Μια Αποκριά που περνάει στην ιστορία ως μία από τις πιο προβληματικές σε επίπεδο συμμετοχής κόσμου, αλλά και κίνησης στα καταστήματα εστίασης, τα οποία στηρίζουν μεγάλο οικονομικό μέρος του ετήσιου προϋπολογισμού τους σε αυτό το 12ημερο, έκλεισε τον κύκλο της για την πόλη της Κοζάνης, την Κυριακή το βράδυ, αφήνοντας πίσω ερωτηματικά και πολλά σχόλια για το τι φταίει.
Αν επιλέξουμε να ρίξουμε το ανάθεμα σε επίπεδο οργάνωσης, στρατηγικού σχεδιασμού, επικοινωνιακής προβολής, σωστών όρων στον ανταγωνισμό, με διοργάνωσες ανάλογες ανά τη χώρα που σταδιακά δεν είναι μόνο τα μεγάλα brand της Πάτρας και της Ξάνθης, σίγουρα θα βρούμε διαχρονικές ελλείψεις, απουσία ιδεών, αδυναμία να ακολουθηθούν νέες τάσεις και δεδομένα σε επίπεδο προβολής, πιθανότατα και ένας εφησυχασμός του στυλ «άστο θα πάει μόνο του…».
Η φετινή Κοζανίτικη Αποκριά έδωσε τα πρώτα δείγματα γραφή της, από την αποτυχημένη και ακόμα ανεξήγητη επιλογή κάποιων να ορίσουν την έναρξή της μία μέρα πριν την Τσικνοπέμπτη, με δύο(?) εκδηλώσεις που δεν συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον, περισσότερο από μια χούφτα ανθρώπους.
Και αν αυτό είναι μια οργανωτική αστοχία, η Αποκριά της Κοζάνης δεν μπόρεσε να αναπτύξει δυναμική ούτε τις επόμενες ημέρες, αναμένοντας υπομονετικά το τελευταίο Σαββατοκύριακο, όπου μέσες- άκρες δέχεται κύμα επισκεπτών που δείχνουν μια εντελώς διαφορετική εικόνα για την πόλη, από τα συνηθισμένα.
Η συνέχεια εδώ:
Καθρέπτης μιας τασης για το που παει η περιοχη..
Πρωτοβουλίες μηδεν απο τους αμεσα θιγομενουσ, ολα τα χρονια καρτερουν απο τον δημο ….αντι να αφησουν τη κομματικη προτιμηση στην ακρη κ να “κυνηγήσουν” τους ντοπιους πολιτικους γιατην καταντια αυτή, σαλιαριζουν μαζι τους