Σε αυξημένη επιφυλακή παραμένει η Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης, καθώς εξακολουθούν να ισχύουν τα περιοριστικά μέτρα και οι ζώνες επιτήρησης για την αντιμετώπιση της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, μιας ιδιαίτερα μεταδοτικής ζωονόσου που έχει προκαλέσει σοβαρές επιπτώσεις στην κτηνοτροφική παραγωγή.
Στο πλαίσιο έκτακτης συνεδρίασης της Περιφερειακής Επιτροπής Δυτικής Μακεδονίας, εγκρίθηκε πίστωση για την απευθείας δημιουργία 12 νέων σταθμών απολύμανσης σε κομβικά σημεία του οδικού δικτύου και σε περιοχές με αυξημένη κτηνοτροφική δραστηριότητα. Στόχος είναι η ενίσχυση των μέτρων βιοασφάλειας και η αποτροπή περαιτέρω εξάπλωσης της νόσου. Η απόφαση ελήφθη καθώς τα μέτρα έχουν εντατικοποιηθεί περαιτέρω μετά και το τελευταίο επιβεβαιωμένο κρούσμα που καταγράφηκε στην περιοχή του Δήμου Κοζάνης. Οι αρμόδιες αρχές βρίσκονται σε συνεχή εγρήγορση, ενώ καθημερινά πραγματοποιούνται έλεγχοι από τα κλιμάκια των Κτηνιατρικών Υπηρεσιών Κοζάνης σε κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις, μεταφορικά μέσα και σημεία διέλευσης ζώων.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:





























