Κυριακή, 11 Μαΐου, 2025
Kozani Media
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Kozani Media
No Result
View All Result
Home Γράφουν…

Η τουριστική διαχείριση της Λίμνης Κόμο-Γράφει η Κορίνα Χατζηπαναγιωτίδου

10/07/22 00:57
in Γράφουν…, Προτεινόμενα
1
0
SHARES
168
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

 Η Ιταλική ομορφιά, η μοναδική αρχιτεκτονική, το μαγικό τοπίο και το ιταλικό κρασί δίπλα στην Λίμνη Κόμο, υπόσχονται ένα αξέχαστο ταξίδι, στον πιο top ευρωπαϊκό προορισμό για εναλλακτικό τουρισμό. Η πρόσβαση είναι εύκολη (με αεροπλάνο, τρένο), τα καταλύματα επαρκείς, η φυσική ομορφιά μαγευτική, το φαγητό απολαυστικό κοκ.

Η Λίμνη Κόμο, για να αποτελέσει πλέον ένα Brand Name (αξιομνημόνευτο όνομα) ως προορισμός, στηρίχτηκε στην βιώσιμη στρατηγική τουρισμού ( Sustainable tourism strategy). Δηλαδή οι μάνατζερ που σχεδίασαν το όραμα αυτό, διαμόρφωσαν την διοίκηση και διαχείρισή του βασισμένη στην αειφόρο σχέση ανάμεσα στους στόχους κ τους πόρους. Ουσιαστικά, σχεδιάστηκε ένα στρατηγικό πλάνο από σύγχρονους manager που στόχευαν στην διαμόρφωση και αναδιαμόρφωση των προϊόντων και υπηρεσιών της περιοχής ώστε να επιφέρουν ανάπτυξη. Βέβαια, αυτό αποδείχτηκε ύστερα από χρόνια με την δημιουργία θέρετρων και αξιοσημείωτων τοποθεσιών κοντά στην λίμνη, προσελκύοντας έκτος από τουρίστες, μεγάλα ονόματα και brand όπως για παράδειγμα την παρουσίαση μόδας της Dolce and Gabanna το 2019.

Ο Λειτουργικός σχεδιασμός που χρησιμοποιούν οι μάνατζερ για την Λίμνη Κόμο είναι μακροπρόθεσμος καθώς δεν εστιάζει στις επιμέρους λειτουργίες της περιοχής αλλά στο σύνολό της. Από την άλλη πλευρά, το μάρκετιγκ αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο της διοίκησης/ διαχείρισης του τουριστικού προορισμού, εφόσον βρίσκεται σε εξέλιξη ο σχεδιασμός, η οργάνωση και οι συνεχείς έλεγχοι του έργου. Συγκεκριμένα, έχοντας ένα ολοκληρωμένο, οργανωμένο, υλοποιήσιμο και εν ενέργεια project διαμορφώνεται η στρατηγική του μάρκετινγκ που υλοποιείται με κατάλληλους μηχανισμούς, ενεργοποιώντας κάθε φορά το ενδιαφέρον των επισκεπτών και επενδυτών. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων, των σόσιαλ μίντια κλπ. Όπως για παράδειγμα ο γάμος της Kourtney Kardashian στην Λίμνη Κόμο, αποτέλεσε έναυσμα για την τέλεση γάμων στην περιοχή.

Όπως είναι γνωστό, οι μάνατζερ βλέποντας την αυξημένη ζήτηση των τουριστών και επενδυτών για την λίμνη Κόμο, εξασφαλίζουν με την παραπάνω στρατηγική την επιτυχία των στόχων τους, αλλά δεν επαναπαύονται σε αυτήν. Συνεχίζει να σημειώνει η περιοχή ανάπτυξη χάρη στην αποτελεσματική διαχείριση/διοίκηση.

Συμπερασματικά, σύμφωνα με τα παραπάνω, έχει καταστεί σαφές πως δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση της τουριστικής διαχείρισης ( tourism management) της Λίμνης Κόμο με την Λίμνη της Καστοριά ως τουριστικός προορισμός όπως ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού πριν από λίγες ημέρες. Αυτό συμβαίνει καθώς οι υπηρεσίες κ το τουριστικό προϊόν που θέλουν να δημιουργήσουν στην Λίμνη της Καστοριάς δεν ξεκινάει με τα ίδια εφόδια όπως  της λίμνης Κόμο. Αυτό φυσικά διαφαίνεται και από τον λάθος χειρισμό τόσο του Υπουργού όσο και των αρμοδίων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας,  οι οποίοι ξεκίνησαν την παρουσίαση του τουριστικού ονείρου με την ανακοίνωση του «Logo» παραλείποντας τα στάδια του σχεδιασμού.

 

Η Κορίνα Χατζηπαναγιωτίδου είναι πολιτιστική Διαχειρίστρια, MSc/MBA Πολιτιστικό Management

Κοινοποιήστε:

  • Facebook
  • X
Tags: Δυτική Μακεδονία
Previous Post

H Πρωτοβουλία Πολιτών Πτολεμαΐδας-Εορδαίας για τον απολογισμό του περιφερειάρχη: “Η εξωθεσμική συμπεριφορά του κ.Κασαπίδη σπέρνει τη διχόνοια και διαιρεί την Δυτική Μακεδονία σε δύο κατηγορίες πόλεων. Στις αποικιοκρατικές και τους δορυφόρους τους. Και τις αποικίες”

Next Post

Kozanimedia – “Γιορτές της Γης” στη Βλάστη: Χορός και διασκέδαση…εντός των τειχών λόγω καιρού-Χάλκινα και μέσα στη βροχή από τον κόσμο! -Δείτε τα βίντεο

Next Post

Kozanimedia - "Γιορτές της Γης" στη Βλάστη: Χορός και διασκέδαση...εντός των τειχών λόγω καιρού-Χάλκινα και μέσα στη βροχή από τον κόσμο! -Δείτε τα βίντεο

Comments 1

  1. α says:
    3 έτη ago

    Εξαιρετικό άρθρο με πολλές εύστοχες παρατηρήσεις.

    Δυστυχώς οι πολιτικοί (της τοπικής και κεντρικής πολιτικής σκηνής) νομίζουν ότι απευθύνονται μονάχα σε αδαείς ψηφοφορούς..

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

https://www.youtube.com/watch?v=wZ0fbu2fzwY
Kozani Media

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

  • Περιφερειακές και δημοτικές εκλογές 2023
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Επικοινωνία

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική απορρήτου και cookie.