«Υποφέρει» από τις ελλείψεις βασικών ειδικοτήτων το Ειδικό Νηπιαγωγείο- Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας κι αυτό γιατί, τρείς μήνες από την έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους, λειτουργεί χωρίς ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό και Εργοθεραπευτή, «σε μία πόλη με
πανεπιστημιακό τμήμα Εργοθεραπείας, και δεν υπάρχει η ειδικότητα αυτή σε καμία δομή ειδικής Αγωγής». Όπως αναφέρει ο Διευθυντής του Σχολείου Γιώργος Παπαδόπουλος, η θέση του Κοινωνικού Λειτουργού
παραμένει κενή, η ψυχολόγος τελεί σε άδεια λοχείας, ο Εργοθεραπευτής που τα δύο- τρία προηγούμενα υπηρετούσε στο Σχολείο διορίστηκε στην Κοζάνη και η θέση, ούτε στη β’ αλλά ούτε στη γ ΄φάση των διορισμών,
πληρώθηκε, γιατί, δεν υπάρχουν αιτήσεις στους πίνακες. Ερωτηθείς για το πώς λειτουργεί η δομή αυτή, απαντά πως «ο πολυδύναμος δάσκαλος τα κάνει όλα, από υδραυλικός και ηλεκτρολόγος μέχρι Κοινωνικός λειτουργός
και ψυχολόγος». Η Ψυχολόγος, όταν χρειάστηκε, παρενέβη τηλεφωνικά από το σπίτι, και σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, τα προβλήματα σε συνεννόηση μαζί της επιλύονται από κοινού. Σε θέματα που άπτονται κοινωνικού λειτουργού επεμβαίνουν οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί. Όσο για
την έλλειψη της ειδικότητας του Εργοθεραπευτή ο κ. Παπαδόπουλος, τονίζει ότι «μου ζητούν να κάνουν πρακτική άσκηση στην Εργοθεραπεία και δεν μπορώ να τους δεχτώ γιατί δεν έχω Εργοθεραπευτή. Κανονίστε,
είπα, στους αρμοδίους, με το Υπουργείο, να δώσουν μία θέση εδώ». Να σημειωθεί ότι για τα θέματα αυτά κατατέθηκε επερώτηση στη βουλή από το Κ Κ Ε
ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ- ΣΥΝΤΑΞΗ: Μαίρη Κεσκιλίδου