Αναζητάτε τρόπους για να βελτιώσετε την προβολή της επιχείρησης σας στην ευρύτερη περιοχή της Κοζάνης; Τότε αξίζει να επενδύσετε σε διάφορες ενέργειες βελτιστοποίησης για να αποκτήσετε υψηλή θέση στα οργανικά αποτελέσματα online αναζήτησης, μια διαδικασία που είναι γνωστή και ως local SEO. Εξίσου βοηθητικές κινήσεις είναι και η δημοσίευση χρήσιμου περιεχομένου και η δημιουργία μιας mobile-friendly σελίδας. Ακόμη και σε τοπικό επίπεδο, μια στρατηγική μάρκετινγκ είναι αρκετά σημαντική, ιδιαίτερα τη σημερινή εποχή, που οι δυνητικοί πελάτες αναζητούν online για επιχειρήσεις στη γειτονιά ή την περιοχή τους. Αν δεν είστε ψηλά στα αποτελέσματα, δύσκολα θα σας βρίσκουν οι πελάτες σας. Ας δούμε λοιπόν πώς μπορείτε να ευνοηθείτε από αυτή την τάση παρακάτω.
Τι είναι η τοπική προβολή μιας επιχείρησης;
Στην ουσία, πρόκειται για την εύκολη προβολή της επιχείρησης σας στο κοινό της περιοχής σας όταν πραγματοποιεί online αναζητήσεις για το brand, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που χρειάζεται. Αυτό μπορεί να σημαίνει την στόχευση σε λέξεις κλειδιά με τοπικό χαρακτήρα στις μηχανές αναζήτησης. Ένα παράδειγμα είναι το “υδραυλικός Κοζάνη”. Ή, μπορεί να σημαίνει την προσθήκη της επιχείρησης σας σε πλατφόρμες όπως είναι το Google My Business και το Tripadvisor.
Πώς να αυξήσετε την προβολή της επιχείρησης σας
Με τη δημιουργία μιας δυνατής online παρουσίας σε τοπικό επίπεδο, μπορείτε να ενισχύσετε τις πωλήσεις και την επισκεψιμότητα της σελίδας σας. Μερικοί τρόποι για να το πετύχετε αυτό περιλαμβάνουν:
Αξιοποιήστε τις κριτικές των πελατών σας
Σε κάθε μορφή επιχείρησης, οι κριτικές των πελατών είναι αρκετά σημαντικές. Είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει το πόσο ψηλά είναι η επιχείρηση σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επιπλέον, οι καταναλωτές αγαπούν τις κριτικές από άλλους πελάτες. Συνήθως, αυτές επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την απόφαση τους για το αν θα προχωρήσουν σε κάποια αγορά ή όχι. Για τον λόγο αυτό, βεβαιωθείτε πως όλες οι κριτικές θα περνούν στο Google My Business. Έτσι, θα μπορεί ο καθένας να τις διαβάζει εύκολα και γρήγορα.
Εξίσου σημαντικό είναι και να απαντάτε στις κριτικές αυτές. Οι πελάτες παρατηρούν πάντοτε αν και πώς απαντά η επιχείρηση στα θετικά και τα αρνητικά σχόλια που λαμβάνει. Μάλιστα, η κίνηση αυτή δείχνει ότι η επιχείρηση ενδιαφέρεται για την γνώμη των πελατών, και ότι προσπαθεί να βελτιώνεται διαρκώς.
Δημιουργήστε μια mobile-friendly σελίδα
Η δημιουργία μιας mobile-friendly σελίδας, δηλαδή μιας σελίδας με εύκολη περιήγηση σε κινητές συσκευές μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη. Αυξάνει την επισκεψιμότητα, ενώ η εύκολη περιήγηση που παρουσιάζει με εύκολο και γρήγορο τρόπο τις πληροφορίες που έχει ανάγκη ένας χρήστης, προδιαθέτει για αγορές. Επιπλέον, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν πληροφορίες και επιχειρήσεις από τα smartphones τους, είναι ένας ιδανικός τρόπος για να ανέβει πιο ψηλά στις αναζητήσεις η σελίδα σας και να σας βρίσκουν οι χρήστες. Εξάλλου, και η ίδια η Google είναι ευνοϊκή με τις mobile friendly σελίδες.
Έμφαση στο περιεχόμενο
Το περιεχόμενο της σελίδας σας θα πρέπει να βρίσκεται στις προτεραιότητες σας. Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε τη σελίδα σας σαν μια απλή βιτρίνα των προϊόντων σας, άθελα σας χάνετε ένα μέρος του κοινού σας. Αξιοποιήστε τις γνώσεις και την εμπειρία για τον κλάδο σας, για να μεταμορφώσετε το site σας σε μια πηγή χρήσιμων πληροφοριών. Το καλογραμμένο και ποιοτικό περιεχόμενο θα ενισχύσει την φήμη και την αξιοπιστία σας, ενώ θα δείξετε στις μηχανές αναζήτησης ότι προσφέρετε χρήσιμες πληροφορίες στους χρήστες. Επιπλέον, θα μπορέσετε να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας.
Παρατηρήστε τους ανταγωνιστές σας
Τέλος, είναι αρκετά σημαντικό να παρατηρήσετε τους ανταγωνιστές σας. Χρησιμοποιήστε διάφορα εργαλεία, όπως το Semrush και το Ahrefs, και ελέγξτε για ενέργειες που πραγματοποιούν, ποιες περιόδους έχουν πιο έντονη online παρουσία, και πώς μπορείτε να τους ανταγωνιστείτε. Θα πρέπει όπως να έχετε στον νου σας πως η ποιότητα είναι πιο σημαντική από την ποσότητα. Με την έρευνα του ανταγωνισμού θα αποκτήσετε πολλές ιδέες για το πώς να προσεγγίσετε το κοινό σας και να ξεχωρίσετε από το πλήθος.
Το να γίνετε η πιο δημοφιλής επιχείρηση στην Κοζάνη είναι το όνειρο κάθε επιχειρηματία που εδρεύει στην πόλη μας. Με όλη την online έρευνα που πραγματοποιείται στις μέρες μας, η παρουσία στα διάφορα δίκτυα είναι το καλύτερο χαρτί στην τράπουλα της προώθησης κάθε επιχείρησης. Σε όποιο κλάδο και αν ανήκετε, η βελτίωση της τοπικής προβολής θα επηρεάσει θετικά τις marketing ενέργειες σας. Σε περίπτωση που δυσκολεύεστε ή δεν έχετε χρόνο να πραγματοποιήσετε όλες αυτές τις ενέργειες, σας προτείνουμε να εμπιστευτείτε τους ειδικούς ενός digital marketing agency.