Συμπληρώνονται δύο εβδομάδες από τον βαρύ χαρακτηρισμό προς τον κ. Μ. Παπαδόπουλο «ως ντίλερ συμφερόντων της Κοζάνης», αλλά και η συνέχεια με άλλο μας Δελτίο Τύπου να προκαλούμε και τον ίδιο αλλά και την πρόεδρο του Περιφερειακού Συμβουλίου Δυτικής Μακεδονίας, να εμφανίσουν επιτέλους το email και τον χαρακτηρισμό μας ότι πρόκειται για μια «αόρατη επιστολή».
Δυστυχώς για τον κ. Παπαδόπουλο και ευτυχώς για την εμάς αλλά κυρίως την κοινωνία, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΗ.
Η απάντηση που μας ήρθε πριν τρεις μέρες από τα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (όπου όπως σας είχαμε ενημερώσει αποστείλαμε σχετική επιστολή ), αναφέρουμε μόνο ένα τμήμα για εύλογους λόγους.
«Επί του παρόντος, η εν λόγω σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Κοζάνης και Βέροιας προστέθηκε στην πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής από τις ελληνικές αρχές στο πλαίσιο του δικαιώματός τους που ορίζεται στο άρθρο 172 της ΣΛΕΕ (Συνθήκη για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης). Η εν λόγω σιδηροδρομική σύνδεση προσδιορίζεται στο εκτεταμένο δίκτυο ΔΕΔ-Μ και θα αποτελέσει αντικείμενο για περαιτέρω μελέτες σκοπιμότητας.
Τι μας λέει δηλαδή η απάντηση με δυο λόγια, πως οι Ελληνικές αρχές πρότειναν προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προστεθεί ΌΧΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ή ότι ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ η σιδηροδρομική γραμμή την οποία με τόσο πομπώδη τρόπο εμφανίζει ο κ. Παπαδόπουλος. Δηλαδή οι ελληνικές αρχές (άρα το υπουργείο στο οποίο βρίσκεται ο κ. Παπαδόπουλος), πρότεινε προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή την προαναφερόμενη σιδηροδρομική γραμμή, αλήθεια για την άλλη;;; Αυτήν της Βέροιας – Πτολεμαΐδας που συνυπάρχουν προς αξιολόγηση γιατί δεν πήρατε θέση κ. Παπαδόπουλε και στην περίπτωση άρνησης ή διαφωνίας να σταλούν και οι δύο προτάσεις, να παραιτηθείτε κ. Παπαδόπουλε, τόσο πολύ «βολική» είναι η καρέκλα του Υφυπουργού;;; Αλήθεια με τι πρόσωπο θα αντιμετωπίσετε στα ελευθέρια της πόλης της Πτολεμαΐδας στις 15 Οκτωβρίου, τον κόσμο που σας τίμησε με την ψήφο του;;
Εδώ ένα μικρό ιστορικό που φρόνιμο είναι να το μάθει και ο κ. Παπαδόπουλος και η κοινωνία μας. Κατά το παρελθόν και ειδικά το 1927 όταν προτάθηκε πάλι η σιδηροδρομική σύνδεση Κοζάνης-Βέροιας, η πρόταση απερρίφθη από την επιτροπή ως ασύμφορη οικονομικά. Στην συνέχεια το 1929 επανήλθε το θέμα και απερρίφθη και πάλι ως οικονομικά δυσβάστακτη και προτάθηκαν άλλες εναλλακτικές και αυτές όμως απορρίφθηκαν διότι όπως ανέφερε η επιτροπή: «Η επιτροπή που μελέτησε της προτεινόμενες τροποποιήσεις, τελικώς εισηγήθηκε: «την απόρριψη της νέας αυτής χάραξης, μιας και μολονότι οικονομικότερη, οδηγούσε τη γραμμή σε σαθρά εδάφη (που θα έπρεπε να ενισχυθούν, χωρίς ωστόσο να απαλείφεται η επικινδυνότητά τους…) και, κυρίως, σε περιοχές τελείως αραιοκατοικημένες. Τέλος το 1930 ξεκινούν πάλι μελέτες αλλά και πάλι εγκαταλείπεται η προσπάθεια, λόγω της οικονομικής κρίσης και της έναρξης του Α΄ παγκοσμίου πολέμου.
Επειδή οι προθεσμίες περιορίζουν πολύ το θέμα και επειδή στις αρχές του 2024 όπως μας γράφει στην επιστολή του το αρμόδιο τμήμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής περιμένουν την τροποποιημένη πρόταση κανονισμού για το ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών) που θα εγκριθεί, υπάρχει λίγος ακόμη χρόνος κ. Μ. Παπαδόπουλε να διορθώσετε τα λάθη στα οποία πέσατε και τα οποία θα σας ακολουθούν είτε παραμένετε είτε όχι στα υπουργικά έδρανα, ΣΤΕΙΛΤΕ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΕΙΓΟΝ και την άλλη πρόταση που υπάρχει αυτή της Πτολεμαΐδας-Βέροιας, προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Φυσικά εδώ πλέον περιμένουμε και την άμεση αντίδραση όχι μόνο του Δημάρχου Εορδαίας αλλά σύσσωμου του Δημοτικού Συμβουλίου Εορδαίας, προς κάθε αρμόδιο κυβερνητικό και Ευρωπαϊκό όργανο για αυτή την κατάφωρη αδικία.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΣΚΥΦΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΤΕΛΕΙΑ
Η ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ, Η ΕΟΡΔΑΙΑ
ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΦΩΝΗ
Υ.Γ. Όσο για την σιδηροδρομική σύνδεση της Πτολεμαΐδας με την μονίμως ευνοημένη από τα κέντρα αποφάσεων Κοζάνη, σας υπενθυμίζουμε μια φωτογραφία που είναι από τα εγκαίνια του σιδηροδρομικού σταθμού Πτολεμαΐδας το έτος 1950, αυτή την σιδηροδρομική σύνδεση μας δίνετε κύριε Παπαδόπουλε;;; Του «μουτζούρη» και της κυκλικής πορείας του τρένου με 41/2 και πλέον ώρες διάρκεια διαδρομής Πτολεμαΐδα – Θεσσαλονίκης;;;; Ε!!! Όχι αυτό το τρένο δεν το θέλουμε, δεν θα γυρίζουμε πίσω στα χρόνια του Τρικούπη. Επιθυμούμε και αγωνιζόμαστε για την σύγχρονη υπερταχεία σιδηροδρομική σύνδεση, Καστοριά – Πτολεμαΐδα – Βέροια – Θεσσαλονίκη, 160km/h.
ΤΟ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ