Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026
Kozani Media
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Kozani Media
No Result
View All Result
Home Ειδήσεις

Από τη Μνήμη στο Μέλλον: 50 χρόνια Λύκειο Σερβίων & Εγκαίνια Αίθουσας Εκδηλώσεων -Καθοριστική η παρέμβαση Αμανατίδη στην πρωτοβουλία του Κυριάκου Τσολακίδη-Φωτογραφίες

23/06/26 16:06
in Ειδήσεις
0
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Με μεγάλη συμμετοχή και έντονη συγκίνηση πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026 η επετειακή εκδήλωση για τα 50 χρόνια λειτουργίας του Λυκείου Σερβίων, η οποία συνδυάστηκε με τα εγκαίνια της ανακαινισμένης Αίθουσας Εκδηλώσεων του σχολικού συγκροτήματος Γυμνασίου – Γενικού Λυκείου Σερβίων.
Η εκδήλωση ανέδειξε τον διαχρονικό δεσμό του σχολείου με την τοπική κοινωνία, καθώς στον ίδιο χώρο συναντήθηκαν παλιοί εκπαιδευτικοί, απόφοιτοι πολλών γενεών, μαθητές, μαθήτριες και πολίτες της περιοχής.
Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε το ιστορικό αφιέρωμα «Δρόμοι της Μνήμης», μέσα από το οποίο η κ. Τσικαρδάνη παρουσίασε την πορεία του σχολείου από την ίδρυσή του το 1976 έως σήμερα. Οι αναμνήσεις παλαιών εκπαιδευτικών και αποφοίτων ανέδειξαν, με άμεσο και ανθρώπινο τρόπο, ότι το σχολείο δεν είναι μόνο χώρος μάθησης, αλλά και χώρος κοινών βιωμάτων, σχέσεων και συλλογικής μνήμης.
Στο πρώτο μέρος της εκδήλωσης τιμήθηκαν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γιώργος Αμανατίδης για την καθοριστική του συμβολή στην υλοποίηση του έργου, ο κ. Λάμπρος Νίκου, Προϊστάμενος Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Σερβίων και ο κ. Δημήτρης Πεκόπουλος Μηχανολόγος Μηχανικός, στέλεχος της ΑΝΚΟ.
Την εκδήλωση πλαισίωσαν Έκθεση Φωτογραφίας, οι «Τοίχοι της Μνήμης» με σκέψεις και ευχές των σημερινών μαθητών/-τριών, καθώς και η μουσική παρέμβαση του κ. Βαγγέλη Μαραμή δημιουργώντας μια γέφυρα ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του σχολείου.
Πενήντα χρόνια μετά την ίδρυσή του, το Λύκειο Σερβίων συνεχίζει να αποτελεί χώρο γνώσης, δημιουργίας, μνήμης και ουσιαστικής σύνδεσης με την κοινωνία.


Η Διευθύντρια του Γενικού Λυκείου Σερβίων
Βιβή Μπουμπουρέκα

Κοινοποιήστε:

  • Share on Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) Facebook
  • Share on X(Ανοίγει σε νέο παράθυρο) X
Previous Post

Οι Bookmarkers στην Ξάνθη, με βιβλία, δώρα και γνώση

Next Post

ΚΚΕ:Ανακοίνωση του Γρ. Τύπου της ΚΕ για ανατίναξη των εκσκαφέων στο ορυχείο της Μαυροπηγής

Next Post

ΚΚΕ:Ανακοίνωση του Γρ. Τύπου της ΚΕ για ανατίναξη των εκσκαφέων στο ορυχείο της Μαυροπηγής

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

https://www.youtube.com/watch?v=wZ0fbu2fzwY
Kozani Media

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

  • Περιφερειακές και δημοτικές εκλογές 2023
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Επικοινωνία

Follow Us

EASTER COLLECTION
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική απορρήτου και cookie.