Τα ΚΤΕΛ έχουν συνδεθεί με την έλλειψη άλλου τρόπου για να ταξιδέψουμε. Και όμως, θα μπορούσαν να είναι η πρώτη μας επιλογή για μια περιπλάνηση στα σπλάχνα της περιφέρειας, που είναι γεμάτη παραγνωρισμένες ομορφιές και χάρες.
Η ιστορία, η μεγάλη ιστορία, είναι η μήτρα όλων των μικρών ιστοριών των δικών μας ιστοριών που έχουν το γνήσιο ενδιαφέρον, μες στην ανωνυμία των πρωταγωνιστών τους. Λίγη ιστορία, λοιπόν, για αρχή.Έχουμε 1896 και ετοιμάζεται να υποδεχθεί τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες. Τότε, ένα υπεραστικό λεωφορείο ξεκινά από την Αθήνα και φθάνει στη Θήβα, εκτελώντας το πρώτο καταγεγραμμένο δρομολόγιο του επονομαζόμενου, μελλοντικά, ΚΤΕΛ στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Με την εφεύρεση του κινητήρα εσωτερικής καύσης κάνουν την εμφάνιση τους τα πρώτα οχήματα 5 έως 7 θέσεων στις αρχές του 1910 και τα πρώτα πρακτορεία άρχισαν να λειτουργούν. Μετά τις εποχές της άμαξας και των ζώων, αλλά και των ποδιών, ως μέσων μεταφοράς, η εμπειρία των μηχανοκίνητων οχημάτων φαινόταν στους ανθρώπους μαγική και σπουδαία. Τα πρώτα οχήματα (Lincoln-Ford,Overland, Deutz και Willys) δεν διέθεταν, βεβαίως, υδραυλικά τιμόνια και σαζμάν.
Η συνέχεια εδώ: