Εν περιλήψει, συνολικά το έτος 2021 καταχωρήθηκαν 14 έγγραφες καταγγελίες για τις οποίες στη συνέχεια εκδόθηκαν οι αντίστοιχες διαμεσολαβήσεις.
Από αυτές :
3 αφορούν τις Τεχνικές Υπηρεσίες
1 αφορά την Δ/νση Δια βίου Μάθησης Εμπορίου Τουρισμού, Τμήμα Απασχόλησης η οποία επιλύθηκε
1 αφορά τον ΤΟΕΒ η οποία επιλύθηκε
1 αφορά την ταμειακή υπηρεσία
1 αφορά διάφορες υπηρεσίες
1 αφορά την Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού, τμήμα Χωρικού Σχεδιασμού, η οποία επιλύθηκε
2 αφορούν στη Διεύθυνση Δημόσια Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας, τμήμα Περιβαλλοντικής Υγιεινής και Υγειονομικού Ελέγχου, οι οποίες επιλύθηκαν
1 αφορά την Περιφερειακή Επιτροπή Χωροταξίας και Περιβάλλοντος, η οποία επιλύθηκε,
1 αφορά την Διεύθυνση Πολιτικής Γης, Τμήμα
Εποικισμού και Αναδασμού, η οποία επιλύθηκε
Σε διαδικασία επίλυσης βρίσκονται
1 υπόθεση που αφορά την ΕΠΤΑΚ
1 υπόθεση που αφορά τις Τεχνικές Υπηρεσίες
1 υπόθεση που αφορά υπηρεσία Δήμου
Πρέπει να σημειωθεί ότι υπήρξαν δύο καταγγελίες που αφορούσαν το Δήμο Εορδαίας και παραπέμφθηκαν στον εκλεγμένο Συμπαραστάτη του Δημότη κα της Επιχείρησης του Δήμου Εορδαίας ως το αρμόδιο όργανο επίλυσης τους.
Αυτό δεικνύει την επιτακτική ανάγκη των Δήμων να ενεργοποιήσουν τη θέση του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης
ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΤΗ 2021