Σε συνέχεια της σημερινής μου παρουσίας στο FLASH και τον Θόδωρο Καρυπίδη με αφορμή την πληρότητα των ξενοδοχείων του νομού Κοζάνης εν όψει αποκριάς σκεφτόμουν τα εξής. Η Αποκριά της Κοζάνης είναι η μόνη περίοδο της χρονιάς που η ζήτηση στα ξενοδοχεία είναι τόσο μεγάλη που μήνες πριν όλα τα δωμάτια είναι κρατημένα και με τιμή υψηλότερη από τον μέσο όρο. Χιλιάδες επισκέπτες διαμένουν και έρχονται αυθημερόν ειδικά το Σαββατοκύριακο της μεγάλης αποκριάς από όλη την Ελλάδα. Πέραν όμως από τα αυτονόητα οφέλη σε ξενοδοχεία και εστίαση θα πρέπει να εστιάσουμε και σε κάτι πιο σημαντικό.
Την ανάδειξη των γαστρονομικών προϊόντων της περιοχής μας. Πχ. Ως οινοπαραγωγός περιφέρεια οφείλουμε να αναδείξουμε τα τοπικά κρασιά μας τα οποία θα πρέπει καταρχάς να υπάρχουν σε όλα τα καταστήματα εστίασης και έπειτα να διαφημίζονται εν μέσω της αποκριάς. Μια καλή σκέψη θα ήταν για την περίοδο της αποκριάς να υπάρχει υπαίθρια αγορά σε κεντρικό σημείο της πόλης της Κοζάνης που θα διαφημίζονται όλα τα τοπικά προϊόντα σε κιόσκια.
Έτσι θα υπήρχε το άμεσο αποτέλεσμα της πώλησης και διαφήμισης σε χιλιάδες επισκεπτών αλλά θα ενισχύονταν παράλληλα και η εμπειρία του επισκέπτη γιατί η γαστρονομία και ιδιαίτερα η τοπική πάντα έχει αξία στην μνήμη του με συνέπεια να ξανά επισκεφθεί την περιοχή μας.
Κάποτε ως Επιμελητήριο πραγματοποιούσαμε την εκδήλωση παρουσίασης της τοπικής γαστρονομίας χρησιμοποιώντας μόνο προϊόντα από τον νομό μας. Μια τέτοια δράση η οποία θα ενισχυθεί με ισχυρή προβολή και διαφήμιση θα ήταν χρήσιμη ξανά αρκεί να γίνεται οργανωμένα και σε συνεργασία με δήμους, περιφέρεια και επιχειρήσεις.