ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης:Ένσταση και βαριές κατηγορίες του ηθοποιού και σκηνοθέτη Στέλιου Αμανατίδη για τη διαδικασία εκλογής του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή

ΤΟΥ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗ ΣΤΕΛΙΟΥ (ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ) , ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ –  ΗΘΟΠΟΙΟΥ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ,ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΚΟΖΑΝΗΣ,                   

 ΕΠΕΙΔΗ,  ΔΕΝ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ  ΟΥΤΕ   ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ   ΣΩΣΤΑ  ΟΙ  ΟΡΟΙ   ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ  (ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ,   ΚΟΝΟΠΟΙΗΣΗ  22/5/20 , ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ  38/20,  ΠΡΑΚΤΙΚΟ 6/20), 

    ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ  ΤΗΝ  ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ  ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ  ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ,  ΚΟΖΑΝΗΣ ( ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 24/6/2020 )


ΣΚΕΠΤΙΚΟ                 

                  Κύριε πρόεδρε  του ΔΗΠΕΘΕ ΚΟΖΑΝΗΣ ,

                  Κυρίες και κύριοι  του Δ.Σ. του ΔΗΠΕΘΕ ΚΟΖΑΝΗΣ,

    ΜΕΤΑ  ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ  ΣΤΙΣ 24/6/2020    ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΑΤΕ   ΣΤΟ E-MAIL ΜΟΥ,([email protected]yahoo.gr) , ΤΟΝ  ΠΑΡΑΚΑΤΩ  ΠΙΝΑΚΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ  ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ     ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ.

1)       Λεωνίδας Παπαδόπουλος              28               9 )      Χριστίνα  Γυφτάκη                        27,7

2)       Αθανάσιος Ζέρβας                          28,3           10)      Χρήστος  Σουγάρης                        33,4

3)        Βασίλης Μυριανθόπουλος           41,1            11)      Δημήτρης Βαμβακίδης               27,9 

4)        Ορέστης Τάτσης                             26,1            12)      Κυριακή  Στρατάκη                       28,4

5)        Μαρία Τσιμά                                   28,7            13)      Σταύρος  Παρχαρίδης                  27,9

6)        Γεωργία Ατζολετάκη                      30,2            14)      Ρουμπίνη  Μοσχοχωρίτη              34,8

7)        Παναγιώτης Βασιλειάδης             40,9            15)      Στυλιανός Αμανατίδης                  26,8

8)        Παρασκευάς  Μαντόπουλος        36                                                     

                                  

                ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ, ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ με αξιολογήσατε –μοριοδοτήσατε βαθμολογήσατε  προτελευταίο (26.8),  μετά από πορεία 45 χρόνων,

 στο  θέατρο, (  ξεκίνημα, 1975  Κ.Θ.Β.Ε.), τον κινηματογράφο, την τηλεόραση (ξεκίνημα, 1976  θέατρο της δευτέρας ),  την   Ανώτερη Καλλιτεχνική Εκπαίδευση  (1985-1995)

        και έχοντας  στην  “ πλάτη μου”:

     — 3.000 τουλάχιστον αναγνωρισμένα επαγγελματικά ένσημα ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ

     — Εκατοντάδες αναγνωρισμένα επαγγελματικά ένσημα ΗΘΟΠΟΙΟΥ

     — 4.500 εκδηλώσεις τουλάχιστον, κάθε είδους ( θεατρικές, μουσικές, events κ.α.),

       σε όλες σχεδόν  τις περιφέρειες  της επικράτειας , με δράσεις και στο εξωτερικό (ΑΥΤΡΑΛΙΑ- ΚΥΠΡΟΣ- ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ κ.α.).

       Ακόμη έχοντας σαν εφόδιο  μεγάλη ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ :

     —      2  χρόνια στο  Α.Π.Θ.( ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ),

     —     10  χρόνια στην ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,

     —     2  χρόνια στα   ΙΕΚ, (κατεύθυνση ΘΕΑΤΡΟΥ-ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ)(

      Επίσης έχοντας στο ενεργητικό μου:

      —   Ιδρυση και λειτουργεία,( για δέκα χρόνια ),  της  πρώτης Ανώτερης  Σχολής Δραματικής Τέχνης   στη βόρεια Ελλάδα ( θέατρο ΠΑΡΑΓΓΚΑ1985-95) .

        —   Την θεσμοθέτηση εκδηλώσεων όπως:

             < AKTΙΣ ΟΝΕΙΡΟΥ>  (καλλιτεχνικός Διευθυντής ). Θεατρικοί αγώνες,  με τη συμμετοχή χιλιάδων μαθητών- εκπαιδευτικών-θεατρολόγων –σκηνοθετών, που διοργανώνεται από το  2000, πού λειτούργησε και υπό την  ΑΙΓΙΔΑ  του υπουργείου παιδείας.

             < ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ >   Δημιουργία Θεατρικής Έδρας στις δυτικές συνοικίες  της Θεσσαλονίκης 2000-2002, στο θέατρο ΑΛΕΞΗΣ ΜΙΝΩΤΗΣ, αλλά και με παραστάσεις στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ (ΔΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΟΙΚΙΩΝ)

Ακόμη…..

       –ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ  ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ  <ΑΥΛΑΙΑ> στο κέντρο της πόλης (Μέγαρο ΧΑΝΘ).

       —  Οργάνωση, συντονισμό, υλοποίηση , δεκάδων ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ,  που αφορούν ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.

        Επιπρόσθετα αναφέρω ότι είχα την τύχη  να  συνεργαστώ  με πολύ μεγάλες  «αξίες» του θεάτρου και του κινηματογράφου, Αλέκος Σακελλάριος,  Μάνος Κατράκης,  Γρηγόρης Γρηγορίου, Κωστής  Μιχαηλίδης,  Μίνως  Βολονάκης,  Γιάννης  Βόγλης, Βέρα Κρούσκα , και πολλούς-πολλούς ακόμη που δεν είναι της παρούσης,

                                             …..είναι λοιπόν απορίας άξιο,  και ρωτώ πώς;                                                                                                πώς με αξιολογήσατε βαθμολογικά στην  14 (δεκατητέταρτη) θέση; δηλαδή προτελευταίο ;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 Eίμαι  πολύ πιο κάτω από  νεότερους συναδέλφους , με  <μικρά> βιογραφικά, και το γνωρίζω πολύ καλά αυτό, γιατί  γνωρίζω και προσωπικά  κάποιούς από τους υποψήφιους. Και μη μου πείτε, ότι ένα πολύ μικρό βιογραφικό, που φανερώνει το νεαρό της ηλικίας , μπορεί να εξασφαλίσει, διαχείριση  ανθρώπινου δυναμικού, γνώση- κατάρτιση δραματολογίου, και πολλά άλλα, ώστε να βαθμολογηθεί πολύ πιο ψηλά από εμένα;                                                                                                                                                                                                ….                            ……ακόμη, είναι  απορίας άξιο,  και ρωτώ πώς;                                                                                                             πώς εκτιμήσατε τίτλους σπουδών και διαπιστεύσεις, που αποδεικνύουν το γνωστικό αντικείμενο,  κάποιων υποψηφίων,  που πολύ απλά, όχι μόνο δεν έχουν σπουδάσει, αλλά δεν έχουν και καμία  σοβαρή σεμιναριακή  κατάρτιση;                                                                                                                                                                  …                          ……ακόμη, είναι  απορίας άξιο,  και ρωτώ πώς;                                                                      Πώς με αξιολογήσατε βαθμολογικά στην  14 (δεκατητέταρτη) θέση, όταν στην συνέντευξη, σας παρουσίασα, αλλά  κατέθεσα και γραπτά, προγραμματισμό δραματολογίου και δράσεις που ξεκινούν  άμεσα. Και μη προσπαθήσει κάποιος  να μετριάσει όλα τα παραπάνω, <<θολώνοντας τα νερά>> στο πεδίο  της συνέντευξης,  επικαλούμενος  υποκειμενικότητα . Είναι ότι χειρότερο, και θα ανοίξουν  οι ασκοί του Αιόλου  για άλλα πράγματα .

                                         ……ακόμη, είναι  απορίας άξιο,  και ρωτώ πώς;                                               Έναν άξιο συνάδελφο,  τον  Βασίλη Μυριανθόπουλο, (σκηνοθέτη- χορογράφο), τον <φτάσατε>  να αγωνίζεται,  να διαγωνίζεται, για να   επιλεγεί τελικά, ασθμαίνοντας, καλλιτεχνικός διευθυντής , κινδυνεύοντας  να χάσει την πρωτιά, από  συνταξιούχο δημόσιο υπάλληλο, χωρίς  εξιδεικευμένο  γνωστικό αντικείμενο  και πραγματική επαγγελματική παρουσία στο χώρο, όπως ορίζεται στην προκήρυξη (ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ παρ. 1 ….να έχει ασχοληθεί με τα θέματα του θεάτρου επαγγελματικά και παρ.  2 , …..ηθοποιός  σκηνοθέτης …..με αναγνωρισμένη προσφορά στο ΕΠΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ.  Αναφέρομαι φυσικά, στον  Γιώτη Βασιλειάδη, ο οποίος  μπορεί να  παρουσιάζει μια αξιόλογη  δυναμική στο χώρο,  όμως υπάρχουν πολλοί  άλλοι τρόποι  να τον αξιοποιήσετε, όχι βέβαια και   για τη θέση  του  καλλιτεχνικού διευθυντή, και πολύ περισσότερο, με αυτή την βαθμολογία ( 40, 9).  Εξοφθαλμία!!! ΔΗΛΑΔΗ  0,2 ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ  ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ τον Βασίλη  Μυριανθόπουλο (41,1),,  ανάμεσα σε τόσους συναδέλφους; Και με πορεία ξεχωριστή;  Έτσι εκτιμήσατε  όλους τους άλλους υποψηφίους και εμένα μαζί; Αυτό προσβάλλει και την ίδια σας την επιλογή, αλλά και  τον ίδιο  τον  Βασίλη τον Μυριανθόπουλο  προσωπικά.   Η συμπωματική εγγραφή του  Γιώτη Βασιλειάδη,   στο ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΗΘΟΠΟΙΩΝ  ΚΑΙ ΤΟ  ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ  ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ , εάν έγινε  και  εάν  ισχύει  ακόμη,  ( έγιναν διαγραφές  στις πρόσφατες εκλογές,), αλλά και τα ελάχιστα  ένσημα  απασχόλησης του, στο θέατρο,  τα τελευταία 30 και πλέον χρόνια, δεν επαρκούν να καλύψουν την  προαναφερόμενη  παράγραφο προκήρυξης (ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ).  Στο σωματείο των ΗΘΟΠΟΙΩΝ   και των ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ,  έχουν γραφτεί , αστυνομικοί-σιδηροδρομικοί- δικηγόροι και πολλοί  πολλοί  άλλοι, εκμεταλλευόμενοι κάποια κενά νομών και κανονισμών, που δεν είναι της παρούσης.   Αυτό  θα  έπρεπε  να  το γνωρίζεται  καλά από τη θέση που υπηρετείται. Η εξασφάλιση μιας ανούσιας τυπικότητας, δεν μπορεί να ξεπεράσει την ουσία ,  και  τον  σκοπό,  για τελική  επιλογής του ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ. Η εμμονή σας στο συγκεκριμένο πρόσωπο, γίνεται  από αγνοία , σκοπιμότητα , η κάποιο άλλο λόγο; Υπάρχουν και άλλες στρεβλώσεις. Συνάδελφοι υποψήφιοι-επώνυμοι, με διακριτή  πορεία στο χώρο, βρέθηκαν πολύ πίσω από πολύ πολύ  νεότερους με μικρά βιογραφικά. Πως το εξηγείτε αυτό;   Ίσως με τη γνωστοποίηση της  αναλυτικής  λίστας  αξιολογικής βαθμολόγησης,  γίνει αντιληπτό.

               Χαιρέτησα την επιλογή του Β. Μυριανθόπουλου,  με τηλεφωνική μου επικοινωνία στο ΔΗΠΕΘΕ.  Όταν  όμως  μου κοινοποιήθηκε  η  παραπάνω  αξιολογική βαθμολόγηση όλων τα των υποψηφίων, φάνηκε  άμεσα και με μια ματιά  κακή εκτίμηση- αξιολόγηση.  Αντιλήφθηκα, ότι και αυτή καθ’ εαυτή, η επιλογή Μυριανθόπουλου έγινε εντελώς ,  μα εντελώς συμπωματικά ; και στο παρά  0.2 ( Μυριανθόπουλος 41,1    Βασιλειάδης 40.9). Δεν αντιλαμβάνεστε ότι αυτή σας η  <αξιολόγηση>, σας εκθέτει;  Δεν αντιλαμβάνεστε ότι αυτή σας η  <αξιολόγηση>,  επαληθεύει   περίτρανα, τα προηγούμενα δημοσιεύματα- καταγγελίες των   80  (καλλιτεχνών- Κοζανιτών),   για στημένο- προσχηματικό διαγωνισμό;  Δεν αντιλαμβάνεστε ότι αυτή σας η  <αξιολόγηση>,  εκθέτει  το ΔΗΜΟ ΣΑΣ; Εκθέτει το Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο! Δεν αντιλαμβάνεστε για ποιο λόγο, από τους χιλιάδες άνεργους Καλλιτέχνες (σκηνοθέτες, ηθοποιούς, μουσικούς και πολλούς  πολλούς  άλλους), εμφανίστηκαν μόνο  δεκαέξι υποψήφιοι; Nομότυποι 15 τελικά. Όλοι αυτοί οι ΑΝΕΡΓΟΙ  καλλιτέχνες, δεν αιτήθηκαν υποψηφιότητα,  γιατί < κατάλαβαν >,  <διάβασαν> την όλη κατάσταση, και προτίμησαν, πολύ σωστά, να γλυτώσουν όχι μόνο, έξοδα  κόπο και χρόνο, αλλά το ποιο σπουδαίο και σοβαρό: THN ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ!

                 Με όλα τα παραπάνω,  εκτιμώ  ότι η όλη αξιολόγηση, έτσι όπως έγινε , προσβάλει τον θεσμό , την ιδέα,  το σκοπό ίδρυσης και λειτουργείας του  ΔΗΠΕΘΕ, προσβάλει τους πολίτες της ΚΟΖΑΝΗΣ και της ευρύτερης περιφέρειας, προσβάλει  ακόμη και τους υποψήφιους καλλιτεχνικούς διευθυντές. Εάν όλα  όσα συνέβησαν, είναι προϊόν  αγνοίας η σκοπιμότητας ,  αυτή την στιγμή τουλάχιστον,  το προσπερνώ. ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΩ όμως το στρεβλωμένο αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας.  Η αξιολόγησή μου,  από την  μεριά σας, σαν προτελευταίο,   προσβάλει και  μειώνει   την προσωπικότητα  μου, διπλά  σαν άνθρωπο, αλλά και σαν δημιουργό.  Μου δημιουργεί ηθική και επαγγελματική  βλάβη όχι μόνο  στην  περιοχή   της ΚΟΖΑΝΗΣ  και στην ευρύτερη περιφέρεια, που δραστηριοποιούμαι από το 1988, αλλά και σε όλη την επικράτεια, αφού τα αποτελέσματα γίνονται  πλέον γνωστά  παντού, και για το λόγο αυτό, επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου. Ακόμη ζητώ, και θεωρώ  ότι έχω κάθε δικαίωμα,   να μου γνωστοποιήσετε την αναλυτική αξιολόγηση- βαθμολόγησή – μοριοδότηση, όλων των συναδέλφων υποψηφίων   σε κάθε <πεδίο>, (βιογραφικά- τίτλοι σπουδών, προτάσεις  προγραμματισμού λειτουργείας, συνεντεύξεις), όλων των συμβούλων που συμμετείχαν στην διαδικασία επιλογής. Έτσι, πιστεύω,  θα γίνει αντιληπτό, ΤΙ, ΠΩΣ ,ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΕ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

                    Γνωρίζω πολύ καλά ότι δεν ζω σε εν κόσμο αγγελικά πλασμένο, όμως , υπάρχουν και κάποια όρια, και η παρούσα ένσταση είναι η πρώτη, στα 45 χρόνια πορείας μου.   Με όλα τα παραπάνω, προσπαθώ να βοηθήσω την εύρυθμη λειτουργεία του ΔΗΠΕΘΕ και εμμένω στη θέση μου, για κάθε βοήθεια.                                                                                   

             ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗΣ  ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΕΝΣΤΑΣΗΣ-ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ

  • Πρόεδρο και μέλη του Δ.Σ. του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.
  • Δήμαρχο Δήμου ΚΟΖΑΝΗΣ.
  • Δημοτικούς Συμβούλους Δήμου ΚΟΖΑΝΗΣ.
  • Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, και Περιφερειακούς Συμβούλους.

  Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

 ΣΤΕΛΙΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ

Σκηνοθέτης-Ηθοποιός

 Τηλέφωνο: +30 6947244220  EMAIL: armatheater@yahoo.gr

 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:+30 6947244220  EMAIL: armatheater@yahoo.gr

11 comments for “ΔΗΠΕΘΕ Κοζάνης:Ένσταση και βαριές κατηγορίες του ηθοποιού και σκηνοθέτη Στέλιου Αμανατίδη για τη διαδικασία εκλογής του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή

  1. Wikipedia
    4 Ιουλίου 2020 at 12:03

    Δυστυχώς το ΔΗΠΕΘΕ απαξιώνεται εδώ και δέκα μήνες καθημερινώς. Είναι με διαφορά η χειρότερη περίοδος του με συνεχή δημοσιοτητα μόνο αρνητική. Βέβαια δεν είναι μόνο στο ΔΗΠΕΘΕ η ανυπαρξία. Έτσι είναι όλος ο Δήμος

  2. Πόσο Κάτω...
    4 Ιουλίου 2020 at 14:54

    Πρώτη φορά στην ιστορία του ΔΗΠΕΘΕ που γίνεται ένσταση από υποψήφιο.
    Πρώτη φορά που δεν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
    Πρώτη φορά που ήταν προσυμφωνημένη η θέση σε ένα έναν συνταξιούχο της ΔΕΗ.
    Πρώτη φορά που η Διοίκηση απαξιώνει τόσο πολύ τον θεσμό και το προφίλ του θεάτρου.
    Πρώτη φορά που γίνονται τόσα κατά συρροή λάθη και δυστυχώς θα συνεχίσουν να γίνονται και να βγαίνουν στην επιφάνεια.

    Ο Δήμαρχος και η αντιδήμαρχος οφείλουν να ζητήσουν την παραίτηση του προέδρου και την άμεση αντικατάστασή του, και την αλλαγή στρατηγικής σε όσα νόμιζαν ότι θα τους βγουν, αλλά δεν τους βγαίνουν γιατί, ευτυχώς, ζούμε στο 2020.

  3. Πολίτης της πολης
    4 Ιουλίου 2020 at 22:22

    Μηπως ο κύριος Αμανατιδης θα μπορούσε να μας κοινοποιήσει τις ασφαλιστικές και φορολογικές ενημερωτητες των θεατρικών εταιρειών που κατά καιρούς ίδρυσε?

    • Από τα παλιά...
      5 Ιουλίου 2020 at 14:18

      Γιωτη πάρε τον τηλέφωνο να σου τα στείλει.

  4. Θεατρόφιλος
    4 Ιουλίου 2020 at 22:30

    Για τη διαδικασία και τον τρόπο βαθμολόγησης/επιλογης του καλλιτεχνικού διευθυντή ΔΕΝ έχει καμία ευθύνη κανένας από τους υποψηφίους. Ο κύριος που εξανίσταται γιατί δεν επελέγη κακώς στοχοποιεί πρόσωπα, δίνοντας στον εαυτό του ρόλο κριτή και τιμητή των πάντων.

  5. Πολίτης της πολης
    4 Ιουλίου 2020 at 23:20

    Εάν δεν κάνω λάθος πρώτη φορά είχαμε τόσες πολλές συμμετοχές για τη θέση του καλλιτεχνικου διευθυντή

    • Κοζανιτης
      4 Ιουλίου 2020 at 23:27

      Να είσαι καλά ρε Στέλιο με έκανες και γέλασα

  6. after
    5 Ιουλίου 2020 at 00:20

    Ευκαιρια να το κλεισουν το μαγαζακι που λεγεται Δηπεθε…

  7. Πολίτης
    5 Ιουλίου 2020 at 12:18

    Ποιος Αμανατιδης ρε παιδιά;
    Είναι ο ίδιος που ήταν υποψήφιος και το 2015 και το 2018 στο Δηπεθε Κοζάνης; Αυτός δεν είναι που ήταν υποψήφιος και στο Δηπεθε Ιωαννίνων; Αυτός δεν είναι που ήταν υποψήφιος και στο Δηπεθε Βέροιας; Επαγγελματίας…. υποψήφιος Καλλιτεχνικός Διευθυντής. Και το αποτέλεσμα; Παντού… ξεχώρισε. Όλοι αναγνωρισαν τις ικανότητές του. Όλοι και παντού συνομοτισαν εναντίον του, έτσι ε;
    Με αυτά που γράφει εκτίθεται.
    Εκτός, αν κάνει το “λαγό”.

  8. Πανοπτης
    5 Ιουλίου 2020 at 14:25

    Με δυο λόγια ο κ. Αμανατίδης αποκαλύπτει τη δημοτική αρχή και τον στημένο διαγωνισμό. Η θέση του διευθυντή είναι για άτομα που έχουν προσφέρει στο επαγγελματικό θέατρο και έχουν εγνωσμένη αξία.

    Κανονικά το άτομο που αναφέρει έπρεπε να είναι εξ αρχής εκτός διαδικασίας και σε αυτό έχει τεράστια ευθύνη η αντιδήμαρχος.

    Πολύ φοβάμαι όμως ότι ο πρόεδρος θα οδηγηθεί σαν πρόβατο επι σφαγή, ενώ οι ευθύνες είναι καθαρά πολιτικές.

  9. Πολίτης της πολης
    5 Ιουλίου 2020 at 18:47

    Αμανατιδη το 2015 έχασες από τη Δημοπουλου, το 2018 από το Γιοβανιδη αλλα και τον Βασιλειάδη (δεύτερος στην κατάταξη και τοτε) με άλλο ΔΣ και πρόεδρο. Τότε βέβαια δεν ήταν στημένος ο διαγωνισμός ενώ φετος που έχασες πάλι είναι στημένος. Είστε για γέλια και για κλαματα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.