Έληξε εχθές 1 Ιουνίου το 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών. Το συνέδριο που διήρκησε 3 ημέρες (30/5 έως και 01/6) έχει όπως και κάθε χρόνο θέματα που έχουν άμεσο ενδιαφέρον.
Φέτος ειδικότερα, «ο σκοπός του ήταν οι νέες τεχνολογίες έργων και ο τρόπος συμβολής τους στην Ανάπτυξη της Εθνικής Οικονομίας».
Παρευρέθηκαν και συμμετείχαν, Υπουργοί, Υφυπουργοί, Γραμματείς Υπουργείων, Πρόεδροι και Ανώτερα Στελέχη εταιριών του Δημόσιου αλλά και του κατασκευαστικού κλάδου της χώρας.
Μάλιστα υπήρξε και διεθνές ενδιαφέρον με συμμετοχή αντίστοιχων εκπροσώπων από το εξωτερικό.
Στις επί μέρους θεματικές ενότητες του συνεδρίου ήταν και η ανάπτυξη του Σιδηροδρόμου, με της Ιταλικής εταιρίας που τον διαχειρίζεται.
Αλγεινή εντύπωση μας έκανε η απουσία του Περιφερειάρχη, Δυτικής Μακεδονίας, των Δημάρχων της Περιφέρειας, καθώς και των Βουλευτών της περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας, όταν άλλες περιφέρειες συμμετείχαν με τους Περιφερειάρχες, τους Δημάρχους και τους Βουλευτές τους.
ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΚΟΜΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΥΣΑ, ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΜΕΛΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ ΜΕ (ΝΑΟΥΣΑ ή ΒΕΡΟΙΑ), ΠΟΥ εντάσσεται στην νέα σύνδεση Αλβανίας – Καστοριάς – Θεσσαλονίκης.
Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ, παρεβρέθηκε ( και είχε και μικρή παρουσίαση της ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΜΑΣ που είναι πλέον και πρόταση του ΔΗΜΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ Δ. Κ. ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ μετά τις αποφάσεις που έχουν πάρει και τις έχουν καταθέσει και στην διαβούλευση του ΣΔΑΜ),
με τον Β. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ τον εμπνευστή της πρότασης.
Ο εκπρόσωπός μας κατόπιν προσυνεννόησης, είχε ευρύ φάσμα επαφών και συζητήσεων με ανώτερα στελέχη υπουργείων και Σιδηροδρομικών Αρχών για την προτεινόμενη πρότασή του.
Εξ’ άλλου είναι πλέον γνωστό ότι η πρόταση Σωτηρόπουλου καλύπτει με άρτιο τρόπο τις σημερινές ανάγκες, με ορίζοντα το μέλλον της ανάπτυξης του σιδηροδρόμου στη Δυτική Μακεδονία, (και όχι μόνο) επ’ ευκαιρία μάλιστα της υποχρέωσης της Ελλάδας για τη δημιουργία υπερταχείας γραμμής Διακρατικού Σιδηροδρόμου.
Θεσσαλονίκη – Μοναστήρι – Σκόπια.
Θεσσαλονίκη – Καστοριά – Αλβανία.
Παράλληλα με την ανάγκη ολοκλήρωσης της Δυτικής Σιδηροδρομικής Εγνατίας, με το ελλείπων τμήμα Βέροιας – Καλαμπάκας.
ΣΕ ΟΛΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΕΟΡΔΑΙΑ
γι’ αυτό ΑΓΩΝΙΟΥΜΕ ΚΑΙ γι’ αυτό ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ
Υ.Γ.
Επίκεινται και νέες συναντήσεις και επικοινωνία του Β. Σωτηρόπουλου με ανώτατους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης στο επόμενο διάστημα.