Όταν μιλάμε για την εκκλησία μας λέμε το σπίτι του Χριστού μας που χωράει τους πάντες!!!!
Όταν μιλάμε όμως για την εκκλησία και για τον παπά του Βαθύλακκου αλλάζει το θέμα…. Έχει ξεκινήσει εδώ και δύο εβδομάδες μια μάχη με αρχηγό τον παπά και απέναντι του το μισό χωριό…. Βέβαια υπάρχουν και οι οπαδοί, υποστηρικτές που ωσ επί το πλείστον δεν είναι χωριανοί.
Όλο αυτό ξεκίνησε απ όταν του ζητήθηκε από κάποιους χωριανούς να τηρήσει τα μέτρα προστασίας εντός του ναού όπως προβλέπει ο νόμος Ενώ το αίτημα σαφώς δεν έγινε δεκτό κάτω ονόμασε και δύο κυρίες μέσα στο ναο ότι αυτές του κάνανε καταγγελία. Σ αυτό το σημείο βέβαια οι χριστιανοί οι καλύτερα οι οπαδοί εντός της εκκλησίας άρχισαν να φωνάζουν αίσχος και ουστ… Όλο αυτό διότι όπως σε πολλές άλλες εκκλησίες έτσι και στη δική μας ήρθε μια Κυριακή ή αστυνομία για έλεγχο. Το θέμα μετά σαφώς πήρε άλλες διαστάσεις αφού οι κυρίες φτάσανε στον πρωτοσύγκελο της Ι. Μ. Σερβιων κ Κοζάνης.
Την Κυριακή 16/1 βρεθήκαμε και πάλι στο ναο μας αφού έγινε ο απαραίτητος έλεγχος και γύρω γύρω έντονη παρουσία αστυνομίας έληξε η λειτουργία σωστά. Έλα όμως που δεν τελείωσε εκεί αφού έφυγε η αστυνομία επικράτησε η εξής εικόνα κάποιοι από τους φιλοξενούμενους εκκλησιαζομενους άρχισαν να επιτίθενται λεκτικά στους τοπικούς εκκλησιαζομενους και μη διότι λέει τι σας ενοχλεί αν δεν φοράμε στην εκκλησία μέσα μάσκα…. Σε όλο αυτό το βλακώδες θέαμα ο παπά Νικόλας καθόταν και κοιτούσε τους οπαδούς να μαλώνουν με τους χωριανούς.. Εκεί πια δεν άντεξα έχασα τον έλεγχο και με φωνή και ύφος που πραγματικά δεν αρμόζει στο επίπεδο μου του είπα : δεν ντρέπεσαι να κάθεσαι να κοιτάς εξ αιτίας σου μαλώνουν… Τέλος πάντων τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει αρκετά υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους δίνει αντίδωρο, υπάρχουν ψάλτες που τους κλείνει το μικρόφωνο και τέλος η άκρα ωριμότητα του φάνηκε όταν έσβησε το μισό και παραπάνω χωριό απο το facebook….
Συγγνώμη, αλλά ο Χριστός που πιστεύω εγώ μίλησε για αγάπη και συγχώρεση τώρα στους υπόλοιπους τι είπε δεν ξέρω…. Το πρόβλημα πάντως δεν είναι μόνο αν θα τηρηθούν τα μέτρα ή όχι… το πρόβλημα είναι όλη αυτή η κατάσταση που έχει δημιουργήσει ο ιερέας και δυστυχώς δεν φαίνεται να κάνει κάτι να διορθώσει.
Ευαγγελία Πακαπούκα
Κάτοικος Βαθυλάκκου
Κατοίκους του χωριού λέει και φιλοξενούμενους εκκλησιαζόμενους!!! διαχωρισμός μέχρι κι εκεί!!και μετά φταίει ο παπάς που δεν παίρνει θέση η δεν κάνει τον αστυνόμο…
Διαχωρισμός μόνο… Είμαστε ρατσιστές (πακια) αλλά καλοί χριστιανοί και αγαπάμε τους συνανθρώπους μας (αυτοί δεν είναι άνθρωποι) … εμβολιασμενοι (για ιλαρά).Επί ΝΔ σταματήσαμε να ψάλλουμε τον εθνικό μας ύμνο στο τέλος της εκκλησίας (ξεχάσαμε τη Μακεδονία) και συνεχίζουμε ακάθεκτοι (ακόμη και τώρα και στο μέλλον ) ενώ πεθαίνει κόσμος ν βάζουμε κόσμο χωρίς μάσκα μέσα (στο πάνω μέρος της εκκλησίας ). Τον διαχωρισμό φίλη Ευαγγελία στον Βαθύλακκο πρέπει να τον συνηθίσεις .
ΠΟΙΟΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΤΟΥ ΒΑΘΥΛΑΚΟΥ & ΓΙΑΤΙ;
Γραμμένο ἀπὸ τὴν Ἀνδρονίκη Καπλάνογλου
Πρίν ἕνα χρόνο λειτουργήθηκα στόν ἱερό ναό τῶν Ταξιαρχῶν τοῦ Βαθυλάκου, είχε και μνημόσυνο. Εἶδα με τὰ μάτια μου καὶ ἄκουσα μὲ τὰ αὐτία μου μιὰ γυναίκα νὰ φωνάζει μὲ μίσος τὴν ώρα ποὺ ὁ ἱερέας μοίραζε τὸ ἀντίδωρο. Ἀκουσε νὰ σοῦ πῶ παπᾶ… Τὸ ἔλεγε καὶ τὸ ἐπαναλάμβανε, ἀλλὰ ὁ παπᾶς δὲν τὴν ἔδινε σημασία, γιατί ήξερε ποιά ήταν καὶ ήξερε τοὺς σκοπούς της.
Η Εὐαγγελία Πακαπούκα, ποὺ τώρα βγαίνει μπροστά καὶ τὴν ἀντικαταστεῖ θαυμάσια, δὲν συμφωνοῦσε μαζί της και ἦταν φίλη μὲ τὴν παπαδιά. Πῶς συντάχθηκε μέ το μέρος της, αὐτή γνωρίζει.
Τρόμαξα από την συμπεριφορά της γυναίκας μέσα στον ναό καὶ χωρίς νὰ ρωτήσω κανέναν τὴν εἶπα: Πού βρίσκεσαι στὸ γήπεδο καὶ φωνάζεις ἔτσι; Ἀκόμα ἡ Θεία Λειτουργία δὲν τελείωσε. Καὶ πετάχτηκε ὁ ἄνδρας της, ποὺ ἀνεβαίνει και στο ψαλτήρι, χωρίς νὰ τον διορίσει κανείς, και χωρίς την ευλογία του παπᾶ καὶ με ἀπαντᾶ: Ἐσένα τί σε ἐνδιαφέρει.
Ἀσφαλῶς δὲν ἔχουν τὴν αἰσθηση τοῦ ἱεροῦ χώρου γι᾽ αυτό πολεμοῦν με τόσο μίσος τον παπά.
Παραθέτω ἕνα πολύ μικρό ἀπόσπασμα ὁμιλίας του Μητροπολίτου Φλωρίνης Αὐγουστίνου. Τὸ ἔκανε στό Ἀμυνταίου, στὶς 7-12-1969 καὶ ἔχει σχέση με την υπόθεση
Ὁ φθόνος εἶνε ἕνα ἀπὸ τὰ πιὸ ἐπικίνδυνα πάθη, ἕνα ἀπὸ τὰ φοβερώτερα δαιμόνια, ποὺ ὑπάρχουν καὶ δροῦν παντοῦ, ἀλλὰ ἰδιαιτέρως ἐνδημοῦν στὴν ἀγαπητή μας πατρίδα. Δὲν ἔχω τώρα τὸν καιρὸ νὰ σᾶς δείξω τί ἔχει προκαλέσει ἀπὸ τὴν ὁμηρικὴ ἐποχὴ μέχρι σήμερα. Ὁ φθόνος χωρίζει ἀντρόγυνα, βάζει ἀδέρφια νὰ μαλώνουν, διαλύει κοινότητες, καταστρέφει ἔθνη….. Γιὰ νὰ δῆτε πόσο κακὸ εἶνε ὁ φθόνος, θέλω νὰ σᾶς πῶ ἕνα ἀνέκδοτο, ποὺ βρῆκα σ᾽ ἕ να παλιὸ βιβλίο καὶ μοῦ ἔκανε ἐντύπωσι. Ἕνας βασιλιᾶς εἶχε στὴν αὐλή του δύο ὑ πηρέτες. Τοὺς ἤξερε καλά· ὁ ἕνας ἦταν φιλάρ γυρος, ὁ ἄλλος φθονερός, ζηλιάρης. Μιὰ μέρα τοὺς καλεῖ. Ἐλᾶτε ἐδῶ, λέει. Θέλω νὰ σᾶς κάνω ἕνα δῶρο, ὅ,τι μοῦ ζητήσετε. Ἀλλὰ νὰ ξέρετε· ἀπὸ ὅ,τι ζητή σῃ ὁ πρῶτος (φλουριά, σπίτια, κοπάδια, κτήματα κ.λπ.), στὸν δεύ τερο θὰ δώσω τὰ διπλάσια. Λοιπὸν σᾶς ἀκούω. Αὐτοὶ ὅμως δὲν μιλοῦσαν, ἔγιναν μουγγοί. Κοιτάζονταν μεταξύ τους κ᾽ ἔ σπρωχνε ὁ ἕνας τὸν ἄλλο νὰ ζητήσῃ πρῶ τος. Ὁ βασιλιᾶς τοὺς ἔδωσε διορία, ἡ διορία πέρασε, βασίλευε ὁ ἥ λιος, μὰ κανείς τους δὲν μιλοῦσε. Τότε ὁ βασι λιᾶς λέει στὸν φθονερό· –Σὲ διατάζω ἐσένα νὰ ζητήσῃς πρῶτος, ἀλλιῶς θὰ σοῦ κόψω τὸ κεφάλι. Αὐτὸς ζορίστηκε πολύ, θὰ προτιμοῦ σε νὰ ἄνοιγε ὁ ᾅδης. Τέλος ἀνοίγει τὸ στόμα του καὶ λέει· –Βασιλιᾶ, παρὰ νὰ μοῦ κόψῃς τὸ κεφάλι, σοῦ ζητάω νὰ μοῦ βγάλῃς τὸ ἕνα μάτι. Καταλάβατε; Νὰ βγάλῃ δηλαδὴ σ᾽ αὐτὸν τὸ ἕνα μάτι, γιὰ νὰ βγοῦν τοῦ ἄλλου καὶ τὰ δυό! Νά τί εἶνε ὁ φθόνος.
Κ. Νίκη θεωρείτε ότι είναι σωστό να μην δίνει αντίδωρο ο ιερέας σε γυναίκα 86 χρονών? Επίσης είναι σωστό ο ιερέας το παράδειγμα του χωριού και της πίστης να χρησιμοποιεί ψεύδη και πονηριές για δικό του σκοπό και όφελος?
Ευαγγελία χαιρε. Θα ήθελα να μιλήσουμε οι δυό μας απο κοντά. Τον Χριστό έχουμε αναγκη και όχι τους κακούς ανθρωπους, που μας απομακρύνουν από τον Θεό, με το μίσος και την κακία τους
Χαίρετε !!! Ξέρω μια Κυρια Νίκη καπλανολγου η οποία έκανε κατηχητικό σε ενορία της πόλης και είναι ιδιοκτήτρια ανθοπωλείου. Εάν δεν είστε αυτή η Κυρια αγνοήσετε το!!! Κυρια Νίκη μιλάτε εσείς για φανατισμό και για φωνές εντός ιερού χώρου ;; Που πριν λίγα χρόνια κάνατε το μοναστήρι της Αγίας Παρασκευής στο Μηλοχωρι τσιφλίκι των δήθεν οπαδών του Μακαριστού Καντιώτη ; Που δια της βίας δεν αφήσατε τους νόμο κανονικούς Ιερείς της εκεί Μητροπόλεως να μπουν να προσκυνήσουν και είχατε για μπροστάρη ένα Σχισματικό ψεύτο Εσφιγμενιτη μοναχο ; Μμμ νομίζω μιλούμε για διαφορετική Κυρια Νίκη καπλανογλου και για αυτό σας ζητω συγνώμη διοτι εκείνη η Κυρια διακατεχότανε από φανατισμό και μίσος , καμία σχέση με αυτά που γράφετε τώρα !!! Εάν όμως είστε εσείς λίγο ντροπή δεν βλάπτει με όλο το θάρρος !!!
Ας μας πει η κυρία Καπλανογλου από πότε πάει και γιατί στην εκκλησία του βαθυλακκου (όχι ότι απαγορεύεται) και όλοι αυτοί που έρχονται τώρα έρχονται γιατί δεν τους καλύπτει η ενορία τους; και αφού έρχονται δεν πρέπει να τηρούν τους νόμους, ας φοράνε τουλάχιστον μάσκα μέσα στον Ναό για να προστατέψουν τους χωριανους,έξω ας κάνουν ότι θέλουν. Όλα αυτά γίνανε με την άδεια του παπά οπότε αν δεν μπορείς να βάλεις τάξη στο σπίτι σου….. Κυρία Καπλανογλου πάτε ανάψτε το κερί σας τηρείται τουν νόμους εντός του ναού και να είστε σίγουρη ότι κάνεις δεν θα ασχοληθεί μαζί σας…..
Κυριε ανώνυμε σε απαντω:
Στο Βαθύλακο έκανα ένα διάστημα κατηχητικό στά παιδιά, όταν ήταν εφημέριος ο σεβάσμιος γεροντας ιερέας που έκτισε τόν ιερό ναό των Ταξιαρχών.
Εκανα κύκλο Αγίας Γραφης στις γυναικες όταν ο παπα_Νικόλας έλειπε για ανώτερες σπουδές στά Γιάννενα. Τον ξέρω καλύτερα από τον Κωνσταντινίδη, που δημιουργει προβλήματα στον παπά και πιστεύει ότι εκεινος θα τον διώξει από το χωριο!!!
Ξερω και την παπαδιά πριν γεννηθη, γιατί στην Μαυροπηγή Πτολεμαϊδος με διόρισε ο Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος Καντιώτης κατηχήτρια, από το 1975 και έκανα 5 κατηχητικά στο χωριό των 900 κατοίκων.
Η μητέρα της παπαδιάς δεν έλειπε ποτέ από τα μαθήματα. Ερχόταν ακόμα και εγκυος σε αυτήν και στα αλλα 7 παιδια της στο κατηχητικό.
Πρόσεξε, με αυτά που λές, γράφεις και καλείς την αστυνομία στον ναό, δεν πολεμάς τον παπά, αλλά δείχνεις την κακία σου και αμφισβητείς την Παντοδυναμία του Θεου.
Και μόνο που κατανομαζεις και γράφεις όπως γράφεις με τόσο μένος δείχνεις την αγάπη σου για το χωριό και όσο για την Παντοδυναμία του Θεού εγώ την σέβομαι και την προσκυνώ και ευτυχώς δεν έρχομαι εκκλησία στο Βαθύλακκο και ευτυχώς δεν σας γνωρίζω και δεν θέλω να σας γνωρίσω.
Το τη κάνατε δεν μετράει το κάνατε για την ψυχή σας αν το κάνατε καλά θα το κρίνουν άλλοι τώρα τι κάνετε μετράει και από ότι βλέπω σπέρνεις…. Δεν ξέρω όμως τι θα θερισεις….
Απαντηση:
Στο Βαθύλακο έκανα ένα διάστημα κατηχητικό στά παιδιά, όταν ήταν εφημέριος ο σεβάσμιος γεροντας ιερέας που έκτισε τόν ιερό ναό των Ταξιαρχών.
Εκανα κύκλο Αγίας Γραφης στις γυναικες όταν ο παπα_Νικόλας έλειπε για ανώτερες σπουδές στά Γιάννενα. Τον ξέρω καλύτερα από τον Κωνσταντινίδη, που δημιουργει προβλήματα στον παπά και πιστεύει ότι εκεινος θα τον διώξει από το χωριο!!!
Ξερω και την παπαδιά πριν γεννηθη, γιατί στην Μαυροπηγή Πτολεμαϊδος με διόρισε ο Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος Καντιώτης κατηχήτρια, από το 1975 και έκανα 5 κατηχητικά στο χωριό των 900 κατοίκων.
Η μητέρα της παπαδιάς δεν έλειπε ποτέ από τα μαθήματα. Ερχόταν ακόμα και εγκυος σε αυτήν και στα αλλα 7 παιδια της στο κατηχητικό.
Πρόσεξε, με αυτά που λές, γράφεις και καλείς την αστυνομία στον ναό, δεν πολεμεις τον παπά, αλλά δείχνεις την κακία σας και αμφισβητείς την Παντοδυναμία του Θεου.
Ερωτώ:
Γιατί τοσο τρομοκρατία; Μπορεί κανείς να μας δείξει έστω και έναν ανθρωπο, που να μολύνθηκε απο τον κορωνοιο στην εκκλησία των Ταξιαρχων, που όπως λέτε δεν τηρούσαν τα μέτρα;
μάλλον είναι περιττο να ρωτήσω αν έχετε εμβολιαστεί…
:)
Αισχρός διαχωρισμός αισχρά ψέματα αισχρή επίθεση εναντίον του ιερέα και του εκκλησιασματος, όλα αυτά από μια κλίκα του χωριού που νομίζει ότι ο ναος είναι περιουσία τους και όχι οίκος Του Θεού που χωράει τους πάντες με ΑΓΆΠΗ !. Ο ιερέας είναι ήρωας που σας αντέχει. Τίποτα παραπάνω δεν αξίζει να πει κανείς .
Από ότι κατάλαβα τον διαχωρισμό τον έκανε ο Παπάς μεσα στην εκκλησία οπότε γιατί τσακώνεστε.. Όσο και να διδάξεις την Αγάπη πρέπει να μπορείς να το κάνεις και στην πράξει αλλιώς είναι κούφια λόγια.
Δεν είναι ούτε περιουσία του παπά και αν δεν αντέχει το ποίμνιο του υπάρχει λύση και την ξέρει…. Και σίγουρα δεν είναι ήρωας…. Αν θέλει να γίνει ήρωας και έχει το θάρρος ας βγει να πάρει θέσει φτάνει πια το κρυφτούλι.
Είναι πια φανερό: το βασικό πρόβλημα της χριστιανοσύνης της θρησκείας της αγάπης όπως την αποκαλούν οι πιστοι
είναι οι χριστιανοι
Καλά δεν ντρέπεστε σε ένα τόσο μικρό χωριό να βγάζετε διαδικτυακά τα άπλυτά σας στην φόρα; Για καθίστε, μιλήστε και βρείτε τα, αφού κάνει ο καθένας την αυτοκριτική του πρώτα. Σε ένα ναό δεν μπορούμε κανένα να απαγορεύσουμε την είσοδο. Τα μέτρα πρέπει να τηρούνται, μα όταν τελειώσει σύντομα ελπίζω όλο αυτό, να δω γιατί θα φαγώνεστε τότε. Γιατί άνθρωποι που δημιουργούν μεγάλες φασαρίες για θέματα που λύνονται με διάλογο, θα βρουν άλλο θέμα να ρίξουν την χολή τους. Ελπίζω να μη χρειαστεί να διαβάσουμε παρεμφερή νέα του χωριού σας ξανά
Μην τα διαβάζεις.
Ανηκω σε αλλη περιφερεια αλλα αυτο που συμβαινει στη ενορια σας,εινσι συνηθες φαινομενο.Διχοστασια σε ιερους χωρους που η πανδημια ηταν αφορμη για να γινει αντιληπτη.Ειμαι πολλα χρονια στη εκκλησια κσι διαπιστωσα πως παντα καποιοι θεωρουσαν το εαυτο τους πιο πιστο οτι θα κερδισουν τον παραδεισο και αλλα παρομοια..Αντικριζαν τον αδελφο τους περιφρονητικα επειδη δε τον θεωρουσαν πνευματικο.Πλεον ο διαχωρισμος εμφανης απιστοι οσοι φορουν μασκα,οι εμβολιασμενοι και μαινεται ενας ακηρυχτος πολεμος.Οικειοποειται ο καθενας ειτε κληρικος ειτε λαικος τον ναο του Θεου αποφασιζοντας ποιον θα διωξει και ποιον θα κρατησει.Ποιο κηρυγμα του Θεου σε εκκλησια και κατηχητικα οταν ο ιδιος κηρυξε αγαπη και χαρισε ελευθερια;;Εξαλλου ο ιδιος ο Χριστος ειπε τα του Καισαρος τω Καισαρι και τα του Θεου τω Θεω.Ταπεινη μου γνωμη η μασκα ειναι του Καισαρος.Ας ασχοληθουμε με τον πνευματικο αγωνα των παθων μας για χαρη του Χριστου.Ο ιδιος ο Θεος θυσιαστηκε,αγωνιστηκαν τοσοι και τοσοι για την οικοδομηση της εκκλησιας.Ας μην αμαυρωνουν τη θυσια τους οι μικροπρεπειες μας.
Το χωριό μου εδώ και δύο εβδομάδες στα μανταλάκια Έ να χωριό στο οποίο εδώ και πάνω από πενήντα εξήντα χρόνια το ζητούμενο είναι να μονιάσουν οι κάτοικοι Στην δύσκολη και περίεργη εποχή που ζούμε οφείλουμε να απλώσουμε σύμπνοια και ομόνοια . Αυτό πια είναι έργο του παπά Ως ποιμήν οφείλει να βρει τρόπο για να σταματήσει η διαμάχη Ας τον αφήσουμε όμως και εμείς ήσυχο Μην ξεχνάμε ότι αυτός μας παντρεύει , βαφτίζει και μας κηδεύει Μην ξεχνάμε ότι είναι ιερέας και πρέπει να σεβόμαστε το σχήμα του
Τι να σου κάνει και ο ποιμένας όταν το ποίμνιον το πιάνει ο ντάβανος;…