Αυτές είναι οι προτεραιότητες της ΕΡΓΟΣΕ και του υπουργείου Υποδομών-Μεταφορων για τη Βόρεια Ελλάδα:
-Λιμένας Καβάλας-Νέα Καρβάλη-Τοξότες
-Ορμένιο-Αλεξανδρούπολη
Απεναντίας πουθενά στο χάρτη η σύνδεση των λιμανιών Θεσσαλονίκης-Ηγουμενίτσας μέσω Πτολεμαΐδας-Κοζάνης-Καλαμπάκας…
Ή μάλλον ίσως μετά το 2044 μπει κάποιο τμήμα του στο σχεδιασμό σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού και υφυπουργού Υποδομών-Μεταφορών.
Αυτός είναι ο σχεδιασμός για τη Δυτική Μακεδονία στις μεταφορές εν μέσω απολιγνιτοποίησης και προγράμματος “Δίκαιης” και “Αναπτυξιακής” Μετάβασης…
Εκεί στο κέντρο, “πάρτε” το λίγο αλλιώς…
Για αρχή:
– άμεσος σχεδιασμός για επαναλειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκη-Πτολεμαΐδα- Κοζάνη με νέο εμπορευματικό σταθμό στο Μαυροδένδρι και σύνδεση Πτολεμαΐδας-Φλώρινας-Σκοπίων
-Και “χθές” άμεση απομάκρυνση των σιδηροδρομικών γραμμών από το σταθμό της Κοζάνης, ώστε να ανασάνει η πόλη και να γίνει συνολικά η ανάπλαση όλης της περιοχής.
Δε γίνεται αποδεκτό να παραμένει κομμένη στα δύο η πόλη της Κοζάνης
μέχρι το 2044, μπας και κάποιοι εκεί στην Αθήνα αποφασίσουν μετά από είκοσι χρόνια να ξαναπεράσει το τρένο μέσα από την πόλη….
δεν λένε να καταλάβουν στην ΝΔ ότι η πολιτική που ακολουθούν ευνοεί μόνο παράγοντες Κολωνακίου, Ψυχικού άντε και Γλυφάδας και Βουλιαγμένης. Η επαρχία για αυτούς είναι όρη, βουνά, τυριά και “συμπαθητικοί” άνθρωποι. Απορώ γιατί δεν το κατανοούν. Πόσα χρόνια θέλει κάποιος να το καταλάβει? Μετά τον covid ειδικά η απαξίωση της ελληνικής επαρχίας είναι πολύ ξεκάθαρη. Χρειάζεται πολιτικές ισχυρές τέλος. Με αυτά που γίνονται δεν υπάρχει περίπτωση να αναστραφεί το κλίμα.