Kozanimedia-“Ζήτω ο περιφερειάρχης”-Ο δήμαρχος Κοζάνης Γ. Κοκκαλιάρης για τις διαπραγματεύσεις της τηλεθέρμανσης-Πλέκει το εγκώμιο του Γ. Αμανατίδη-Παραδέχεται ότι ο Δήμος Κοζάνης δε μπορεί προς το παρόν να καταβάλει την ίδια συμμετοχή για όλα τα “σύνοδα έργα”-“Εγώ πέρασα από τη ΔΕΥΑΚ δυο χρόνια και σε μικρή ηλικία, γνωρίζω καλά τις διαδικασίες”-Βίντεο
Kozanimedia-“Ζήτω ο περιφερειάρχης”-Ο δήμαρχος Κοζάνης Γ. Κοκκαλιάρης για τις διαπραγματεύσεις της τηλεθέρμανσης-Πλέκει το εγκώμιο του Γ. Αμανατίδη-Παραδέχεται ότι ο Δήμος Κοζάνης δε μπορεί προς το παρόν να καταβάλει την ίδια συμμετοχή για όλα τα “σύνοδα έργα”-“Εγώ πέρασα από τη ΔΕΥΑΚ δυο χρόνια και σε μικρή ηλικία, γνωρίζω καλά τις διαδικασίες”-Βίντεο
ADVERTISEMENT
Kozanimedia: Ο νέος πρόεδρος του ΤΕΕ Δυτ. Μακεδονίας Νίκος Συλλίρης στο Top Channel-Τι λέει για τις διαπραγματεύσεις με Κιάνα και Χριστοπούλου-“Η πρόταση της ΔΚΜ τέθηκε την τελευταία μέρα και δεν ήταν ώριμη να συζητηθεί-Η σύγκλιση των τριών παρατάξεων δεν είναι απλή περίπτωση”-Βίντεο
Kozanimedia: Πρόταση για μονάδα παραγωγής βιοαερίου και παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από την καύση Βιοαερίου, ισχύος 1,00 MW στην «Ψηλοράχη» του Κρόκου-Προοπτική για 25 θέσεις εργασίας-Τι ακριβώς είναι η μονάδα και γιατί αναβλήθηκε η λήψη απόφασης στο Δημοτικό Συμβούλιο Κοζάνης
Από τα Αριστερά το μανιφέστο της Άννας-Aνακοινώνει την υποψηφιότητα της για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ η Διαμαντοπούλου-Το κοινωνικό κράτος και ο Μητσοτάκης
Kozanimedia: Το εντυπωσιακό βίντεο του Κωνσταντίνου Αργυρού για τη μεγάλη συναυλία του στην Κοζάνη-Βίντεο
Το διήμερο των μεγάλων εκδηλώσεων του ” Έφιπου ” Κρόκου – Φοβερή βραδιά με τους ” Banda Entopica”- Χάλκινα, διασκευές και στο τέλος… Όλοι στο χορό-Βίντεο
Φιλοπρόοδος Σύλλογος Κοζάνης: Συνεχίστηκαν οι κινηματογραφικές προβολές στην αυλή με ”Το μεροκάματο του τρόμου”-Βίντεο
Δημοτική Βιβλιοθήκη Κοζάνης:Ξεκίνησε το αφιέρωμα στον ΜΙΛΑΝ ΚΟΥΝΤΕΡΑ και στον Τσέχικο κινηματογράφο-Βίντεο
Kozanimedia-Κοζάνη: Τι γίνεται με τις εργασίες στον κόμβο προς Λάρισα-Τι λέει ο αντιδήμαρχος Κώστας Βόμβας-Βίντεο
Δήμος Κοζάνης: Απαγόρευση κυκλοφορίας την Τρίτη 16 Ιουλίου 2024 και ώρες 10:00 έως 22:00 στο Άλσος Κουρί λόγω υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς
Κολυμβητική Ένωση Κοζάνης: Τέσσερα μετάλλια (2 Χρυσά, 1 Αργυρό, 1 Χάλκινο) ο απολογισμός στην Β’ Φάση του Πανελλήνιου Εφήβων Νεανίδων

Οριστικό: Ανακοινώθηκε το τέλος βενζίνης και ντίζελ

Είναι επίσημο. Το τέλος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έως το 2035 ανακοίνωσε σε πρότασή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανάβοντας «φωτιές» στους κατασκευαστές.

 

Μέχρι κεραίας επιβεβαιώθηκε το ρεπορτάζ των ξένων Μέσων ενημέρωσης αναφορικά με τα όσα αναμένονταν να ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με το σχέδιο για την εκμηδένιση του διοξειδίου του άνθρακα. Μετά τη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε την πρότασή της που αναφέρει πως μέχρι το 2035 οι εκπομπές ρύπων που θα προέρχονται από τα καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνται να είναι στο μηδέν.

Με άλλα λόγια, από το 2035 και έπειτα απαγορεύεται η πώληση αυτοκινήτων που να εξοπλίζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Επιτροπή επιδιώκει επίσης μείωση κατά 55% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021, αυξάνοντας τον προηγούμενο στόχο μείωσης που είχε οριστεί στο 37,5%. Οι προτάσεις αποτελούν μέρος ενός μεγάλου πακέτου για το κλίμα που παρουσιάστηκε και στοχεύει στην επιτάχυνση της μετάβασης σε ηλεκτρικά οχήματα.

Για την ενίσχυση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι Βρυξέλλες πρότειναν επίσης νομοθεσία που θα απαιτούσε από τις χώρες να εγκαταστήσουν δημόσια σημεία φόρτισης ανά 60 χιλιόμετρα σε μεγάλους δρόμους έως το 2035. Το σχέδιο αυτό προβλέπει 3,5 εκατομμύρια δημόσιους σταθμούς φόρτισης για αυτοκίνητα και φορτηγά έως το 2030, αυξάνοντας τα στα 16,3 εκατομμύρια σημεία έως το 2050, όπου και η Ευρώπη στοχεύει να είναι η πρώτη ήπειρος της Γης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η Επιτροπή εκτιμά ότι θα χρειαστεί να δαπανηθούν 80-120 δισεκατομμύρια ευρώ σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορτιστές σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2040.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πρώτες αντιδράσεις έχουν ήδη ξεκινήσει με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) να αντιτίθεται στο χρονοδιάγραμμα της απαγόρευσης, υπογραμμίζοντας πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, χρειάζονται για να βοηθήσουν στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο σήριαλ που ξεκινά αναμένεται να έχει πολλά επεισόδια, καθώς η πρόταση αυτή απαιτεί την έγκριση από τα κράτη μέλη και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μια διαδικασία που θα μπορούσε να διαρκέσει έως και δύο έτη.

Πηγή: autotriti.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *