Κάθε χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Disney αποτελεί και μια συγκινητική ιστορία, με πολλαπλά μηνύματα, που «αγγίζει» μικρούς και μεγάλους.
Η Disney κυκλοφόρησε σήμερα μια νέα, μαγική χριστουγεννιάτικη διαφήμιση με αφορμή την περίοδο των εορτών, για την υποστήριξη του μακροχρόνιου συνεργάτη της, του παγκόσμιου φιλανθρωπικού μη κερδοσκοπικού οργανισμού Make-A-Wish®.
«Το Δώρο» είναι μια δίλεπτη ταινία κινουμένων σχεδίων μικρού μήκους που εξυμνεί τα όμορφα συναισθήματα αλλά και τη ζεστασιά που προσφέρει στις οικογένειες η αφήγηση ιστοριών, ειδικά όταν βρίσκονται σε μεταβαλλόμενες περιόδους, αλλά κυρίως το πώς ενδυναμώνει τη σχέση τους των μελών μεταξύ τους, λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα.
Η τριλογία της Disney για τα Χριστούγεννα
Η διαφήμιση αποτελεί το τελευταίο μέρος της τριλογίας της Disney «Από την οικογένειά μας στη δική σας», η οποία κάνει πρεμιέρα την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022 στην τηλεόραση και στο Διαδίκτυο σε 46 χώρες της Ευρώπης, της Βόρειας και Νότιας Αμερικής, της Αφρικής και της Ασίας.
Η πρώτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Disney, με τίτλο «Λόλα», κυκλοφόρησε το 2020. Στο πρώτο μέρος, οι θαυμαστές γνώρισαν τη Νικόλ με τη γιαγιά της, τη Λόλα, και παρακολούθησαν πώς η σχέση τους γινόταν όλο και πιο δυνατή, με τις εορταστικές παραδόσεις να περνάνε από γενιά σε γενιά.
Η περσινή συνέχεια, με τίτλο «Νέος μπαμπάς», ακολούθησε την ενήλικη Νικόλ και τα παιδιά της, τον Μαξ και την Έλλα, να καλωσορίζουν τον πατριό, Μάικ, στο σπίτι τους. Στο επίκεντρο της ιστορίας βρισκόταν ένα πολύ ιδιαίτερο παραμύθι που αναδείκνυε τη μαγεία που δημιουργείται εντός οικογενειών μέσα από τρυφερές στιγμές όπως το να διαβάσουν μαζί ένα παραμύθι.
Η διαφήμιση του 2020 και η διαφήμιση του 2021 ξεπέρασαν, μαζί, τις 184 εκατομμύρια προβολές παγκοσμίως.
Φέτος, η οικογένεια προετοιμάζεται για μια ακόμη εορταστική περίοδο και τον συγκινητικό ερχομό ενός νέου μέλους!
«Το Δώρο» για τα Χριστούγεννα
«Το Δώρο» είναι μια συναισθηματική ιστορία για τις αδελφικές σχέσεις, που βιώνεται μέσα από τα μάτια του μικρότερου μέλους της οικογένειας, της Έλλα, καθώς προσαρμόζεται σε ένα οικογενειακό περιβάλλον διαφορετικής δυναμικής.
Στο επίκεντρο της ιστορίας βρίσκεται ένα αγαπημένο μαλακό παιχνίδι Μίκυ Μάους που λάμπει στο σκοτάδι και συνδέει το παρελθόν, το παρόν, αλλά και το μέλλον. Ενώ αρχικά βλέπουμε τον μεγαλύτερο αδελφό, Μαξ, να δίνει στην Έλλα το παιχνίδι Μίκυ Μάους που λάμπει στο σκοτάδι για να τη συντροφεύει τη νύχτα, στη συνέχεια βλέπουμε την Έλλα να χαρίζει το παιχνίδι στο νεογέννητο αδελφάκι της, στην πρώτη τους συνάντηση, καλωσορίζοντάς το έτσι στην οικογένεια. Το ελληνικό τραγούδι με τίτλο «Κι Ακόμα Πιο Πολύ» ερμηνεύει η Πέννυ Μπαλτατζή.
Δείτε τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της Disney
Η Sarah Fox, αντιπρόεδρος Marketing και Επικοινωνίας, Disney Consumer Products, EMEA, δήλωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια, εκατομμύρια άνθρωποι παρακολουθούν τους χαρακτήρες μας στις ταινίες κινουμένων σχεδίων “Από την οικογένειά μας στη δική σας”, περνούν χρόνο μαζί τους, χτίζουν σχέσεις και δημιουργούν αναμνήσεις. Στόχος μας ήταν η δημιουργία ενός οικογενειακού μοντέλου όπου όλοι οι θεατές, απ’ όλον τον κόσμο, θα μπορούν να ταυτιστούν και να συμμεριστούν τις προκλήσεις που μπορεί να βιώνουν κάποια μέλη της οικογένειάς τους. Είμαστε πραγματικά ευγνώμονες για την υποστήριξη που λάβαμε γι’ αυτή την εορταστική καμπάνια και ελπίζουμε ότι οι οικογένειες και οι θαυμαστές θα απολαύσουν το συγκινητικό τελευταίο μέρος της τριλογίας».
«Το Δώρο» αναπτύχθηκε και δημιουργήθηκε από τη δημιουργική ομάδα Consumer Products, Gaming & Publishing της Disney, με την επιμέλεια της Angela Affinita, Director of Brand Marketing and Creative, και σε συνεργασία με τα Flux Animation Studios στη Νέα Ζηλανδία.
Υποστηρικτής του Make-A-Wish®
Η καμπάνια «Από την οικογένειά μας στη δική σας» της Disney για το 2022 θα υποστηρίξει και πάλι τον παγκόσμιο φιλανθρωπικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®. Στο πλαίσιο του εορτασμού του φινάλε της τριλογίας, η Disney ενθαρρύνει τους θαυμαστές της σε όλον τον κόσμο να συμμετάσχουν και να κάνουν δωρεές στο Make-A-Wish®, και θα αντιστοιχίσει με δωρεά ύψους μέχρι $100,000* κάθε δωρεά που πληροί τις προϋποθέσεις, βοηθώντας έτσι να εκπληρωθούν ακόμη περισσότερες ευχές.
Για να δώσουν ένα δώρο ελπίδας και χαράς σε παιδιά που ζουν με σοβαρές ασθένειες αυτές τις γιορτές, οι θαυμαστές μπορούν να κάνουν δωρεά στο Make-A-Wish® μέσω του ελληνικού παραρτήματος Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος ή μέσω του Make-A-Wish International στο worldwish.org/disney.
Από το 2020 μέχρι και σήμερα η Disney έχει συγκεντρώσει χρηματικό ποσό αξίας άνω των 4 εκατομμυρίων δολαρίων, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Από την οικογένειά μας στη δική σας» και του δικτύου συνεργατών του σε όλον τον κόσμο, για τον φιλανθρωπικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®.
Η υποστήριξη, που αποτελείται από οικονομικές δωρεές, διάθεση διαφημιστικού χρόνου και δώρα σε είδος, είναι συνέχεια της 40ετούς συνεργασίας της Disney με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Make-A-Wish®, που στόχο έχει να εκπληρώσει ευχές που αλλάζουν τις ζωές όλων αυτών των παιδιών που ζουν με σοβαρές ασθένειες, αλλά και να αναδείξει τη δύναμη της αφήγησης.
Ο Luciano Manzo, President & CEO of Make-A-Wish® International, δήλωσε: «Είμαστε υπερήφανοι που συνεχίζουμε τη μακροχρόνια συνεργασία μας με την Disney και χαρούμενοι που οι θαυμαστές μπορούν να συνεχίσουν να συμμετέχουν, δίνοντας ένα δώρο ελπίδας και χαράς σε παιδιά με κρίσιμες ασθένειες, βοηθώντας μας να εκπληρώσουμε ακόμη περισσότερες ευχές που αλλάζουν ζωές».
Παρακολουθήστε την εορταστική διαφήμιση της Disney «Από την οικογένειά μας στη δική σας» 2022 και υποστηρίξτε το Make-A-Wish®.
Σχετικά με το Make-A-Wish
Ο φιλανθρωπικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός Make-A-Wish® εκπληρώνει ευχές για παιδιά 3-18 ετών με σοβαρές ασθένειες. Με έτος ίδρυσης το 1980, το Make-A-Wish αποτελεί έναν παγκόσμιο Οργανισμό, έχοντας εκπληρώσει περισσότερες από 520.000 σε περίπου 50 χώρες. Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) λειτουργεί από το 1996 στη χώρα μας και είναι μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Make-A-Wish®. Από το 1996 που ιδρύθηκε έχει εκπληρώσει περισσότερες από 3.000 ευχές, 230 εκ των οποίων πραγματοποιήθηκαν το 2021 παρά τους περιορισμούς λόγω Covid-19.
Σκοπός του Make-A-Wish® είναι η μετάδοση της δύναμης της ευχής σε κάθε παιδί με σοβαρή ασθένεια, γιατί η εμπειρία της ευχής μπορεί να βελτιώσει τη συναισθηματική και τη φυσική υγεία. Περισσότερες πληροφορίες για το Make-A-Wish America στο wish.org για το Make-A-Wish International στο worldwish.org και για το Make-A-Wish Ελλάδος στο www.makeawish.gr.
Πηγή: https://www.iefimerida.gr