Οι καθυστερήσεις στην πρόοδο του σύνθετου και πολλά υποσχόμενου project της σύστασης ενός βιώσιμου δικτύου υδατοδρομίων και κατ’ επέκταση της έναρξης των πτήσεων με υδροπλάνα στην Ελλάδα, ικανού να εισφέρει σημαντικά έσοδα στην οικονομία στην πλήρη ανάπτυξη του, δεν πτοούν τους επιχειρηματίες που ήδη δραστηριοποιούνται στον κλάδο.
Διόλου τυχαίο, ότι επενδύσεις ύψους άνω των 400 εκατ. ευρώ διατηρούνται «στην αναμονή», μόνο από δυο επιχειρηματικά σχήματα.
Ο στόχος στην παρούσα φάση είναι να πετάξουν, έστω πιλοτικά, τα πρώτα ελληνικά αμφίβια σκάφη από το προσεχές φθινόπωρο…
Οι λόγοι για τους οποίους δεν τηρήθηκαν κατά το παρελθόν τα χρονοδιαγράμματα αναλύθηκαν στην διάρκεια της πρόσφατης ευρείας συνεδρίασης της Επιτροπής Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε.), με ένα από τα θέματα της την «Ίδρυση και Λειτουργία Υδατοδρομίων» και προσκεκλημένους εισηγητές τον πρόεδρο της εταιρείας Ελληνικά Υδατοδρόμια Αναστάσιο Γκόβα και τον ομόλογο του της Ελληνικής Λέσχης Υδροπλάνων, πιλότο και εκπαιδευτή Κώστα Ρωσσίδη.
Στη συνάντηση αναφέρθηκαν, ωστόσο και οι προοπτικές που προσφέρει το νέο μεταφορικό μέσο, με ένα από τα κυριότερα παραδείγματα την δημιουργία 3.000 νέων άμεσων και έμμεσων θέσεων εργασίας…
«Συζητάμε για αυτόν τον αριθμό, με μετριοπαθείς εκτιμήσεις, από τα δεδομένα που έχουμε στην διάθεσή μας και με βάση τα όσα προβλέπει ο νόμος ως κατ’ ελάχιστο απαιτούμενο προσωπικό για να λειτουργήσει ένα αδειοδοτημένο υδατοδρόμιο. Στην πραγματικότητα μπορούν να προκύψουν πολύ περισσότερες νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας από τον κλάδο στην Ελλάδα, από τις περίπου 1.000 και 2.000 αντίστοιχα για τις οποίες γίνεται λόγος», τονίζει στο newmoney ο κ. Γκόβας, από τα πιο έμπειρα στελέχη της αγοράς στον τομέα του.