Tην ίδια ώρα, ένα ακόμη βήμα προς την υλοποίηση του μεγάλου οδικού έργου Μαυροβούνι – Έδεσσα μέσω ΣΔΙΤ πραγματοποιείται, καθώς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έδωσε το «πράσινο φως» για την ολοκλήρωση της φάσης του ανταγωνιστικού διαλόγου και την είσοδο του διαγωνισμού στο στάδιο των δεσμευτικών προσφορών. Το έργο αφορά την αναβάθμιση του οδικού άξονα της ΕΟ2 και περιλαμβάνει τη μελέτη, κατασκευή και χρηματοδότηση του τμήματος από το Μαυροβούνι έως την Έδεσσα, μαζί με τις παρακάμψεις Γιαννιτσών και Χαλκηδόνας. Ο συνολικός του προϋπολογισμός ανέρχεται στα 444,9 εκατομμύρια ευρώ, ενώ προβλέπεται και η λειτουργία και συντήρηση του δρόμου από τη γέφυρα του Αξιού έως την Έδεσσα. Στην τελική ευθεία του διαγωνισμού διατηρούν τη θέση τους τρία σχήματα: η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ΑΒΑΞ, καθώς και η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Μυτιληναίος. Το οδικό αυτό ΣΔΙΤ αναμένεται να αναβαθμίσει τη σύνδεση Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, ενισχύοντας την ασφάλεια και τη ροή των μεταφορών, με σημαντικά οφέλη για τον τουρισμό, το εμπόριο και την ευρύτερη περιφερειακή ανάπτυξη.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: