Κλειδί για νέους προορισμούς τα 22 αεροδρόμια
Να μείνω σε μια άλλη κομβική για την πορεία του τουρισμού στη χώρα διαδικασία, αυτήν της ιδιωτικοποίησης των 22 περιφερειακών αεροδρομίων. Όπως μου αναφέρουν μαζί με τα της ΕΤΑΔ είναι το μεγάλο στοίχημα για που έχει μπροστά της η κυβέρνηση και βέβαια η «φρέσκια» διοίκηση του Υπερταμείου, υπό τον κ. Γ. Παπαχρήστου. Όπως έχει πει στην «αυγή» του έτους ο Κωστής Χατζηδάκης η παραχώρηση των μικρών περιφερειακών αεροδρομίων θα γίνει στο πρότυπο των μεγαλύτερων «που παραχωρήθηκαν και είναι παράδειγμα επιτυχίας». Για να τα κάνουμε λιανά, δρομολογείται η παραχώρηση σε ένα σχήμα των μικρότερων αεροδρομίων. Δηλαδή των εξής: Χίου, Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καρπάθου, Λήμνου, Ιωαννίνων, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Ικαρίας, Κυθήρων, Λέρου, Σητείας, Ν. Αγχιάλου, Καλύμνου, Σκύρου, Σύρου, Αστυπάλαιας, Καστελλορίζου, Καστοριάς, Κάσου και Κοζάνης.
Σε έναν παραχωρησιούχο;
Ουσιαστικά είναι αεροδρόμια – «θύρες» ανάπτυξης νέων προορισμών. Το ζήτημα, όπως μου έλεγε, είναι εάν πέρα από το οικονομικό, προκριθεί και ως βασικό κριτήριο παραχώρησης το αναπτυξιακό. Δηλαδή το πώς θα αυξήσουν την κίνηση στις περιοχές αυτές και τι επενδυσεις θα κάνουν. Και βέβαια, το πώς θα τονωθεί ο ανταγωνισμός μεταξύ των προορισμών. Κάτι βέβαια που με έναν παραχωρησιούχο ελέγχεται εάν θα γίνει. Οψόμεθα….
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: