Διαμαρτυρία του 2ου ΕΠΑ.Λ. Πτολεμαΐδας – “Η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Εορδαίας αποφάσισε πρόχειρα και επιπόλαια την διάσπαση-διάλυση του 2ου ΕΠΑ.Λ  με την παραχώρηση αιθουσών στο 1ο ΕΠΑ.Λ Πτολεμαΐδας”

Την Δευτέρα 12/10/2020  περιοχή Γκιόλα το οποίο απέχει 2,2 χιλ. από  το κτήριο του σχολείο του  2ου ΕΠΑ.Λ

 

Την Τρίτη 13/10/2020   ενημερώθηκε  σχετικά με την απαράδεκτη και αντιπαιδαγωγική αυτή  απόφαση,  η Δ/νση και  ο σύλλογος διδασκόντων και διδασκομένων  του 2ου ΕΠΑΛ  προκαλώντας την έντονη αντίδρασή τους. Η εν λόγω απόφαση θα δημιουργήσει σοβαρά και απρόβλεπτα προβλήματα καθιστώντας αδύνατη τη λειτουργία του 2ου ΕΠΑ.Λ κυρίως στην σύνταξη ενός κοινού ωρολογίου προγράμματος  με τα τμήματα Γενικής Παιδείας, ειδικοτήτων και συνδιδασκαλίας, την μετακίνηση των μαθητών από το ένα σχολείο στο άλλο, προβλήματα για  τα οποία αδιαφόρησε  παντελώς.

 

Την πρόταση του 2ου ΕΠΑ.Λ προς την Δημοτική Επιτροπή Παιδείας του Δήμου Εορδαίας  να παραχωρηθούν από το συστεγαζόμενο και συναυλιζόμενο 1ο Γυμνάσιο τρεις (3) υπάρχουσες και ανεξάρτητες αίθουσες   ως προς την πρόσβαση των μαθητών του 2ου ΕΠΑ.Λ  δεν την έλαβε καθόλου υπόψιν της.

 

Να σημειωθεί ότι στο παρελθόν παραχωρήθηκαν αντίστοιχα αίθουσες του 1ου Γυμνασίου στο 2ο ΕΠΑ.Λ και υπήρξε αρμονική συνεργασία.

 

Η παραχώρηση αιθουσών στο 2ο ΕΠΑ.Λ  από το 1ο Γυμνάσιο για την τρέχουσα σχολική χρονιά θα λύσει αποτελεσματικά το πρόβλημα των αιθουσών χωρίς κανένα από τα παραπάνω προβλήματα και χωρίς την διάσπαση-διάλυση του σχολείου.

 

 

Ευελπιστούμε από την συνεδρίαση του Δημοτικού  Συμβουλίου του Δήμου Εορδαίας που θα πραγματοποιηθεί  την Παρασκευή 16/10/2020 να μην επικυρώσει την απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας και να παραχωρηθούν οι υπάρχουσες ελεύθερες αίθουσες του 1ου Γυμνασίου έτσι ώστε να συνεχιστεί η σχολική χρονικά με ψυχική ηρεμία και παιδαγωγική και εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα.

 

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου ΕΠΑ.Λ. Πτολεμαΐδας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *