Ο θαρραλέος Λευτέρης Ιωαννίδης, η Ρεπούση, οι Σουλιώτες και οι τσάμπα μάγκες…

pliatsiosimagesΤου Παναγιώτη Πλιάτσιου

H αλήθεια είναι πως μέχρι το βράδυ της Τρίτης το Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης, μέσα στην εικόνα της σημερινής τοπικής μας αυτοδιοίκησης, κρατούσε μια, έστω, σοβαρότητα. Σε σχέση, για παράδειγμα, με το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Μακεδονίας που έχει μετατραπεί σε μια «βιομηχανία» έκδοσης ψηφισμάτων «δια πάσα νόσον και μαλακίαν». Δυστυχώς, το δήθεν «προοδευτικό», στην πλειοψηφία του, Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης, ωσάν να μην είχε σοβαρότερα ζητήματα να ασχοληθεί, αποφάσισε να εκδώσει ψήφισμα διαμαρτυρίας για τις δηλώσεις της βουλευτή της ΔΗΜΑΡ Μαρίας Ρεπούση περί της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Μάλιστα, τόσο… ομόθυμη ήταν η «οργή» των δημοτικών μας συμβούλων, που η εν λόγω απόφαση ελήφθη από όλες τις παρατάξεις, ακόμη και από τον Γιάννη Μητσιάκο του ΚΚΕ που σχεδόν πάντα διαφωνεί με τα ψηφίσματα! Φωτεινή και μοναδική εξαίρεση, ο επικεφαλής της Κίνησης «Κοζάνη: Τόπος Να Ζεις» Λευτέρης Ιωαννίδης, ο οποίος, εκτός της θέσης που εξέφρασε, έδειξε θάρρος και… κότσια, πηγαίνοντας κόντρα στο όλο κλίμα και στο λεγόμενο «λαϊκό αίσθημα».

Όταν, λοιπόν, ο πρώην αντιδήμαρχος και νυν δημοτικός σύμβουλος της συμπολίτευσης Νίκος Θεοδωρίδης (αλήθεια, τι απέγινε με εκείνη την ιστορία με το τροχαίο που είχε εμπλακεί, οδηγώντας όχημα του Δήμου χωρίς να έχει την άδεια της αρμόδιας υπηρεσίας;;;) έθεσε το θέμα, (προσδοκώντας προφανώς και στα γνωστά ψηφαλάκια των συμπολιτών του που έρχονται σε ένα χρόνο από σήμερα), ο Λευτέρης Ιωαννίδης (ποντιακής καταγωγής παρακαλώ και αυτό έχει ξεχωριστή άξια) είχε το σθένος να τονίσει (www.kozan.gr) ότι «εγώ δε συμφωνώ με την κυρία Ρεπούση, αλλά αλίμονο εάν το Δ.Σ. Κοζάνης μπει στη λογική να καταδικάσει μια άλλη ιστορική άποψη, Εκτός εάν αναγορευόμαστε σε κριτές των ιστορικών και της ιστορίας»!

Και είναι έτσι ακριβώς! Από πότε ο Νίκος Θεοδωρίδης και όλοι οι υπόλοιποι δημοτικοί σύμβουλοι έχουν αναγορευτεί σε υπέρτατοι κριτές ενός ιστορικού γεγονότος; Από πότε, αιρετοί όντες και οι ίδιοι, αμφισβητούν το δικαίωμα του κάθε βουλευτή να εκφράζει θέση και άποψη για τη Γενοκτονία και το Ζάλογγο ; Και, αλήθεια, πόσοι από τους δημοτικούς συμβούλους γνώριζαν τι ακριβώς είπε η κυρία Ρεπούση; Θα είχε, πραγματικά, ενδιαφέρον να μάθουμε εάν ήξεραν περί τίνος ψήφιζαν…

Να τους βοηθήσουμε, λοιπόν, αντιγράφοντας από τα «Νέα», στις 30 Μαΐου, τις δηλώσεις της βουλευτή της ΔΗΜΑΡ και αναπληρώτριας καθηγήτριας Ιστορίας:  «Είμαι κατά της ποινικοποίησης της μνήμης. Το ελληνικό Κοινοβούλιο ψήφισε τις γενοκτονίες των Ποντίων και των Αρμενίων. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ιστορική επιστήμη είναι υποχρεωμένη να δεχθεί τις πολιτικές αποφάσεις και μάλιστα να τιμωρούνται όσοι έχουν διαφορετική άποψη. Δεν έχω καμία επιφύλαξη με τη διάταξη που προτείνει το σχέδιο νόμου του Ρουπακιώτη. Χώρες της Βαλτικής έχουν χαρακτηρίσει γενοκτονίες τα σταλινικά εγκλήματα. Μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τα εγκλήματα της Βαλτικής γενοκτονίες; Δεν είναι ότι οι ιστορικοί αρνούνται αυτά τα εγκλήματα. Κορυφαίο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας είναι το Ολοκαύτωμα. Οι ιστορικοί, είμαστε πιο προσεκτικοί με τη χρήση των όρων. Δεν σημαίνει ότι δεν έγιναν εγκλήματα», τόνισε χαρακτηριστικά η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ». Σε τι, αλήθεια, από όλα αυτά είναι αντίθετο το Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης; Ξέρει καλύτερα ο Νίκος Θεοδωρίδης τι αποτελεί «γενοκτονία» και τι, για παράδειγμα, «εθνοκάθαρση»; Γνωρίζει ο Κώστας Κυριακίδης, για παράδειγμα, περισσότερα για τη… Βαλτική; Ή, μήπως, ο Κώστας Πουτακίδης διδάσκει ιστορία και όχι μαθηματικά;

Και κάτι ακόμη: Αφού το Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης και ειδικά η (μόνο κατ΄ όνομα , όπως αποδείχθηκε) «δημοκρατική παράταξη» της  πλειοψηφίας αποφάσισαν να ρίξουν στην πυρά την κυρία Ρεπούση, γιατί, άραγε, δεν είχαν και το κουράγιο, το σθένος, να την κατονομάσουν κιόλας στο ψήφισμα τους; Τι φοβήθηκαν; Γιατί αυτή η υποκρισία; Τουλάχιστον η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ βγαίνει επώνυμα και λέει τα σύκα-συκα και το…Ζάλογγο-Ζάλογγο. Οι δημοτικοί σύμβουλοι της Κοζάνης, άραγε, γιατί κρύφτηκαν πίσω από το «μέλη του ελληνικού κοινοβουλίου»; Τόσο… τσάμπα μάγκες, λοιπόν;

Υ.Γ.1 Αλήθεια, ποια η θέση του ίδιο του δημάρχου Κοζάνης Λάζαρου Μαλούτα για το ψήφισμα; Προφανώς συμφωνεί, καθώς, σε διαφορετική περίπτωση, θα επέμενε στην άρνησή του.

Υ.Γ. 2. Στο ψήφισμα που διάβασε ο Νίκος Θεοδωρίδης δεν ανέφερε τίποτε περί του… Ζαλόγγου. Μόνο ο Γιάννης Μητσιάκος ζήτησε να προστεθεί «γενικά» η ιστορία. Προφανώς οι…Σουλιώτες δε φέρνουν ψήφους, γιατί ψηφίζουν κυρίως στην Πρέβεζα και στη Θεσπρωτία και όχι στον Ελλήσποντο. Ή στην Κοζάνη.

 

 

 

 

16 comments for “Ο θαρραλέος Λευτέρης Ιωαννίδης, η Ρεπούση, οι Σουλιώτες και οι τσάμπα μάγκες…

  1. Ai kala
    5 Ιουνίου 2013 at 10:23

    Δεν ξέρω εάν είναι χειρότερο να υπάρχουν ασόβαροι άνθρωποι που με εκπροσωπούν οι οποίο δημιουργούν ένα ντε μεκ κλίμα σοβαρότητας , ή είναι προτιμότερο να είναι απλά ασόβαροι με ασόβαρο κλίμα, όπως στην Περιφέρεια.

    Γεμίσαμε καρτούνς που διοικητούν αυτή την sin city…
    Αντί να ασχολούνται με τα ουσιαστικά, ασχολούνται με βλακείες..
    ΚΑΙ ΝΑΙ, ακόμη περιμένουμε το θέμα του Θεοδωρίδη. Μια απάντηση, μια ενημέρωση, ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΑΣ…

  2. PAVLOS
    5 Ιουνίου 2013 at 16:31

    Τι γελοία ανθρωπάκια…Μπράβο,στον Λευτέρη Ιωαννίδη! Αμ,το πρόβλημα τής νεο-Ελλάδας δεν είναι μόνον οικονομικό.Πρωτίστως και κυρίως είναι πολιτισμικό.(Σημειώνω,για τούς «καλόπιστους» ,ότι δεν είμαι με την ΔΗΜΑΡ).

  3. sompas
    5 Ιουνίου 2013 at 16:32

    Χωρίς καμία πρόθεση καπήλευσης του συγκεκριμένου γεγονότος πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος σύμβουλος δεν λειτουργεί στείρα και παλαιοπολιτικά απο την αρχή της θητείας του, άσχετα με το αν διαφωνώ με διάφορα ψηφίσματα του…

  4. ARISTARXOS
    5 Ιουνίου 2013 at 16:53

    http://grcitizen.blogspot.gr/2013/06/blog-post_6948.html

    ειλικρινά υπάρχει έστω και ένας ΕΛΛΗΝΑΣ που υποστηρίζει την Ρεπούση;;;;;;;; ότι και να λέει όπως και αν το λέει….

  5. 5 Ιουνίου 2013 at 17:08

    ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΥΛΟΓΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΑΡΑ ΕΧΕΤΕ DE JURE ΔΙΚΙΟ. ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΠΕΣΑΤΕ ΣΤΟ ΣΦΑΛΜΑ – ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΙΝΟΥΜΕΜΟΣ – ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΘΕΣΗ ΠΕΡΙ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

  6. 5 Ιουνίου 2013 at 17:14

    Βλέπετε ο, τι γράφετε καμμια φορά βγαίνει μέσω του συμπατριώτη σας και στο twitter….

  7. απογοητευμενος
    5 Ιουνίου 2013 at 17:22

    ARISTARXOS

    http://www.lifo.gr/mag/columns/5732

    και δεν ειναι μονο ενας…ειμαστε πολλοι

    απλα στην ελλαδα της πετρουλας και του πρετεντερη,φυσικο ειναι να υπερισχυει η αποψη του γιωρικα,του κωστικα και της κυρα-Σουλας στο χωριο!!

    Οτιδηποτε καινουριο το τρεμουν οι περισσοτεροι γιατι απλα για να δεχτεις κατι καινουριο πρεπει να σκεφτεσαι,και η σκεψη οπως και να το κανουμε ειναι κουραστικη!!

    Παντως οτι και να πιστευει καποιος,δεν μπορει παρα να παραδεχτει οτι η ιστορια εχει σημασια μονο αν ακουσεις αφηγησεις απο διαφορες πλευρες…κι οχι μονο απ τη γιαγια σου η τη θεια του φιλου σου!!

    • 6 Ιουνίου 2013 at 18:25

      Δεν υπάρχει πιο οπισθοδρομική στάση από την απογοήτευση.
      Δεν υπάρχει μεγαλύτερη άγνοια από την ψευδαίσθηση της ημιμάθειας. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αγένεια από την μισαλλοδοξία.

      • απογοητευμενος
        6 Ιουνίου 2013 at 20:43

        Κλεμμενο,ασχετο και λαθος γραμμενο!!

        Τα κλασσικα στοιχεια του αφελη και του ανιδεου!!

        ΥΓ.Ελπιζω να μην κοπει.<> και <> ειναι χαρακτηρισμοι και οχι βρισιες.

    • γιαναμηξεχνιομαστε
      6 Ιουνίου 2013 at 23:11

      μεγαλο πραγμα κ κατορθωμα μαλλον το να εισαι σκεπτομενος ανθελλην κ τιτλος περιοπτος στους φασιστικους κυκλους σας. τι αλλο να εισαι βεβαια οταν χαρακτηριζεις την κυρα σουλα στο χωριο τοσο απολυτα…

      • απογοητευμενος
        7 Ιουνίου 2013 at 00:13

        Μαλλον τσαμπα κοπος αλλα θα προσπαθησω να σου εξηγησω..δε νομιζω οτι δεν θες να καταλαβεις,το πιο πιθανο ομως ειναι οτι αδυνατεις!
        Και αδυνατεις για πολυ συγκεκριμενους λογους παιδειας και μορφωσης.
        Η κυρα-Σουλα στο χωριο,προσωπικα,ειναι μια απ τις αγαπημενες και προσφιλεις σε μενα εικονες,τοσο πολυ μαλιστα που,χρειαστηκε πολλες φορες να την υπερασπιστω εναντι σε διαφορες υποτιμητικες και ταπεινωτικες ενεργειες κι εκφρασεις εναντιον της.Λογω επαγγελματος και καταγωγης την ξερω πολυ καλα,την εχω ζησει,την εχω δει.

        Περα απ αυτο,ωστοσο,πρεπει να γινει κατανοητο οτι ειναι απαραιτητο να κρατησουμε ρολους στη ζωη και στην συνυπαρξη,μονο ετσι εχει αξια.

        Και ο ρολος της κυρα-Σουλας δεν ειναι να ασχολειται με την ιστορια,τα μαθηματικα ή την ιατρικη.Αν ασχοληθει μ αυτες τις επιστημες θα παψει να ειναι κυρα-Σουλα.

  8. ΑΩ
    6 Ιουνίου 2013 at 00:08

    Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει, όμως όχι να αμφισβητεί ιστορικά γεγονότα χωρίς τεκμηρίωση, ιδιαίτερα όταν πληρώνεται από το ελληνικό κράτος να διδάσκει Ιστορία σε Πανεπιστήμια -ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΙ ΟΧΙ ΨΕΜΜΑ. Αν ο δάσκαλος ή ο καθηγητής στο Σχολείο λέει ότι θέλει, θα έρθει ο επιθεωρητής να τον συνετίσει. Στους Πανεπιστημιακούς γιατί δεν υπάρχει επιθεωρητής; ΠΡΟΣΟΧΗ, ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ: ΕΙΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΛΕΣ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ!

    • κουτση μαρια
      6 Ιουνίου 2013 at 21:58

      παρολο που σιχαινομαι την ρεπουση

      να πουμε ομως οτι η ρεπουση ΔΕΝ αμφβισβητησε την ομαδικη αυτοκτονια στο ζαλογγο αλλα τη υπαρξη χορου.

  9. a
    6 Ιουνίου 2013 at 11:37

    Εσύ δηλαδή στα ιστορικά γεγονότα που θεωρείς γεγονότα πιστεύεις γιατί έχεις τεκμήρια; η ιστορία είναι έρευνα δεν είναι apriori θεωρήματα όπως των μαθηματικών. μια νέα ιστορική πηγή να βρεθεί σήμερα μπορεί να ανατρέψει πολλά έως τώρα πιστεύω. κι αλίμονο αν στα πλαίσια μιας συνενετευξης μπορεί ένας επιστήμονας να αναλύσει τις πηγές και την μεθοδολογία που ακολούθησε στην έρευνά του. αν σας ενδιαφέρει πραγματικά η ιστορία μπορείτε να επισκεφθείτε σοβαρα βιβλιοπωλεία και βιβλιοθήκες για να βρείτε πηγές, έρευνες και λοιπά στοιχεία ιστορίας και εθνογραφίας. α! αν υπήρχε φίλτατε επιθεωρητής στα πανεπιστήμια τα πανεπιστήμια δε θα ήταν πανεπιστήμια! απλά!

  10. Βασιλικη
    7 Ιουνίου 2013 at 08:40

    Είμαι κόρη μικρασιάτη απ το χωριό κιρκιτζέ (ματωμένα χώματα-Διδώ Σωτηρίου) Δεν ξέρω τι έγινε στόν Ζάλογγο , δεν ξέρω τι έγινε με τους Ποντίους, ξέρω ομως ότι οι ντόπιοι Ελληναράδες νυν Εθνικιστές έλεγαν τους μικρασιάτες τουρκόσπορους, ξέρω ότι ο Πατέρας μου δεν είχε πρόβλημα με τους Τούρκους ,ξέρω οτι υπεύθυνους για την καταστροφή θεωρούσε τους Αγγλους και πανω απ όλα ξέρω οτι αυτοί οι Δημοκρατικοί άνθρωποι που δεν είναι πλέον στην ζωή αγαπούσαν την ΑΛΉΘΕΙΑ .Αφήστε λοιπόν τους ιστορικούς να κάνουν την δουλειά τους . Και εμείς όλοι να κοιτάξουμε τα τωρινά προβλήματα που είναι πολλά. Παρεπιπτόντως δεν γουστάρω το κόμμα στο οποιο ανήκει ή Ρεπούση αλλά δεν θέλω και η καταστροφή της Μικράς Ασίας να γινεται αντικείμενο εκμετάλευσης από Εθνικιστές Ναζί κ.λ.π.

  11. Πλανητάρχης
    7 Ιουνίου 2013 at 16:21

    Να ξεκαρφωθεί αμέσως ο ανδριάντας του αναρχικού Νικολάου Κασομούλη (έναντι Κόκκινου Μήλου). Δε μπορεί να τιμούμε φουστανελάδες που πήραν όπλα για να δυσφημίσουν την αγαπητή σε όλους διακυβέρνηση της Υψηλής Πύλης! Κάτω οι αναρχία του 1821!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *