Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Kozani Media
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Kozani Media
No Result
View All Result
Home Ειδήσεις

Τα αποτελέσματα της διετούς επιδημιολογικής μελέτης για τον COVID-19 από τους γιατρούς της Παιδιατρικής κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Κοζάνης

20/07/22 16:39
in Ειδήσεις, Προτεινόμενα
0
0
SHARES
116
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Τα αποτελέσματα της διετούς επιδημιολογικής μελέτης για τον COVID-19 παρουσιάζονται από τους γιατρούς της Παιδιατρικής κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Κοζάνης. Σκοπός της μελέτης ήταν η καταγραφή των επιδημιολογικών δεδομένων από την έναρξη της πανδημίας Covid-19 έως και δύο χρόνια μετά στον παιδιατρικό πληθυσμό της Κοζάνης.

Κοινοποιήστε:

  • Facebook
  • X
Tags: Κοζάνη
Previous Post

kozanimedia: Στο Μικρόβαλτο τίμησαν την εορτή του Προφήτη Ηλία – Δείτε το παραδοσιακό τραγούδι του “Αη’λιά” από τις γυναίκες του χωριού

Next Post

kozanimedia: Μεγάλη ποντιακή βραδιά την Παρασκευή 29 Ιουλίου, στην Ποντοκώμη

Next Post

kozanimedia: Μεγάλη ποντιακή βραδιά την Παρασκευή 29 Ιουλίου, στην Ποντοκώμη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

https://www.youtube.com/watch?v=wZ0fbu2fzwY
Kozani Media

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

  • Περιφερειακές και δημοτικές εκλογές 2023
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Επικοινωνία

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική απορρήτου και cookie.