Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες του έργου «Βελτίωση Οδικού Τμήματος Βουνάσα – Ελάτης εντός των ορίων της Π.Ε. Κοζάνης», συνολικού προϋπολογισμού, 2.730.000,00 € (με Φ.Π.Α).
Το έργο υλοποιείται από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης και χρηματοδοτείται κατά 85% από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας και κατά 15% από τον Δήμο Σερβίων. Περιλαμβάνει τη βελτίωση οδικού τμήματος, μήκους 5 χιλιομέτρων περίπου, εντός των ορίων της Π.Ε. Κοζάνης, με τη χάραξη να ακολουθεί την υφιστάμενη οδό βελτιώνοντας όμως τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά και τις στροφές της, ώστε να είναι ασφαλής και λειτουργική για τους οδηγούς που θα κινούνται σε αυτήν.
Έχει προβλεφθεί η οδοστρωσία και η ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας, η κατασκευή των κατάλληλων τεχνικών, ώστε να εξασφαλίζεται η αποφυγή των υδάτινων διαβρώσεων του σώματος της οδού, η τοποθέτηση μεταλλικών στηθαίων, σε επικίνδυνα σημεία, καθώς και η οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση για την αύξηση της οδικής ασφάλειας και την παροχή πληροφοριών στους οδηγούς.
«Είναι ένα σπουδαίο έργο που υλοποιείται σε μία δύσκολη ορεινή διαδρομή ενώνοντας με ασφάλεια και σιγουριά τις δύο μεγαλύτερες κτηνοτροφικές περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας, αυτές του Δήμου Σερβίων και του Δήμου Δεσκάτης, στα όρια της Τοπικής Κοινότητας Ελάτης», σημείωσε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας, Γεώργιος Κασαπίδης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στο εργοτάξιο του έργου, συμπληρώνοντας: «Η κτηνοτροφία και η ανασυγκρότηση του αγροτικού χώρου αποτελούν για την Περιφερειακή Αρχή, σταθερό και αμετακίνητο στόχο. Μετατρέπουμε τη Δυτική Μακεδονία σε ένα απέραντο εργοτάξιο, όπου με την κατασκευή τεχνικών έργων και υποδομών ενισχύουμε την κτηνοτροφία και την οικονομία της περιοχής».
εκλογές;
εκλογές;
περιφερειακός δρόμος Κοζάνης; Υπάρχει;
Δήλωση του Υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου με αφορμή την 7η Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Εθνών
Υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών Νομίζω.
Γ. Κασαπίδης: Ενώνουμε με οδικές υποδομές δυο κτηνοτροφικές περιοχές με στόχο την ενίσχυση της κτηνοτροφίας και της αγροτικής οικονομίας
Οδική Ασφάλεια;
Λέει ο κ. υπουργός “7η Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας των Ηνωμένων Εθνών … Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια (2021 – 2030) …
… Είναι μια ευθύνη της Πολιτείας στην οποία πρέπει να γίνουν αρωγοί όλοι οι πολίτες”
Ξέρει άραγε κατά που πέφτει το Φρούριο;
Χωματόδρομος 9 χλμ προς Τρανόβαλτο και 7 χλμ προς Λαζαράδες – Ελάτη – Καρπερό – Γρεβενά Τρίκαλα – Αυτοκινητόδρομο Ε-65.
Ξέρει ο κ. Περιφερειάρχης ότι στο Φρούριο κατασκευάζει δρόμο για δύο στάνες 150 και 500 μέτρων;
Ο μεν πρώτος κάνει ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 2,5 χιλιόμετρα ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟ για το Φρούριο και 6,5 ή 4,5 χλμ για μεταφορά ζωοτροφών ή να παραδώσει το γάλα (Τρανόβαλτο, Λαζαράδες) και ο δεύτερος 5,5 χιλιόμετρα για Τρανόβαλτο;
Εγινε ή γίνεται σχεδιασμός για Οδοποιία ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΛΙΜΝΗ Ιλαρίωνα;
Δρόμος Ελάτη-Δεσκατη: επί υπουργείας κ. Φώλια το Πρόγραμμα “ΠΙΝΔΟΣ” έφτασε στον Ολυμπο αλλά η περιοχή μας – Δυστυχώς … που ήταν;
Περιοχή Γεωπάρκου. Που είναι τα όρια που είναι ενημερωτικές πινακίδες που είναι έργα;
Λέγεται αυτό Οδική Ασφάλεια και Ανάπτυξη Πρωτογενή Τομέα;
Μπορεί να υπάρξει Ανάπτυξη αν δεν εκμεταλλευτεί η περιοχή Πιέρια – Λίμνη Πολυφύτου – Καμβούνια – Λίμνη Ιλαρίωνα – Βούρινο – Μουσείο Αιανής (ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΑΤΗ, αρχαιολογικά ευρήματα σε αποθήκες) – Βυζαντινά και Μεταβυζαντινά μνημεία;