Για την εταιρία του, με την επωνυμία “Ηaute acorn”, μίλησε στο Κοzanimedia ο υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τη “Συμμαχία για την ανάπτυξη” και τον Γιώργο Αμανατίδη, Κωνσταντίνος Σιαμπανόπουλος.
Ποια είναι η “haute acorn”, η εταιρία σου, που κάνει εξαγωγές σε όλον τον κόσμο. Πως ξεκίνησε η ιδέα ;
Είχα τελειώσει τη σχολή μου και εργαζόμουν στην οικογενειακή επιχείρηση με αντικείμενο τα λογιστικά και την συμβουλευτική εταιριών. Λόγω της δραστηριότητας αυτής είχαμε επαγγελματικές σχέσεις με πολλούς γουνοποιούς της Καστοριάς και της Σιάτιστας οι οποίοι χρησιμοποιούσαν τα συμβατικά κανάλια πωλήσεων αλλά όχι το ιντερνετ. Βλέποντας αυτό το κενό στην αγορά, αποφάσισα να ξεκινήσω ένα e-shop όπου συνεργαζόμενος με γουναράδες της περιοχής θα πουλούσα τα προϊόντα τους online.
Πως πάει μέχρι τώρα;
Συμπληρώνω περίπου 7 χρόνια λειτουργίας και κάθε χρόνο πάει και καλύτερα.
Σε ποιες αγορές απευθύνεσαι;
Σχεδόν όλες οι πωλήσεις μας είναι στο εξωτερικό με το μεγαλύτερο ποσοστό ( πάνω από τις μισές) να προέρχονται από τις ΗΠΑ, επίσης μεγάλο ποσοστό πωλήσεων έχουμε από την Αγγλία και την Ευρώπη.
Ποιες ήταν οι προκλήσεις ;
Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν ότι θα έπρεπε το προϊόν μου να το κάνω γνωστό σε ανθρώπους σε όλη τη γη που δεν είχα καμία επαφή μαζί τους. Είναι διαφορετικό να έχεις ένα μαγαζί «γωνία» και διαφορετικό να πρέπει να φέρεις το μαγαζί σου στην οθόνη των αγοραστών σου. Έπρεπε να μελετήσω εργαλεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ τα οποία δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ. Το δυστυχές είναι ότι η Ελλάδα είναι πολύ πίσω σε αυτό το κομμάτι και αναγκαζόμουν να διαβάζω ξενόγλωσσα βιβλία και να παρακολουθώ ξένους ειδικούς του e-commerce.
Πως βλέπεις το μέλλον της haute acorn ?
Το μέλλον είναι με μια λέξη, αβέβαια. Το λέω αυτό γιατί η αγορά της γούνας συνεχώς συρρικνώνεται, οι τάσεις παγκοσμίως αλλάζουν και οδεύουν προς τα συνθετικά προϊόντα. Από την άλλη πλευρά, η κλιματική κρίση μας επιβάλει να εντάξουμε στην καθημερινότητα μας sustainable (βιώσιμα) προϊόντα και σε αυτήν την κατηγορία η γούνα υπερέχει.