Αγαπητοί Σύμβουλοι, αγαπητοί συνδημότες καλησπέρα σας,
Θα ήθελα σήμερα να σας ενημερώσω για μερικά θέματα που έχει γίνει αρκετή κουβέντα τον τελευταίο καιρό και κάποιοι νομίζουν ότι επειδή δεν τους απαντάμε στο facebook, ότι δεν έχουμε απάντηση. Είναι γελασμένοι λοιπόν γιατί ως πρώτιστο στόχο εμείς έχουμε την παραγωγή έργου και όχι τον Λαϊκισμό που κάποιοι έχουν «Σπουδάσει» επί χρόνια.
Θα ξεκινήσω με το φλέγον θέμα της Αγροτικής οδοποιίας του Αντώνης Τρίτσης.
Στο πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης ο Δημος μας κινήθηκε αστραπιαία και γι’ αυτό το λόγο βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή σε θέση να είμαστε ο πρώτος Δήμος της Βόρειας Ελλάδος που έχει υπογράψει σύμβαση για έργο του Τριτσης και δεν είναι άλλο από την Αγροτική Οδοποιία, την οποία κάποιοι εδώ μέσα πάλεψαν μέχρι και να μην υπογραφεί η απαραίτητη σύμβαση που απαιτείται για την χρηματοδότηση του προγράμματος με το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Όπως καλά καταλάβατε είναι το έργο που ο κ. Κωνσταντόπουλος (έλειπε από την Οικονομική Επιτροπή 161/2020) έρχεται τώρα κατόπιν εορτής και μας εγκαλεί για την επιλογή των δρόμων που εν τέλει μπήκαν στη συγκεκριμένη πρόταση.
Στο σημείο αυτό ήρθε η ώρα να μάθουν όλοι και ο σύμβουλοι καθώς και οι Δημότες πως πραγματικά έγινε η παραπάνω επιλογή.
Ας τα πάρουμε απ’ την αρχή λοιπόν. Όταν αναλάβαμε τον Σεπτέμβριο του 2019 και σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας ενημερωθήκαμε για τα συνεχιζόμενα έργα όπως για παράδειγμα η Β ΄φαση των οδικών προσβάσεων που αυτή τη στιγμή εκτελούνται και στον Δήμο Σερβίων. Στη Β φάση των οδικών προσβάσεων είναι ενταγμένοι 2-3 δρόμοι στον κάμπο των Σερβίων όπως ο δρόμος που οδηγεί στο αντλιοστάσιο του ΤΟΕΒ αλλά και μεγάλος όγκος αγροτικών δρόμων που στο Λιβαδερό, στην Καστανιά κλπ. Αμέσως μετά, εκκίνησε από την Περιφέρεια η διαδικασία συλλογής δεδομένων για την Γ ΄φαση των οδικών προσβάσεων σε αγροτικές και κτηνοτροφικές και οποιασδήποτε άλλης μορφής επιχειρήσεις αυτή τη φορά σε μεγαλύτερη κλίμακα. Η Γ’ φάση είναι σε στάδιο ελέγχου και αναμένεται να βγει διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου το επόμενο διάστημα. Έχοντας λοιπόν υπόψη τα 2 έργα των οδικών προσβάσεων που γίνονται από την Περιφέρεια με το ν Δήμο να συμμετάσχει σε ποσοστό 15%, σχεδιάσαμε την πρόταση που κατατέθηκε στο Αντώνης Τρίτσης έτσι ώστε να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη βαθμολογία με βάσει τα κριτήρια του προγράμματος. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι όπως σε όλα τα χρηματοδοτικά προγράμματα έτσι και στο Τρίτσης είναι συγκεκριμένοι οι δείκτες αξιολόγησης των προτάσεων. Επιλέξαμε λοιπόν τους δρόμους από το Πλατανόρευμα μέχρι και τις Γούλες γιατί αυτοί ήταν που μας έδιναν την μεγαλύτερη βαθμολογία στην πρόταση και κατ επέκταση πάρα πολλές πιθανότητες ένταξης στο πρόγραμμα, όπως και φαίνεται πλέον εκ του αποτελέσματος. Είμαστε, το ξαναλέω ο πρώτος Δήμος της Βόρειας Ελλάδας που έχει υπογράψει σύμβαση για έργο του Τρίτσης τη στιγμή που άλλοι Δήμοι έχουν μόλις λάβει τις αποφάσεις ένταξης των έργων.
Δυστυχώς για κάποιους, είμαστε άνθρωποι των πράξεων και όχι των δηλώσεων.
Δεν επιλέξαμε να σπάσουμε το έργο σε κάθε οικισμό γιατί με την κατάτμηση αυτή, όχι μόνο δεν θα έπιανε τόπο αυτό το έργο αλλά θα «εξαπατούσαμε» τους συνδημότες μας με τον χειρότερο τρόπο, πράγμα που κάποιοι θα το έκαναν με μεγάλη ευκολία.
Τέλος να αναφέρουμε ότι στο Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης έχουμε υποβάλει πρόταση για την ασφαλτόστρωση του δρόμου Νεράιδα – Λεύκαρα και αναμένουμε την ένταξη ώστε να κλείσουμε άλλη μια πληγή του παρελθόντος που μένει ακόμα ανοιχτή.
Σε ότι έχει να κάνει με τις συντηρήσεις της αγροτικής οδοποιίας σε όλα τα χωριά, σας ενημερώνω ότι τα grader κινούνται πάντα σύμφωνα με τις υποδείξεις των προέδρων των χωριών εκτός αν οι πρόεδροι ορισμένων χωριών χρησιμοποιούν τα μηχανήματα για να εξυπηρετήσουν ανάγκες δικές τους και των κουνιάδων τους. Ο νοών νοείτο.
Πάμε τώρα στο θέμα των ασφαλτοστρώσεων.
Δείχνουμε έμπρακτα το ενδιαφέρον μας για τα χωριά ασχέτως αν κάποιοι προσπαθούν ακόμα κι αυτό να το πολεμήσουν με όλα τα μέσα.
Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι έχουν ασφαλτοστρωθεί δρόμοι εντός των οικισμών σε Λιβαδερό, Τρανόβαλτο, Λαζαράδες, Κρανίδια, Σέρβια και έπεται συνέχεια.
Αν έπεφτε άσφαλτος με ρυθμό 1000 μέτρων κατ έτος από όλες τις δημοτικές αρχές, ο Δήμος μας δεν θα είχε κανένα πρόβλημα σε αυτό τον τομέα.
Να σας ενημερώσω τώρα για το θέμα των υδρεύσεων.
Έχουν ολοκληρωθεί σχεδόν και τα τρία έργα των υδρεύσεων και αναμένεται το επόμενο διάστημα να κλείσουν οριστικά και στα σκαψίματα που έχουν μείνει.
Λύνουμε το αιώνιο πρόβλημα της υδροδότησης του Πολυρράχου με την νέα γεώτρηση.
Αναφέρεστε γενικά για τα σωματεία και στους συλλόγους, ότι δηλαδή δίνατε επιχορηγήσεις στους συλλόγους κλπ και επειδή κάνατε αναφορά για το ΑΣ ΤΙΤΑΝ ΣΕΡΒΙΩΝ, του οποίου είμαι μέλος από το 2013, θα ήθελα μια πλήρη ενημέρωση για τον τρόπο με τον οποίο γινόταν αυτές οι επιχορηγήσεις και σε ποιους συλλόγους έχετε χρηματοδοτήσει.
Έτσι μάθαμε να λειτουργούμε, με σχέδιο, με πρόγραμμα, με αλήθειες και με έργα.
Το μαύρο λοιπόν που κάποιοι πιστεύουν ότι μας αξίζει, θα πρέπει πρώτα να κοιταχτούν στον καθρέπτη και να το αφαιρέσουν από πάνω τους γιατί ακόμα δεν έχει φύγει από τις αρκετές φορές που ο κόσμος τους το έδωσε απλόχερα…
βρε Ποντίκη στο δημοτικό συμβούλιο ΟΛΟΙ ψήφισαν το “Τρίτσης”. Αν δεν το ψήφιζε η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ!
Για την επιλογή των δρόμων έχει δίκιο ο Κωνσταντόπουλος
Άλλωστε για τα Σέρβια επιλέξατε να αγοράσει ο δήμος ανοιχτές (!) πισίνες και πλήρη οδοποιία ενώ στα χωριά επιλέξατε να ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΑΜΙΑΝΤΟΥ!
Και ντροπή να μιλάτε για έργα ύδρευσης! όσον αφορά την ερώτηση που έκανες στον Κωνσταντόπουλο για τις επιχορηγήσεις ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ; Και εγκατέλειψε την θέση χωρίς ποτέ να εξηγήσει το γιατί του και δεν ξαναπάτησε το πόδι του στις συνεδριάσεις ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΤΟΤΕ; (ευτυχώς καταλάβαμε κάποιοι περί τίνος πρόκειται τότε)