Κορονοϊός – Κέρκυρα: Πώς εξηγούν οι γιατροί την παράλυση 40χρονης που έκανε εμβόλιο

Υπό διερεύνηση βρίσκεται το περιστατικό αιφνίδιας παράλυσης κάτω άκρων σε μία 40χρονη νοσηλεύτρια του νοσοκομείου Κέρκυρας, η οποία, μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες είχε κάνει και τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κορονοϊού. Μετά την κλινική εξέταση που έγινε στη 40χρονη διαπιστώθηκε ότι πάσχει από το αυτοάνοσο Guillain-Barre.

Οι γιατροί δεν συνδέουν τη συγκεκριμένη νόσο με το εμβόλιο κατά του κορονοϊού. Μάλιστα, και σε διεθνές επίπεδο δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια παρενέργεια αυτού του τύπου. Στο μεταξύ, ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλης Γιαννάκος, μιλώντας το πρωί στο OPEN TV, υποστήριξε ότι η νοσηλεύτρια οδηγήθηκε στην κατάσταση αυτή μετά τον εμβολιασμό της, προκαλώντας την παρέμβαση της εισαγγελίας Πρωτοδικών για την πιθανή διασπορά ψευδών ειδήσεων.

Δείτε εδώ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *