Η υπόθεση Εφραίμ του χάλασε το ωραίο παραμύθι….

Του Παναγιώτη Πλιάτσιου

Μέσα στον χθεσινό, παραληρηματικο και ακραίο λόγο του, ο μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος μεταξύ άλλων, λέει το απίστευτο “Αλλά η ώρα του τέλους γι’αυτή την πολυεξαρτόμενη εξουσία που αντί να διακονεί δυναστεύει και απειλεί δεν είναι μακρυά. Η ώρα της ανατροπής δεν θα αργήσει”! Ως άλλος….αρχηγός πολιτικού κόμματος!

Τι, άραγε, εννοεί; Ποιός και πώς θα κάνει αυτή την ανατροπή; Και ποιός θα κληθεί να κυβερνήσει αυτό τον τόπο; Γιατί δεν πιστεύω να εννοεί τον ΣΥΡΙΖΑ ή το ΚΚΕ ακριβώς ο μητροπολίτης Σιατίστης! Πάντως καλό θα είναι να του θυμίσει κάποιος πως οι εμπνευστές του “Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών”, του δόγματος που, σύμφωνα με τα κατά καιρούς γραπτά του, ασπάζεται και ο ίδιος,  έχουν αποδημήσει εις Κύριον, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων…

Και οι μύδροι που εξαπολύει ο Σιατίστης Παύλος κατά της πολιτικής εξουσίας, αλλά και των δημοσιογράφων είναι επειδή ο….ηγούμενος Εφραίμ οδηγήθηκε στη φυλακή! Μετά από απόφαση της δικαστικής εξουσίας! Μια απόφαση που, ευτυχώς, ήρθε και να καταδείξει πως, όντως, παρεκκλησιαστικά και άλλα συμφέροντα είναι εκείνα που θέλουν, παντοιοτρόπως, να επηρεάσουν τη δικαιοσύνη! Την οποία, στο πρώτο του σημείωμα, ο μητροπολίτης Σιατίστης τόνισε πως “ΔΕΝ εμπιστεύεται”. Προφανώς εμπιστεύεται μόνο την…εκκλησιαστική δικαιοσύνη, που κάποτε θα έκανε εκείνη την περίφημη “αυτοκάθαρση”!

Στην πρώτη του, όμως, τοποθέτηση, ο ίδιος σημείωσε, εννοώντας τα ανυπόγραφα από δημοσιογράφο ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ για το σκάνδαλο του Βατοπεδίου, πως “Πρόσφατα τηλεοπτοικός σταθμός άρχισε να παρουσιάζει με πολύ καλά τεκμηριωμένες τοποθετήσεις από όλες τις πλευρές και δη τον νομική, την πραγματική εικόνα της όλης υπόθεσης, μια εικόνα τελείως διαφορετική από αυτή την οποία δουλεύοντας σε σκοπιμότητες είχαν παρουσιάσει τα τηλεοπτικά κανάλια”.

Προσέξτε, όμως, τι έλεγε τον περασμένο Αύγουστο ο ίδιος ο μητροπολίτης Σιατίστης: «Ο ΣΚΑΙ είναι ένας σταθμός πουλημένος στις ξένες δυνάμεις και το λέω μετά λόγου γνώσεως, ένας σταθμός που πάλι προκάλεσε την αγανάκτηση του κ. Μπαμπινιώτη. Όταν την Μ. Παρασκευή την ιερότερη ημέρα του Ορθοδόξου Χριστιανισμού πρόβαλε ένα άθλιο ντοκιμαντέρ ανιστόρητο και ατεκμηρίωτο ιστορικά, μόνο και μόνο για να υβρίσει και να βλασφημήσει το πρόσωπο του Θεανθρώπου Θεού.»

Πώς ένας….σταθμός “πουλημένος στις ξένες δυνάμεις”, τώρα είναι ο….καλός;;; Μάλλον κάπου τα έχει….χάσει ο μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης, μέσα στον εμφανέστατο εκνευρισμό του γιατί η προφυλάκιση Εφραίμ ήρθε να…χαλάσει το παραμύθι που επί μήνες προσπαθεί να φτιάξει ο ίδιος και ομογάλακτοί του μητροπολίτες. Ναι, εκείνο περί της δήθεν “αδιάφθορης” και “αμόλυντης” ελλαδικής εκκλησίας….

 

9 comments for “Η υπόθεση Εφραίμ του χάλασε το ωραίο παραμύθι….

  1. Ανορθογραφος
    28 Δεκεμβρίου 2011 at 13:11

    Παναγιωτη χρονια πολλα σε σενα και στο Ζηση αλλα δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να σχολιασεις τα λεγομενα του δεσποτη. Οι μαυροφορεμενοι καθημερινα για ξεκαρφωμα τυποι, με τις χιλιαδων ευρω στολες και μιτρες και ραβδους και κρανη η οπως αλλιως τα λενε, ειναι μερικους αιωνες πισω. Μονο κερδος εχουν απο εναν λαο που γινετε σκλαβος τους στα διχαστικα λογια τους και αδιαμαρτυρητα ακολουθει τα κηρυγματα τους. Οποιος συμφωνει με τα παχια τους λογια ειναι αρεστος οποιος οχι, μαυρο φιδι που τον εφαγε. Ετσι και ο δεσποτης της Σιατιστας που με τον τροπο του κοντευει να ξεπερασει την φημη, δυστυχως προς το αρνητικο,του προηγουμενου μητροπολιτη της Σιατιστας. Εχει δει κανενας κανενα μαγαζι πλουσιοτερο απο αυτο της εκκλησιας; Εχει δει κανενας καποια φιλανθρωπια τους που να μην γινετε με την συνοδεια της καμερας; Ολα οσα κανει ειναι για να δειξει ενα φιλανθρωπο προσωπο που ποτε δεν ειχε, τα παραδειγματα πολλα και ευτυχως το μνημονικο μας ειναι ακομα καλο.

  2. Γρηγορης Νασιοπουλος
    28 Δεκεμβρίου 2011 at 20:25

    Σύνταγμα της Ελλάδαςαρθρο 13
    3. Οι λειτουργοί όλων των γνωστών θρησκειών υπόκεινται στην ίδια εποπτεία της Πολιτείας και στις ίδιες υποχρεώσεις απέναντί της, όπως και οι λειτουργοί της επικρατούσας θρησκείας.
    4. Κανένας δεν μπορεί, εξαιτίας των θρησκευτικών του πεποιθήσεων, να απαλλαγεί από την εκπλήρωση των υποχρεώσεων προς το Κράτος ή να αρνηθεί να συμμορφωθεί προς τους νόμους.

    Κατα την ταπεινη μου γνωμη τα παραπανω εδαφια του ευαγγελιου της δημοκρατιας ,του συνταγματος ,απαντα στο αρθρο του Σεβασμιοτατου Σισανιου και Σιατιστης σχετικα με τη συληψη του μοναχου του οποιου το ονομα και δραση χτυπησαν κοκκινο στα μηχανακια της agb αλλα επισης στο εντυπο και ηλεκτρονικο δημοσιογραφικο στερεωμα ανα την επικρατεια.Φυσικα ως Ελληνες πολιτες οφειλουμε και εχουμε εμπιστοσυνη στην Δικαιοσυνη και τους λειτουργους της ,εξαλλου απο ηθικης αλλα και θεολογικης αποψεως η δικαιοσυνη του Κυριου στο τελος θα αποκαλυψει και ειτε θα δικαιωσει ειτε θα καταδικασει τον εχοντα αδικο και αμαρτανοντα.Ακομα θα πρεπει ολοι θυμηθουμε πως Πατερες της Ορθοδοξης Εκκλησιας διωχθηκαν ,εξοριστηκαν ,φυλακιστηκαν αλλα τελικα και αναγνωριστηκαν και αγιοποιηθηκαν αφηνοντας ανεξιτηλο στιγμα στην πιστη και το εθνος .Παραδειγμα ηλιου φαεινοτερον ο ενας τω τριων Ιεραρχων Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος.Ενα νομισμα ως γνωστον ομως εχει δυο πλευρες,στο επομενο αρθρο λοιπον του συνταγματος αναφερεται:
    Άρθρο 14
    1. Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του τηρώντας τους νόμους του Κράτους.
    2. Ο τύπος είναι ελεύθερος. Η λογοκρισία και κάθε άλλο προληπτικό μέτρο απαγορεύονται.

    ο Μητροπολιτης μας λοιπον ,μιας κι εγω για να λεμε την αληθεια αποτελω μελος του ποιμνιου αν και λιγο απολωλο,εχει καθε δικαιωμα να θετει προβληματισμους ερωτηματα αλλα και κρισεις για τους ασκουντες πολιτικη εξουσια και δραστηριοτητα ,οι περισσοτεροι εκ των οποιων οπως ολοι ξερουμε χασανε τη μπαλα ,το γηπεδο,τα αυγα και τα πασχαλια κατορθωνοντας το ακατορθωτο: να καταντησουν τον Ιερο Ελλαδικο χωρο απο γεννητορα της δημοκρατιας θεατρο φαρσοκωμωδιας και διαπομπευσης θεσμων και αξιων.Οσον αφορα τις αποψεις του σε συγκεκριμενα θεματα ειναι στη διαθεση καθενος μεσης νοημοσυνης και αντιληψης Ελληνα πολιτη και συντοπιτη μας να κρινει και να αξιολογησει.Παντως δεν θα πρεπει να κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας , και να ομολογησουμε πως σε πολλα εχει δικιο και πως πανω στη βαρια σκοτουρα που εφερε σε ολους η οικονομικη ,ηθικη και πολιτικη δυσπραγια ,οπως και οι δηλωσεις των πολιτικων εκπροσωπων μας του τυπου …μαζι τα φαγαμε… το νομιμο μπορει να μην ειναι και ηθικο…..και αλλα πολλα συναφη, τα πηραμε ολιγον στο κρανιο και ειτε στα καφενεια ειτε στο φατσοτεφτερο ειτε σπιτι με παρεα ειπαμε αρκετα παραπανω μετα πολλων κοσμητικων επιθετων και χαρακτηρισμων.Απο κει και περα ειναι κοινος τοπος πως η Ελλαδικη Εκκλησια αποτελουσε και θα αποτελει στηριγμα του Εθνους και της χωρα και οι εκπροσωποι τους,εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων που διαγραφηκαν απο την μνημη του λαου,ασχολουνται κατα κυριο λογο με το πνευματικο φιλανθρωπικο και θεολογικα καθοδηγητικο εργο του ποιμνιου της.Οσον αφορα τον Δεσποτη μας, απο προσφατη συναντηση και διαλογο που ειχα μαζι του, ειναι μια χαρα ανθρωπος με μεστη προσωπικοτητα.Και οδηγους και ακολουθους δεν εχει,και μοναχος του οδηγει μεσα σε χιονια επισκεπτομενος τα μικρα χωριουδακια λειτουργωντας και κυρυττωντας το θειο λογο,τα οποια χωριουδακια ουτε γωνιακα μαγαζια ειναι ,ουτε και ψηφαλακια πολλα εχουν για να τα γνωριζουν οι τρανοι που μας κουμανταρουν εδω και χρονια,ουτε χρυσα αμφια και μιτρες αμυθητης αξιας αμφιεται φιλτατε ανορθογραφε.Για να ξερεις ,που κανεις πως δεν ξερεις ή εχεις την ατυχια να μην ξερεις ο συμβολισμος των ιερων αμφιων των παπαδων ουδεμια σχεση δεν εχει με χρυσοποικιλτα και τιμαλφη,απλα οτο γυαλιζει δεν ειναι χρυσος και δεν μετριεται με την ουγκια.Το φιλανθρωπικο εργο που παραγεται στη Mητροπολη μας αλλα και εν γενει απο την Εκκλησια δεν κυνηγαει καμερες και δεν ειναι ορατο στη δημοσιοτητα ουτε κατα το 5% της προσφορας του.ελα να πιουμε καφεδακι να σου πω και να σου δειξω φοιτητες που παιρνουν βοηθηματα νοικοκυρια που προμηθευονται τα προς το ζην και αλλα πολλα επειδη υπηρξα απιστος θωμας σε μεγαλυτερο βαθμο απο σενα και το ψαξα.H Eκκλησια εχει το δικαιωμα και υποχρεωση να εκφραζει αποψη γιατι Εκκλησια ειμαστε ολοι εμεις υπο ευρυτερη εννοια ,φυσικα μετα απο συνειδητη επιλογη .Απο κει και περα τα του Καισαρος τω Καισαρι τα του Θεου τω Θεω , καθεις εφ ω εταχθει,ο παππας παππας ,ο ζευγας ζευγας και τα καναλια των αθηνων το χαβα τους αναλογως των συμφεροντων που εξυπηρετουν δημιουργωντας ανυπαρκτα προβληματα στην κοινη γνωμη και αποσπωντας την προσοχη μας απο τα συγκεκριμενα προβληματα που ταλανιζουν τη ζωη μας.Ολα τα παραπανω εκφραζονται μεσα απο τα λιγα γραμματα που ξερω και τα κοινα προβληματα που συμπασχω μαζι με τους συνομηλικους και συντοπιτες μου.

  3. 28 Δεκεμβρίου 2011 at 23:35

    1. Δεν εχει δικαιωμα να το πραττει απο Αμβωνος.
    2. Γραφω για τα περι “ανατροπης”. Ειναι ξεκαθαρο νομιζω. Τι ακριβως εννοει;;;;;;;;;;;

    • Xαρίτων Kαρανάσιος
      29 Δεκεμβρίου 2011 at 11:31

      Φίλε Παναγιώτη, με τη λέξη ανατροπή ο επίσκοπος δεν εννοεί προφανώς κάποια βίαιη ανατροπή, αλλά την εννοεί πνευματικά, αν και αυτό που ζούμε είναι το όντως βίαιο και κατά τη γνώμη μου αντισυνταγματικό. Mε ποιο δημοψήφισμα ή εκλογές ξεπουλιέται η χώρα; Aκόμη, η σημερινή κυβέρνηση στηρίζεται σε πραξικόπημα. Ποιος ψήφισε τον Παπαδήμο και το ΔNT; Ξέρεις τι λέει το άρθρο 120 του Συντάγματος (το παλιό 114). H «βίαιη» ανατροπή λοιπόν αυτής της κυβέρνησης από τον λαό φρονώ ότι είναι συνταγματική. Δεν εννοώ να σπάμε βιτρίνες. Mακριά από μένα η βία. Aλλά μια καθιστική διαμαρτυρία και καθολική απεργία επί μία εβδομάδα θα αρκούσε.

      O επίσκοπος όμως εννοεί κάτι άλλο. Oι επιλογές της ίδιας της κυβέρνησης-μαϊμούς θα την οδηγήσουν σε αδιέξοδο, όπως οδήγησαν και τον Γ. Παπανδρέου αλλά και τον K. Kαραμανλή. Yπάρχουν και πνευματικοί νόμοι. Tο κακό εμπεριέχει εξ αρχής την καταστροφή. Kαι δεν χωρά αμφιβολία ότι οι κυβερνώντες και η πολιτική τους οδηγούν τη χώρα στον γκρεμό.

      Όσον αφορά στον Παύλο Σιατίστης, μπορεί να εκφράζει ενίοτε κάποιες ακραίες θέσεις (η οργή όλων ξεχειλίζει), αλλά επιτελεί λαμπρό έργο, (υπόγειο) φιλανθρωπικό και πνευματικό. Kαι βέβαια δεν μπορεί να απολογείται για όλη την εκκλησία, που έχει τα χάλια της, αλλά αναγκαστικά δέχεται κριτική ως μέλος της Iεραρχίας. Aντί όμως να μπλέκουμε με κάθε στραβό σε κάθε μητρόπολη, καλό είναι να ενισχύουμε το έργο αγάπης, από όπου και αν προέρχεται. Kαι στη Σιάτιστα υπάρχει πολλή αγάπη έμπρακτη.

      • 29 Δεκεμβρίου 2011 at 11:47

        Φιλε Χαριτωνα, πουθενα δεν φαινεται πως ο ορος “ανατροπη” είναι “πνευματικος”. Ισα ισα. Ακριβως το αντιθετο. Τα υπολοιπα ειναι πολιτικη και αν θελεις μπορουμε να τα συζητησουμε. Οσο για τα περι φιλανθρωπιας, δεν εχω καμια αντιρρηση και δεν εχω γρψει κατι σχετικο. Ισα ισα.

  4. ανώνυμος
    29 Δεκεμβρίου 2011 at 11:13

    * Γράφει ο Νικόλαος Χειλαδάκης – 09.40

    «Παλιά αν ένας ευλαβής ασχολείτο με την κατάσταση στον κόσμο δεν πρέπει να ήταν καλά, ήταν για κλείσιμο στον Πύργο.

    Σήμερα αντίθετα αν ένας ευλαβής δεν ενδιαφέρετε και δεν πονεί για την κατάσταση που επικρατεί στον κόσμο, είναι για κλείσιμο στον Πύργο» – Πατήρ Παΐσιος ο αγιορείτης

    • 29 Δεκεμβρίου 2011 at 11:49

      Η εκκλησια φυσικα και θα ενδιαφερθει για την “κατασταση που επικρατεί στον κόσμο”. Η φτωχεια, η ανεχεια κτλ. Αλλο, ομως, η πολιτικη και οι πολιτικες. Και αλλο οι ρησεις περι “ανατροπης” του πολιτικου συστηματος, οταν ακουγονται απο δεσποτες.

  5. Ανορθογραφος
    29 Δεκεμβρίου 2011 at 12:30

    Αν ενας πρωθυπουργος που εχει εκλεγει με 250 και παραπανω ψηφους του κοινοβουλιου, με την συμφωνη γνωμη 3 κομματων ειναι πραξη παρανομη τοτε εχουμε χασει καθε εννοια δικαιου, εκτος ΑΝ σαν νοσταλγοι αλλων εποχων κρινεται. Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΕ δεν μας εχει δωσει με τις πραξεις της το δικαιωμα να την εμπιστευομαστε, οπως ειπα εχουμε μνημη και ειναι νωπη γιατι δυστυχως εμεις δεν ειμασταν τοσο μελετηροι για να μην βλεπουμε τι γινεται γυρω μας. Οτι οι δεσποτες ειναι θιασωτες μιας αλλης εποχης ειναι γνωστο, οτι ειναι η μεγαλυτερη στην Ελλαδα ανωνυμη εταιρεια δεν ειναι ψεμμα, οτι πριν λιγο καιρο ετρεχαν στους αλλοθρησκους; για να κλεισουν δουλειες και δεν διαψευστικε απο κανεναν, οτι ειναι φωλια καθε ειδους σκανδαλων, ουτε φωνη ουτε ακροαση και ερχονται σημερα οι κατ εξοχην ευεργεθεντες απο το συστημα μαυροφοροι να κανουν κηρυγμα για την δημοκρατια και την οικονομια. Ποιοι; οι ανθρωποι που με δικτατορικο τροπο λειτουργουν στην επικρατεια τους, θυμηθειτε την περιπτωση του πατερα Αυγουστινου, οι μαυροφοροι που μονο ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ και ποτε δεν εκλεγονται απο τον λαο, αυτοι που ειναι ισοβιοι δεσποταδες, αυτοι που βαζουν το ατομο τους πανω απο καθε αλλο, ερχονται σημερα να το παιξουν επαναστατες και τιμητες των παντων. Οι πνευματικοι ηγετες φαινονται και γινονται απο τον λαο και οχι απο μια ομαδα ανθρωπων που για διαφορους λογους τους υποστηριζουν. Τα παραπανω δεν αφορουν τον Σισανιου και Σιατιστης αλλα το συνολο της μαυροφορεμενης ιεραρχιας στην Ελλαδα.

  6. Χαρίτων Καρανάσιος
    30 Δεκεμβρίου 2011 at 16:55

    Φίλε ανορθόγραφε,

    επιμένω ότι έχουμε χούντα, και συνταγματικά, αλλά και οικονομικά και ψυχολογικά, χωρίς να έχω διάθεση να λαϊκίσω. Είναι ζήτημα απλής λογικής. Εμφανέστατα έχουμε τελείως αντίθετη λογική. Κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα ξεκινά όταν την κοινή λογική και γνώμη τη δημιουργούν ΜΜΕ και κομματικοί μηχανισμοί. Τότε καλύτερα να είμαι παράλογος, αναρχικός και γραφικός, αλλά είμαι αληθινός με τον εαυτό μου.

    Το Πασοκ εκλέχτηκε με αρχηγό τον ΓΑΠ. Ο Παπαδήμος δεν εκλέχτηκε. Πού το λέγει στο Σύνταγμα ότι γίνεται πρωθυπουργός ένας μη εκλεγμένος που κάνει όποια πολιτική του καπνίσει, ελέω των ψήφων έστω και 300 βουλευτών; Πολλώ μάλλον, πού το λέγει στο Σύνταγμα ότι πρέπει να κάνω πρωθυπουργό ένα μέλος της συμμορίας, το οποίο υποδεικνύουν οι “εταίροι” μας. Το Πασοκ είχε συγκεκριμένη εντολή, όχι να κάνει ό,τι θέλει. Η εντολή ήταν: Πρωθυπουργός ο ΓΑΠ και η πολιτική που είχε το προεκλογικό πρόγραμμα. Οι βουλευτές, 250 ή 300 ή 500, ή και όλα τα κόμματα, δεν έχουν εν λευκώ εξουσία να κάνουν ό,τι θέλουν. Κανείς δεν ψήφισε τον Παπαδήμο και το ΔΝΤ. Γιατί δεν προχώρησε σε δημοψήφισμα ο ΓΑΠ; Γιατί η σύγχρονη άποψη περί διασκυβέρνησης είναι ότι θέλουμε λαούς υποταγμένους, και διαχειριστές πειθήνιους, ενώ δεν επιτρέπονται πειράματα με δημοψηφίσματα. Αυτή είναι η χούντα τους. Η δημοκρατία αλλά και οι λαοί έχουν τελειώσει. Δυτσυχώς και οι μόνοι “αντιδραστικοί” της Αριστεράς, είτε παραμένουν μονολιθικοί, είτε διασπώνται κάθε μέρα σε μικρότερα κόμματα.

    Τώρα, ποιος νοσταλγεί άλλες εποχές το είδαμε. Πώς ο ΓΑΠ και οι λοιποί συνεργάζονται με φασίστα υπουργό που παλιά έκανε πολιτική με τσεκούρια ή με έμπορο εθνικιστικών βιβλίων και με λαϊκιστές που πουλάνε πατριωτισμό; Ή μήπως δεν είναι χούντα η ανεργία, τα χαράτσια, το οικονομικό και κοινωνικό αδιέξοδο, τη στιγμή που οι βουλευτές δεν υπέστησαν περικοπές, και κάθε υπουργείο έχει πέντε υπουργούς! Εγώ το ονομάζω όχι απλώς αλητεία, αλλά δαιμονικό. Λυπάμαι, αλλά δεν είμαι μαζοχιστής.

    Όσον αφορά στην Εκκλησία, να σου πω χειρότερα, πολύ χειρότερα από όσα γράφεις και ξέρεις. Θα τα γράψω σε άρθρο προσεχώς. Υπάρχει όμως μια μικρή λεπτομέρεια: Εκκλησία είναι όσοι νιώθουν μέλη της εκκλησίας, όπως κι εγώ. Αν κάποιοι ή πολλοί αρχιερείς κατάντησαν την Εκκλησία μαγαζί, φταίω κι εγώ. Τό ίδιο είναι, όπως με την πολιτική. Αν οι πολιτικοί μας κατάντησαν την Ελλάδα κόλαση, φταίμε όλοι, επειδή τους το επιτρέψαμε. Εγώ όμως δεν βαφτίζω τα στραβά Εκκλησίας και Πολιτικής ως σωστά. Διάβασε τη Δίκη του Κάφκα. Μόνον που στην Εκκλησία, η αντίδραση των πιστών κατά της ιεραρχίας δεν μπορεί να είναι μεμονωμένη βίαιη και εκδικητική. Ο θεός ξέρει να περιμένει και να δίνει αυτό που πρέπει, και πρώτα να επιτρέπει πειρασμούς, ακόμη και στους αρχιερείς. Σκέψου πώς έφυγε ο Χριστόδουλος…

    Πότε θα καταλάβουμε επιτέλους ότι μας κυβερνούν τενεκέδες, κλέφτες και απατεώνες, και χειρότερα ακόμη: Βαμπίρ που ζούνε από το αίμα μας. Ρώτα έναν άνεργο οικογενειάρχη να σου πει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.