Καταγγελία μεταπτυχιακής φοιτήτριας στο Kozanimedia για τα ΚΤΕΛ Κοζάνης: «Ποιος νοήμων άνθρωπος δεν μπορεί να αντιληφθεί πως, όπως ο πρωτοετής προπτυχιακού επιπέδου χρειάζεται ένα εύλογο διάστημα να πάρει το φοιτητικό πάσο στα χέρια του, έτσι και και για τον μεταπτυχιακό φοιτητή που βρίσκεται στο πρώτο έτος σπουδών ισχύουν ακριβώς τα ίδια;»

Από τυ μεταπτυχιακή φοιτήτρια Μαρία Τ. λάβαμε και δημοσιεύουμε αυτούσια την παρακάτω καταγγελία για το ΚΤΕΛ Κοζάνης:

«Είμαι μεταπτυχιακή φοιτήτρια σε πανεπιστήμιο  της Θεσσαλονίκης που ξεκίνησα μόλις τις σπουδές μου και τώρα 15.10.2019 διανύω τη δεύτερη εβδομάδα μαθημάτων Όπως όλοι γνωρίζουν με την εγγραφή μας σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο της χώρας, κάνουμε αίτηση για φοιτητική ταυτότητα,το λεγόμενο πάσο, το οποίο παραλαμβάνουμε αρκετές ημέρες μετά από γνωστό κατάστημα τηλεφωνίας. Ως εκ τούτου,τύπωσα επίσημο έγγραφο του πανεπιστημίου που καταγράφει όλα τα στοιχεία μου, την ημερομηνία εγγραφής στο τμήμα,τον αριθμό μητρώου , ταυτότητας  κλπ και χωρίς κανένα πρόβλημα έπαιρνα την έκπτωση της τάξεως του 50%. Μέχρι σήμερα στα ΚΤΕΛ Κοζάνης όπου δύο υπάλληλοι, εμφανώς χωρίς καμία πρόθεση να ασχοληθούν, δεν το αποδέχτηκαν καθότι όπως υποστήριξαν δέχονται τέτοιου είδους βεβαιώσεις μόνο από πρωτοετείς. Αμφισβητώντας με μάλιστα!!!παρ’ολ’αυτα και ενώ με προσέβαλαν με την αμφισβήτηση τους, πρόθυμα πρότεινα να τους δείξω ότι απαραίτητο χρειάζεται για να πεισθούν ότι όντως είμαι μεταπτυχιακή φοιτήτρια!!  Σε ποιο κράτος εν έτει 2019 θα γινόταν αυτό;;; Αναγκάστηκα παρά τις εξηγήσεις και την ενόχληση μου να κόψω ολόκληρο εισιτήριο, χρηματα τα οποία δεν περισσεύουν στη σημερινή ελληνική μέση οικογένεια!!! Ποιος νοήμων άνθρωπος δεν μπορεί να αντιληφθεί πως όπως ο πρωτοετής προπτυχιακού επιπέδου χρειάζεται ένα εύλογο διάστημα να πάρει το φοιτητικό πάσο στα χέρια του, έτσι και ο μεταπτυχιακος φοιτητής που βρίσκεται στο πρώτο έτος σπουδών ισχύουν ακριβώς τα ίδια;; Πώς να έχω πάσο ενώ τώρα ξεκίνησα το β κύκλο σπουδών μου;;; Λυπούμαι που ακόμη και σήμερα τέτοιες γραφειοκρατικές ηλιθιότητες υπερισχύουν και δεν απορώ γιατί φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.

Με εκτίμηση.»

11 comments for “Καταγγελία μεταπτυχιακής φοιτήτριας στο Kozanimedia για τα ΚΤΕΛ Κοζάνης: «Ποιος νοήμων άνθρωπος δεν μπορεί να αντιληφθεί πως, όπως ο πρωτοετής προπτυχιακού επιπέδου χρειάζεται ένα εύλογο διάστημα να πάρει το φοιτητικό πάσο στα χέρια του, έτσι και και για τον μεταπτυχιακό φοιτητή που βρίσκεται στο πρώτο έτος σπουδών ισχύουν ακριβώς τα ίδια;»

  1. Κατερίνα
    15 Οκτωβρίου 2019 at 17:33

    Η κατάσταση είναι τραγική. Να μη μιλήσω για εμάς των πανεπιστημίων του εξωτερικού που δε δικαιούμαστε έκπτωση ούτε στα ΚΤΕΛ, ούτε στη Blue Star, ούτε πουθενά…

  2. Επιβάτης
    15 Οκτωβρίου 2019 at 22:22

    Σε λυπάμαι πολυ κορίτσι μου για αυτό που σου συνέβη.
    Ου να μου χαθείτε εσείς οι υπάλληλοι στα κτελ

  3. 15 Οκτωβρίου 2019 at 23:27

    Το επιβεβαιώνω καθώς και γω ως μεταπτυχιακή φοιτήτρια (λόγω τυπογραφικού λάθους στο πρώτο πάσο), επιδεικνύοντας τα έγγραφα των σπουδών μου και στην αναμονή του νέου πάσο, δεν μου έκοψαν εισιτήριο με έκπτωση. Να αναφερθώ επίσης πρόσφατα στην καθυστέρηση του πρώτου πρωινού λεωφορείου προς Θεσ/κη με αποτέλεσμα παρ’ ολίγον να χάσω την εξεταστική μου. Μου επέστρεψαν τα χρήματα του εισιτηρίου και αναγκάστηκα να φύγω με αυτοκίνητο.

  4. Τομ Τζοάντ
    16 Οκτωβρίου 2019 at 07:42

    Μήπως δυϊλίζουμε τον κώνωπα?

    Όταν για ένα μετατυχιακό το κόστος κυμαίνεται από 1000 έως 2000 €,μεταπτυχιακά που συνήθως δεν έχουν αντίκρυσμα στην ελληνική αγορα εργασίας- ούτε στην εύρεση εργασίας ούτε στους μισθούς-,στεκεται με τόσο έντονο ύφος σε λάθη που έκαναν δυο υπάλληλοι που η συνολική ζημιά ξεπερνάει τα 10-15 ευρώ?

    Μιλάει για γραφειοκρατία και δεν απορεί πώς φτάσαμε εδώ που φτάσαμε,όταν στα Ελληνικά Πανεπιστήμια η γραφειοκρατία και η νοοτροπία του δημοσίου χτυπάει κόκκινο..

    • p.
      16 Οκτωβρίου 2019 at 13:26

      λογικά δεν έχετε κάνει μεταπτυχιακό να τα λετε αυτα.

      Ούτε στο κόστος,ούτε στο αν μετράει,ούτε στο μισθό,δεν έχετε γνώση.

      Κ αφού είστε τόσο χαλαρός για τα 10-15ε,γιατί δεν τα δίνετε εσείς στην κοπέλα;

      • Τομ Τζοάντ
        16 Οκτωβρίου 2019 at 20:00

        Θα μου πείτε εσείς αν μπορώ να εκφέρω γνωμη ή οχι?Ή θα κρίνετε τις ακαδημαϊκες μου επιδόσεις?Για συμμαζευτείτε..Προσγειωθείτε στην πραγματικότητα..

        Όσο για τα 10-15 ευρώ, εσεις που συμπάσχετε με την μεταπτυχιακή φοιτήτρια μπορείτε να διοργανώσετε έρανο για να καλύψετε το υπέρογκο ποσό.

  5. Ένας
    16 Οκτωβρίου 2019 at 08:12

    Τα ίδια κάνουν και στους μαθητές, λες και ένα 12άχρονο στις 08.00 το πρωί μπορεί να είναι κάτι άλλο από μαθητής…

  6. Κρίμα....
    16 Οκτωβρίου 2019 at 08:21

    Ο σωστός υπάλληλος οφείλει να έχει μάτια,αυτιά και μυαλό ανοιχτό καθώς το εκπαιδευτικό σύστημα έχει εξελιχθεί,αλλά δυστυχώς κάποιοι υπάλληλοι δεκάρι καίριες θέσεις σε όλους τους τομείς,έχουν βολευτεί σε μια καρέκλα και σε μια ρουτίνα κάνοντας τα απολύτως απαραίτητα στη δουλειά τους. Κρίμα κοπέλα μου….Όλοι οι πολίτες σου ζητούμε συγγνώμη για αυτό που πέρασες.

  7. Πολίτης
    16 Οκτωβρίου 2019 at 11:13

    Πραγματικά όμως η κατάσταση είναι τραγική στα ΚΤΕΛ θα αναφέρω 2 πράγματα μόνο…–το πρώτο είναι πως για να μιλήσει ένας πολίτης στο τηλέφωνο με το προσωπικό των ΚΤΕΛ στα εκδοτήρια, θα χρειαστεί το λιγότερο 2 μέρες.Απλά δεν απαντούν…..–το δεύτερο είναι πως σχεδόν όλοι οι υπάλληλοι είναι αγενέστατοι …μιλάνε και συμπεριφέρονται πολύ άσχημα……και αναρωτιέμαι η διοίκηση των ΚΤΕΛ ΓΙΑΤΊ ΑΔΙΑΦΟΡΕΊ?

    • κρανέτας
      16 Οκτωβρίου 2019 at 15:49

      Γιατί τους »παίρνει».Μονοπώλιο,γαρ…

  8. z
    16 Οκτωβρίου 2019 at 12:46

    Αυτό με τα τηλέφωνα είναι μεγάλο θέμα όντως δεν τα σηκώνουν. Πρέπει να περιμένεις ώρες…… Επίσης απο την εμπειρία μου έχω να πω πως καλό θα ήταν οι υπάλληλοι στα εκδοτήρια να είναι λίγο πιο ευγενικοί δεν είναι δα και στην αυλή του σπιτιού τους. Με κόσμο συναναστρέφονται.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.