Άμεσες, ασφαλείς, δίχως ταλαιπωρία και γραφειοκρατία συναλλαγές με τις Οικονομικές Υπηρεσίες του Δήμου εξασφαλίζει για τους δημότες ο Δήμος Εορδαίας, θέτοντας σε λειτουργία τη νέα υπηρεσία Ηλεκτρονικών Πληρωμών.
Απαντώντας στις προκλήσεις της νέας ψηφιακής εποχής, η Δημοτική Αρχή προχωρά στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Δήμου, δίνοντας πλέον τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώνουν τις οικονομικές συναλλαγές τους με την αξιοποίηση και την καινοτόμο χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών σε περιβάλλον απόλυτης ασφάλειας.
Οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για τις οφειλές τους προς τον Δήμο και, μέσω της ταυτότητας οφειλής, θα μπορούν ηλεκτρονικά να εξοφλούν τις υποχρεώσεις τους. Επιπροσθέτως, θα μπορούν να έχουν αναλυτική εικόνα των ειδοποιητηρίων με τις οφειλές τους και να εκτυπώνουν ή αποθηκεύουν αυτά, εφόσον το επιθυμούν.
Η σύνδεση στη νέα υπηρεσία των Ηλεκτρονικών Πληρωμών πραγματοποιείται ως ακολούθως:
Ο πολίτης εισέρχεται στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Εορδαίας (eordaia.gov.gr) -> επιλέγει το πεδίο Ψηφιακή Εορδαία -> Οικονομικές Συναλλαγές -> επιλέγει το είδος οφειλής από τον διαθέσιμο πίνακα. Στη συνέχεια εισέρχεται αυτομάτως σε περιβάλλον ασφαλών συναλλαγών με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών taxisnet. Η εξόφληση της οφειλής γίνεται με e-banking με τη χρήση του κωδικού της Ταυτότητας Οφειλής (25ψήφιος κωδικός ΔΙΑΣ-RF), ο οποίος αναγράφεται στο ηλεκτρονικό ή έντυπο ειδοποιητήριο που έχει λάβει.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν, επιπροσθέτως, να επικαιροποιούν τα στοιχεία επικοινωνίας της Καρτέλας Οφειλέτη, με σκοπό τη διόρθωση των στοιχείων τους, στην περίπτωση που διαπιστώσουν κάποια απόκλιση με αυτά που τηρεί η Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου στο μητρώο της.
Ο Δήμαρχος Εορδαίας, σε δήλωσή του, ανέφερε πως «η Δημοτική Αρχή διευρύνει τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες για τους πολίτες, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που λαμβάνει τα τελευταία χρόνια για τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών του Δήμου, παρέχοντας τη δυνατότητα στους δημότες να ολοκληρώνουν τις υποχρεώσεις τους με τη λιγότερη δυνατή ταλαιπωρία και γραφειοκρατία».
Η υλοποίηση της μετάβασης της πόλης και του Δήμου στην ψηφιακή εποχή αποτελεί μία από τις βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχή εφαρμογή διοικητικής μεταρρύθμισης με στόχο:
την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών και των παραγωγικών και κοινωνικών φορέων,
την αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη αξιοποίηση των δημοσίων πόρων,
την μείωση του λειτουργικού κόστους των διοικητικών διαδικασιών,
την βελτίωση της εισπραξιμότητας των οφειλών.
«Με απόλυτη προσήλωση στις δεσμεύσεις μας, θα συνεχίσουμε την προσπάθεια για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του Δήμου ενσωματώνοντας νέες ψηφιακές υπηρεσίες, με στόχο την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών από την άνεση του σπιτιού τους», τόνισε ο Δήμαρχος Παναγιώτης Πλακεντάς.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την προϊσταμένη Ταμείου στο τηλέφωνο 2463350118 ή να καλούν στα τηλέφωνα 2463350160 και 2463350121.