kozanimedia: Οι πρόσκοποι της Δυτικής Μακεδονίας έκοψαν την πίτα τους στη Λ.Α.Φ. Κοζάνης – Βίντεο και φωτογραφίες
kozanimedia: “Κίντσε ο δήμος για την Απουκρά” – Ξεκίνησε ο αποκριάτικος στολισμός στην Κοζάνη – Βίντεο
ADVERTISEMENT
Kozanimedia: Φωνή λαού κατά της κυβέρνησης και στην Κοζανη – “Όχι στη συγκάλυψη της τραγωδίας των Τεμπών” από εκατοντάδες κόσμου -Βίντεο και φωτογραφίες
Kozanimedia – Ώρα 07:30 – Σοβαρό τροχαίο ατύχημα έξω από το Βατερό – Σύγκρουση δυο ΙΧ και “τουμπάρισμα” αυτοκινήτου – Φωτογραφίες
Kozanimedia: 2 κλαρίνα απόψε στο Ροδαφνον, γλεντάμε με ποντιακά και δημοτικά
Τρεις φορές θα τελεσθεί η Χριστουγεννιάτικη Θεία Λειτουργία φέτος στον Ι.Ν. Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Κοζάνης λόγω πανδημίας
Κάλεσμα του Συνδικάτου Οικοδόμων και Συναφών Επαγγελμάτων Ν. Κοζάνης στις κινητοποιήσεις για τα Τέμπη σε Κοζάνη και Πτολεμαΐδα
Αφιέρωμα στον σπουδαίο Δημήτρη Μητροπάνο από την Κ.Ο. Δυτικής Μακεδονίας του ΚΚΕ, το Σάββατο 1 Φεβρουαρίου στο ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης
Κώστας Μπουνόβας – Ο Μάγκας των Γρεβενών  (Γράφει ο Τάσος Σεβαστιάδης)
Ερώτηση Βουλευτών της Νέας Αριστεράς σχετικά με την έλλειψη διαφάνειας και νομιμότητας στη διαδικασία επιλογής νέου Διευθύνοντος Συμβούλου του Υπερταμείου» 
Καστοριά: Συνελήφθη 30χρονος για κατοχή κοκαΐνης και για παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων

Οριστικό: Ανακοινώθηκε το τέλος βενζίνης και ντίζελ

Είναι επίσημο. Το τέλος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έως το 2035 ανακοίνωσε σε πρότασή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανάβοντας «φωτιές» στους κατασκευαστές.

 

Μέχρι κεραίας επιβεβαιώθηκε το ρεπορτάζ των ξένων Μέσων ενημέρωσης αναφορικά με τα όσα αναμένονταν να ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με το σχέδιο για την εκμηδένιση του διοξειδίου του άνθρακα. Μετά τη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε την πρότασή της που αναφέρει πως μέχρι το 2035 οι εκπομπές ρύπων που θα προέρχονται από τα καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνται να είναι στο μηδέν.

Με άλλα λόγια, από το 2035 και έπειτα απαγορεύεται η πώληση αυτοκινήτων που να εξοπλίζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Επιτροπή επιδιώκει επίσης μείωση κατά 55% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021, αυξάνοντας τον προηγούμενο στόχο μείωσης που είχε οριστεί στο 37,5%. Οι προτάσεις αποτελούν μέρος ενός μεγάλου πακέτου για το κλίμα που παρουσιάστηκε και στοχεύει στην επιτάχυνση της μετάβασης σε ηλεκτρικά οχήματα.

Για την ενίσχυση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι Βρυξέλλες πρότειναν επίσης νομοθεσία που θα απαιτούσε από τις χώρες να εγκαταστήσουν δημόσια σημεία φόρτισης ανά 60 χιλιόμετρα σε μεγάλους δρόμους έως το 2035. Το σχέδιο αυτό προβλέπει 3,5 εκατομμύρια δημόσιους σταθμούς φόρτισης για αυτοκίνητα και φορτηγά έως το 2030, αυξάνοντας τα στα 16,3 εκατομμύρια σημεία έως το 2050, όπου και η Ευρώπη στοχεύει να είναι η πρώτη ήπειρος της Γης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η Επιτροπή εκτιμά ότι θα χρειαστεί να δαπανηθούν 80-120 δισεκατομμύρια ευρώ σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορτιστές σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2040.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πρώτες αντιδράσεις έχουν ήδη ξεκινήσει με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) να αντιτίθεται στο χρονοδιάγραμμα της απαγόρευσης, υπογραμμίζοντας πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, χρειάζονται για να βοηθήσουν στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο σήριαλ που ξεκινά αναμένεται να έχει πολλά επεισόδια, καθώς η πρόταση αυτή απαιτεί την έγκριση από τα κράτη μέλη και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μια διαδικασία που θα μπορούσε να διαρκέσει έως και δύο έτη.

Πηγή: autotriti.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *