Τις τελευταίες μέρες υπήρξα αποδέκτης πολλών ερωτημάτων αλλά και παραπόνων, σχετικά με τους λογαριασμούς νερού, που πρόσφατα στάλθηκαν.
Οι λογαριασμοί αφορούν την περίοδο κατανάλωσης 2020 και 2021.
Τα παράπονα ήταν ότι η κατανάλωση δύο ετών μπήκε σε ένα λογαριασμό, ενώ κανονικά έπρεπε να εκδοθούν δύο λογαριασμοί και σε κάθε λογαριασμό οι υπολογισμοί να γίνουν κλιμακωτά, ανάλογα με τα κυβικά που καταναλώθηκαν, σύμφωνα και με τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου.
Έτσι οι λογαριασμοί που εκδόθηκαν, περιλαμβάνουν υπέρογκες χρεώσεις, που πολλές φορές είναι σχεδόν διπλάσιες.
Οι υπηρεσίες με τις οποίες επικοινώνησα, παραδέχτηκαν το λάθος και με διαβεβαίωσαν ότι όλοι οι λογαριασμοί που εκδόθηκαν με αυτόν τον τρόπο θα διορθωθούν, όταν οι πολίτες πάνε να πληρώσουν.
Αφού ευχαριστήσω δημόσια τις υπηρεσίες για την άμεση ανταπόκριση τους, δεν μπορώ να μην σχολιάσω τις ευθύνες της δημοτικής αρχής να αναθέσει την έκδοση των λογαριασμών σε εξωτερικό συνεργάτη.
Στην προκειμένη περίπτωση και ταλαιπωρία των πολιτών υπάρχει και διπλή δουλειά θα γίνει με την επιβάρυνση των υπηρεσιών, αφού αναγκαστικά θα γίνει εκ νέου υπολογισμός.
Επιπλέον ανακύπτουν και τα ερωτήματα:
-Θα πληρωθεί ο εργολάβος για την έκδοση των λογαριασμών
αυτών;
-Ποιος ευθύνεται για το αλαλούμ αυτό; Πάντως όχι οι υπηρεσίες του δήμου.