Αλλαγές στη βεβαίωση μετακίνησης: Με taxisnet και δεύτερο έλεγχο η διασταύρωση στοιχείων


Με ποιο τρόπο οι Αρχές θα διασταυρώνουν τα στοιχεία της βεβαίωσης κυκλοφορίας των εργαζομένων προκειμένου να μειωθούν οι παρατυπίες
Νέους τρόπους διασταύρωσης στοιχείων για τη βεβαίωση μετακίνησης εργαζομένων θα μπορούν να εφαρμόσουν οι Αρχές, προκειμένου να περιορίσουν τις παρατυπίες, που εντοπίζονται και λειτουργούν κόντρα στα μέτρα διασποράς του κορονοϊού. Ετσι μετά τη σύσκεψη στο Μεγαρο Μαξίμου αποφασίζεται το εξής σε σχέση με όσα ξέραμε:

Η κυβέρνηση αναζητά τρόπους για να περιορίσει τις «πλαστές» βεβαιώσεις των μισθωτών που δουλεύουν σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. Στο πλαίσιο αυτό αναζητείται τρόπος με τον οποίο οι αρμόδιες Αρχές θα μπορούν να ελέγξουν στον δρόμο την πραγματική δραστηριότητα του εργαζόμενου αλλά και το ωράριο εργασίας του. Στην ουσία, αναζητείται ένας δεύτερος τρόπος επιβεβαίωσης των στοιχείων πέραν της βεβαίωσης μετακίνησης, στην οποία ο καθένας μπορεί να δηλώσει ό,τι θέλει. Η αρχική σκέψη ήταν ο έλεγχος να γίνεται στον δρόμο με τη χρήση τάμπλετ από τις Αρχές, ωστόσο κάτι τέτοιο είναι αδύνατον να εφαρμοστεί, καθώς πρακτικά δεν μπορούν να εφοδιαστούν με τις συγκεκριμένες ηλεκτρονικές συσκευές όσοι κάνουν τους ελέγχους, έχοντας, μάλιστα, πρόσβαση και στην ΕΡΓΑΝΗ. Ετσι, η κυβέρνηση οδηγείται στην εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου μόνο εντός των επιχειρήσεων και αναζητείται άλλος τρόπος για τον έλεγχο της μετακίνησης του εργαζομένου.
Οι αυτοπασχολούμενοι, επιστήμονες και ελεύθεροι επαγγελματίες, μαζί με τη βεβαίωση «τύπου Α’» που εκδίδεται από το forma.gov.gr θα πρέπει να φέρουν και εκτύπωση από το Taxisnet των φορολογικών στοιχείων φυσικού προσώπου και επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Προβεβλημένοι σύνδεσμοι

Η εφαρμογή των παραπάνω αποφάσεων ξεκινά τη Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021, ενώ οι έλεγχοι θα είναι αυστηροί και συστηματικοί.
ethnos.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *