Κυριακή, 29 Ιουνίου, 2025
Kozani Media
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Kozani Media
No Result
View All Result
Home Γράφουν…

Κωνσταντίνος Σιαμπανόπουλος: Ο υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος του Γ. Αμανατίδη μιλά στο Kozanimedia – Ποιά είναι η εταιρία του “”Ηaute acorn” με εξαγωγές σε ολόκληρο τον κόσμο

02/10/23 14:27
in Γράφουν…, Ειδήσεις, Εκλογές 2023, Προτεινόμενα
0
0
SHARES
96
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Για την εταιρία του, με την επωνυμία “Ηaute acorn”, μίλησε στο Κοzanimedia ο υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τη “Συμμαχία για την ανάπτυξη” και τον Γιώργο Αμανατίδη, Κωνσταντίνος Σιαμπανόπουλος.

 

Ποια είναι η “haute acorn”, η εταιρία σου, που κάνει εξαγωγές σε όλον τον κόσμο. Πως ξεκίνησε η ιδέα ;

Είχα τελειώσει τη σχολή μου και εργαζόμουν στην οικογενειακή επιχείρηση με αντικείμενο τα λογιστικά και την συμβουλευτική εταιριών. Λόγω της δραστηριότητας αυτής είχαμε επαγγελματικές σχέσεις με πολλούς γουνοποιούς της Καστοριάς και της Σιάτιστας οι οποίοι χρησιμοποιούσαν τα συμβατικά κανάλια πωλήσεων αλλά όχι το ιντερνετ. Βλέποντας αυτό το κενό στην αγορά, αποφάσισα να ξεκινήσω ένα e-shop όπου συνεργαζόμενος με γουναράδες της περιοχής θα πουλούσα τα προϊόντα τους online.

 

Πως πάει μέχρι τώρα; 

Συμπληρώνω περίπου 7 χρόνια λειτουργίας και κάθε χρόνο πάει και καλύτερα.

 

Σε ποιες αγορές απευθύνεσαι; 

Σχεδόν όλες οι πωλήσεις μας είναι στο εξωτερικό με το μεγαλύτερο ποσοστό ( πάνω από τις μισές) να προέρχονται από τις ΗΠΑ, επίσης μεγάλο ποσοστό πωλήσεων έχουμε από την Αγγλία και την Ευρώπη.

 

Ποιες ήταν οι προκλήσεις ; 

Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν ότι θα έπρεπε το προϊόν μου να το κάνω γνωστό σε ανθρώπους σε όλη τη γη που δεν είχα καμία επαφή μαζί τους. Είναι διαφορετικό να έχεις ένα μαγαζί «γωνία» και διαφορετικό να πρέπει να φέρεις το μαγαζί σου στην οθόνη των αγοραστών σου. Έπρεπε να μελετήσω εργαλεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ τα οποία δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ. Το δυστυχές είναι ότι η Ελλάδα είναι πολύ πίσω σε αυτό το κομμάτι και αναγκαζόμουν να διαβάζω ξενόγλωσσα βιβλία και να παρακολουθώ ξένους ειδικούς του e-commerce.

 

Πως βλέπεις το μέλλον της haute acorn ? 

Το μέλλον είναι με μια λέξη, αβέβαια. Το λέω αυτό γιατί η αγορά της γούνας συνεχώς συρρικνώνεται, οι τάσεις παγκοσμίως αλλάζουν και οδεύουν προς τα συνθετικά προϊόντα. Από την άλλη πλευρά, η κλιματική κρίση μας επιβάλει να εντάξουμε στην καθημερινότητα μας sustainable (βιώσιμα) προϊόντα και σε αυτήν την κατηγορία η γούνα υπερέχει.

 

Κοινοποιήστε:

  • Πατήστε για κοινοποίηση στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook
  • Click to share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X
Tags: Δυτική ΜακεδονίαΠ.Ε.Κοζανης
Previous Post

Από άκρη σε άκρη η Δυτική Μακεδονία στέλνει μήνυμα αισιοδοξίας για το Συνδυασμό «Πορεία Δημιουργίας» στις εκλογές του Οκτωβρίου

Next Post

Δήμος Αμυνταίου: Ακύρωση προγραμματισμένης παρουσίασης πρώτων βοηθειών για νήπια

Next Post

Δήμος Αμυνταίου: Ακύρωση προγραμματισμένης παρουσίασης πρώτων βοηθειών για νήπια

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

https://www.youtube.com/watch?v=wZ0fbu2fzwY
Kozani Media

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

  • Περιφερειακές και δημοτικές εκλογές 2023
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Επικοινωνία

Follow Us

EASTER COLLECTION
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική απορρήτου και cookie.