Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
Kozani Media
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Kozani Media
No Result
View All Result
Home Ειδήσεις

Πέτη Πέρκα: «Η πολιτική ιδεοληψία της κυβέρνησης αφήνει την Ελλάδα χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση με τη Βόρεια Μακεδονία»

23/05/24 15:15
in Ειδήσεις
0
0
SHARES
10
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το γεγονός ότι η Ελλάδα δεν συνδέεται σιδηροδρομικά με τη Βόρεια Μακεδονία για λόγους πολιτικής ιδεοληψίας της κυβέρνησης αναδεικνύουν με ερώτησή τους 4 Βουλεύτριες της Κοινοβουλευτικής Ομάδας (Κ.Ο.) της Νέας Αριστεράς, με πρωτοβουλία της Βουλεύτριας Φλώρινας και Γραμματέα της Κ.Ο., Πέτης Πέρκα.

Ειδικότερα αναφέρουν ότι ενώ τα έργα για την επαναλειτουργία της γραμμής Φλώρινα – Μοναστήρι (Μπίτολα) έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί ήδη από την περίοδο 2015-2019, όταν και οι διμερείς επαφές μεταξύ των δύο χωρών βρίσκονταν σε προχωρημένο επίπεδο, από την ανάληψη της κυβέρνησης από τη ΝΔ το 2019, δεν έχει προχωρήσει απολύτως τίποτα.

Οι λόγοι γι’ αυτό προφανώς δεν είναι τεχνικοί, αλλά πολιτικοί, διότι, όπως σημειώνουν οι Βουλεύτριες, με βάση τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, για τη λειτουργία κάθε νέας γραμμής απαιτείται διακρατική συμφωνία. Το ότι η εν λόγω συμφωνία δεν έχει υλοποιηθεί μέχρι σήμερα δεν αποτελεί έκπληξη, αν σκεφτεί κανείς ότι εδώ και πέντε περίπου χρόνια η κυβέρνηση δεν έχει προχωρήσει στην κύρωση των Μνημονίων σε σχέση με τη Συμφωνία των Πρεσπών. Και δεν πρόκειται να το κάνει, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε πριν λίγες ημέρες ο Πρωθυπουργός.

Και οι παλινωδίες κυβέρνησης και Hellenic Train δεν σταματούν εδώ. Τη στιγμή που συζητάμε για τη σιδηροδρομική σύνδεση της χώρας μας με τη Βόρεια Μακεδονία μέσω της Φλώρινας, η Φλώρινα δεν έχει σιδηρόδρομο.

Από τον περασμένο Δεκέμβρη που άνοιξε και πάλι η γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, η οποία ήταν κλειστή μετά το δυστύχημα των Τεμπών, δρομολογούνται τρένα μέχρι την Έδεσσα και από το σημείο αυτό οι επιβάτες μετακινούνται με λεωφορεία. Κι αυτό, ενώ το συγκεκριμένο δρομολόγιο αποτελεί μέρος των άγονων γραμμών, για τις οποίες η Hellenic Train επιδοτείται από το ελληνικό δημόσιο με 50 εκ. ευρώ ετησίως.

Με βάση τα παραπάνω, οι Βουλεύτριες ερωτούν τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών για τους λόγους που Ελλάδα και Βόρεια Μακεδονία στερούνται μιας τόσο επωφελούς σιδηροδρομικής σύνδεσης και για το πότε προγραμματίζεται η υπογραφή της διακρατικής συμφωνίας και κατά συνέπεια η επαναλειτουργία της γραμμής. Ερωτούν επίσης για τις ενέργειες του Υπουργείου ώστε να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια του σιδηροδρόμου στη Φλώρινα.

Διαβάστε ΕΔΩ ολόκληρη την ερώτηση.

Κοινοποιήστε:

  • Facebook
  • X
Tags: Π.Ε. Κοζάνης
Previous Post

Παρουσίαση του βιβλίου της Αφροδίτης Κοΐδου «…κι έναν καιρό» το Σάββατο 25 Μαΐου, στο Μπλε Ελάφι

Next Post

ΠΑΣΟΚ:Επίσκεψη του υποψήφιου ευρωβουλευτή Γιάννη Βαρδακαστάνη στον Νομό Κοζάνης

Next Post

ΠΑΣΟΚ:Επίσκεψη του υποψήφιου ευρωβουλευτή Γιάννη Βαρδακαστάνη στον Νομό Κοζάνης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

https://www.youtube.com/watch?v=wZ0fbu2fzwY
Kozani Media

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

  • Περιφερειακές και δημοτικές εκλογές 2023
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Επικοινωνία

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική απορρήτου και cookie.