Kozanimedia: Φοιτητές από ΚΝΕ/ΚΚΕ περίμεναν τον υπουργό Παιδείας στο ΠΔΜ-Τι ζήτησαν από τον Γ. Αμανατίδη – Ο περιφερειάρχης πρότεινε να τους δεχθεί στο γραφείο του-Βίντεο
Ανακοίνωση φοιτητών της ΚΝΕ για την επίσκεψη Πιερρακάκη στο ΠΔΜ – “Ήλθον – είδον και απήλθον”
ADVERTISEMENT
Ευρωεκλογές 2024: Οι περιφέρειες που αναλαμβάνουν τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για την καμπάνια του κόμματος-Κορυφαία βουλευτής για τη Δυτ. Μακεδονία
Γιάννης Τερνενόπουλος: “Υπόσχεση και αφοσίωση στον μικρό ελεύθερο επαγγελματία”- Επαφές με εμπόρους της Κοζάνης το βράδυ της Πέμπτη-Φωτογραφίεςς
H N.E. ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής Κοζάνης για την επίσκεψη του Υπουργού Παιδείας, Κυριάκου Πιερρακάκη στην Κοζάνη
“Hermes Tours-Φωτόπουλος”: Επταήμερη οδική εκδρομή στο Αυστριακό Τιρόλο-Δείτε αναλυτικά
Με Onirama, Χατζηγιάννη και… Μετρό το άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου στη Θεσσαλονίκη
Χριστούγεννα στο Δρέπανο – Φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου
Καλλιόπη Βέττα: «Cop 29: Ακόμα μία χαμένη ευκαιρία για το περιβάλλον και τους ανθρώπους»
Καστοριά: Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος -οδηγός μοτοσυκλέτας που τραυματίστηκε σοβαρά μετά από σύγκρουση με άγριο ζώο-Πιθανότατα με αγριογούρουνο ή αρκούδα
Kozanimedia: Εγκώμιο του υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη για την πορεία του Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας-Τι λέει για τους εισακτέους και τις ελλείψεις μελών ΔΕΠ-Βίντεο
Eπιτέλους! – Έγκριση 682 επενδυτικών σχεδίων σε Δυτική Μακεδονία-Μεγαλόπολη  – Πόσες σε Κοζάνη, Γρεβενά, Φλώρινα και Καστοριά – Στην Κοζάνη η INTRAKOM στη Φλώρινα ο Tottis – Μεγάλο Data Center στο Αμύνταιο και επένδυση 17 εκ. για τορτίγιες στο Βατερό

Οριστικό: Ανακοινώθηκε το τέλος βενζίνης και ντίζελ

Είναι επίσημο. Το τέλος των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έως το 2035 ανακοίνωσε σε πρότασή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανάβοντας «φωτιές» στους κατασκευαστές.

 

Μέχρι κεραίας επιβεβαιώθηκε το ρεπορτάζ των ξένων Μέσων ενημέρωσης αναφορικά με τα όσα αναμένονταν να ανακοινώσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με το σχέδιο για την εκμηδένιση του διοξειδίου του άνθρακα. Μετά τη συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνωστοποίησε την πρότασή της που αναφέρει πως μέχρι το 2035 οι εκπομπές ρύπων που θα προέρχονται από τα καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνται να είναι στο μηδέν.

Με άλλα λόγια, από το 2035 και έπειτα απαγορεύεται η πώληση αυτοκινήτων που να εξοπλίζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η Επιτροπή επιδιώκει επίσης μείωση κατά 55% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021, αυξάνοντας τον προηγούμενο στόχο μείωσης που είχε οριστεί στο 37,5%. Οι προτάσεις αποτελούν μέρος ενός μεγάλου πακέτου για το κλίμα που παρουσιάστηκε και στοχεύει στην επιτάχυνση της μετάβασης σε ηλεκτρικά οχήματα.

Για την ενίσχυση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων οι Βρυξέλλες πρότειναν επίσης νομοθεσία που θα απαιτούσε από τις χώρες να εγκαταστήσουν δημόσια σημεία φόρτισης ανά 60 χιλιόμετρα σε μεγάλους δρόμους έως το 2035. Το σχέδιο αυτό προβλέπει 3,5 εκατομμύρια δημόσιους σταθμούς φόρτισης για αυτοκίνητα και φορτηγά έως το 2030, αυξάνοντας τα στα 16,3 εκατομμύρια σημεία έως το 2050, όπου και η Ευρώπη στοχεύει να είναι η πρώτη ήπειρος της Γης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η Επιτροπή εκτιμά ότι θα χρειαστεί να δαπανηθούν 80-120 δισεκατομμύρια ευρώ σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορτιστές σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2040.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι πρώτες αντιδράσεις έχουν ήδη ξεκινήσει με την Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) να αντιτίθεται στο χρονοδιάγραμμα της απαγόρευσης, υπογραμμίζοντας πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, χρειάζονται για να βοηθήσουν στη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Το νέο σήριαλ που ξεκινά αναμένεται να έχει πολλά επεισόδια, καθώς η πρόταση αυτή απαιτεί την έγκριση από τα κράτη μέλη και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, μια διαδικασία που θα μπορούσε να διαρκέσει έως και δύο έτη.

Πηγή: autotriti.gr

Next Post

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *