Καλάθι Νοικοκυριού, Market pass.
Οικονομική ενίσχυση των οικογενειών με μεσαία και χαμηλά εισοδήματα.
Πόσο σωστά ακούγεται και πόσο δύσκολα μπορεί να αμφισβητηθεί.
Διερωτήθηκε όμως κανείς τι επιπτώσεις είχε όλο αυτό στις μικρές και μεσαίες ελληνικές εταιρίες που παράγουν επώνυμα ελληνικά προϊόντα από ελληνικές πρώτές ύλες;
Διερωτήθηκε όμως κανείς τι ζημιά έκανε στα καταστήματά της λεγομένης “μικρής λιανικής” που στηρίζουν την βιωσιμότητα τους σε επώνυμα, ποιοτικά ελληνικά προϊόντα;
Εδώ και κάποιους μήνες οι καταναλωτές οδηγήθηκαν στα Super Market και στην πλειοψηφία τους, καταναλώνουν προϊόντα πολυεθνικών ή Private label ( Ιδιωτικής ετικέτας – Φασόν από τα super market) που-τις περισσότερες φορές-η πρώτη ύλη δεν είναι ελληνική.
Επιδοτήθηκαν δηλαδή οι Έλληνες φορολογούμενοι από τους φόρους που πληρώνουν για να καταναλώνουν ξένες πρώτες ύλες. Καλά πήγε κι αυτό.
Συνέπεια όλων αυτών η γιγάντωση των ομίλων, οι οποίοι εξαγοράζουν με ταχείς ρυθμούς τη “μικρή λιανική”. Στη συνέχεια αντικαθιστούν τα προϊόντα που υπήρχαν στο ράφι, με Private label προϊόντα ή προϊόντα πολυεθνικών., διαλύοντας τις μικρές ελληνικές παραγωγικές επιχειρήσεις.
Και μη βιαστείτε να πείτε “και τι να κάνουμε, αφού είναι ακριβά” . Σκεφτείτε, πως πριν λίγο καιρό η Ε.Ε. έβρισκε καλύτερες τιμές στην ενέργεια σε Κίνα και Ρωσία και τώρα μάλλον το ξανασκέφτεται!!
Η γνωστή γερμανική αλυσίδα όμως έχει το μεγαλύτερο ποσοστό Ελλήνων παραγωγών και οι ελληνικές αλυσίδες έχουν καταστρέψει τους Έλληνες παραγωγούς. Τα παράπονά σας στις Έλληνες που ψωνίζουν ξένες πρώτες ύλες και τις πουλάνε με 400% markup.