Παρά τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν παγκοσμίως από την πανδημία, «η επιχείρηση κατάφερε να αντιμετωπίσει την κρίση με ρυθμό ανάπτυξης περίπου 20% και να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας», αναφέρει η Alfa Pastry (Αθανάσιος Δ. Κουκουτάρης ΑΕΒΕ), απαντώντας σε σχετική επιστολή του Χρηματιστηρίου Αξιών Κύπρου, αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα και την υλοποίηση του επιχειρηματικού της πλάνου.
Εμπλουτισμός προϊοντικής γκάμας
Ακόμη, η εισηγμένη στο κυπριακό χρηματιστήριο συνέχισε και το 2021 την ανάπτυξη νέων προϊόντων, εμπλουτίζοντας το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο «με μεγάλη αποδοχή των προϊόντων από το καταναλωτικό κοινό».
Στην τελευταία Artoza, η Alfa Pastry παρουσίασε τη σειρά χειροποίητων προϊόντων, που λάνσαρε για πρώτη φορά στο α’ εξάμηνο του 2021 και περιλαμβάνει πέντε διαφορετικούς κωδικούς ατομικών προϊόντων, όπως Κριτσίνι πολύσπορο, Τυρόπιτα με σταμναγκάθι και μυζήθρα Κρήτης, Γραβιερόπιτα με 4 τυριά.
Μάλιστα η εταιρεία εξετάζει να βάλει την τορτίγια και στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για ένα νέο προϊόν, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην πρόσφατη Anuga και είναι τοποθετημένο κυρίως στο εξωτερικό. Προορίζεται για την παρασκευή sandwich και πωλείται κατεψυγμένο στον επαγγελματία του HoReCa.
Ολοκλήρωση του επενδυτικού πλάνου
Επίσης τονίζεται ότι η Alfa Pastry έχει ολοκληρώσει όλα τα επενδυτικά σχέδια που είχε προγραμματίσει με την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο Κύπρου.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία, κατά την πενταετία 2016-2020, υλοποίησε δύο επενδυτικά προγράμματα ύψους 9 εκατ. ευρώ (6 και 3 εκατ. ευρώ αντίστοιχα), τα οποία αφορούν σε:
- Κτιριακές εγκαταστάσεις
- Αποθήκες ψυγείων χωρητικότητας 6.000 παλετών
- Αποθήκες ξηρού φορτίου δυναμικότητας 2.000 παλετών
- Μηχανολογικό εξοπλισμό
Η τελευταία επένδυση 3 εκατ. ευρώ αφορά σε μηχανολογικό εξοπλισμό γραμμών παραγωγής και σε προσθήκη νέων σιλό αλεύρων χωρητικότητας 180 χιλιάδων κιλών.
Εξωστρέφεια
Η εταιρεία, η οποία εξάγει σε περισσότερες από 20 χώρες, εστιάζει στην ανάπτυξη των εξαγωγών και ιδιαίτερα στην αγορά της Αμερικής. Στα πλάνα της είναι η εκκίνηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Αμερική, μέσα από την εταιρεία Alfa Holdings US.
Μέχρι τώρα, η εταιρεία είχε παρουσία στις ΗΠΑ μέσω εξαγωγών, ωστόσο η έναρξη της επιχειρηματικής της δραστηριότητας μέσω της Alfa Holdings US ουσιαστικά σηματοδοτεί την είσοδο των προϊόντων της στη μεγάλη αγορά της Αμερικής.
Αμετάβλητο το διαφημιστικόbudget
Τέλος, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η διαφημιστική καμπάνια συνεχίστηκε με budget ανάλογο του 2019 και του 2020.
Πηγή : imerisia.gr