Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
Kozani Media
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Kozani Media
No Result
View All Result
Home Ειδήσεις

H ΑΣΕ σχετικά  με το ζήτημα των μεντόρων και των ενδοσχολικών συντονιστών στην εκπαίδευση

26/09/22 12:39
in Ειδήσεις
0
0
SHARES
11
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Την ώρα που στα σχολεία υπάρχουν:

  • υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών, τα τελευταία δέκα χρόνια, που εντείνεται από την ακρίβεια   κι έχει ως συνέπεια να βάζουν οι γονείς όλο και βαθύτερα το χέρι στην τσέπη,
  • 25άρια τμήματα,
  • απαρχαιωμένα κτίρια χωρίς τις κατάλληλες υποδομές,
  • νηπιαγωγεία κάτω από οικοδομές ή σε κοντέινερ,

η Κυβέρνηση  και το Υπουργείο Παιδείας  απαιτούν  μείωση των εξόδων θέρμανσης  κατά 10% διαφορετικά θα υπάρχουν κυρώσεις.

Εισάγουν τους δήθεν καινοτόμους θεσμούς   των   μεντόρων  και των  ενδοσχολικών  συντονιστών, νόμος Διαμαντοπούλου 2009, αντιγραφή χρεοκοπημένων μοντέλων,  κι  έχουν ως στόχο  τη διάλυση  του συλλόγου διδασκόντων, ώστε να μην υπάρχουν εμπόδια  στην υλοποίηση της αντιεκπαιδευτικής  πολιτικής, την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών και την υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.

Οι εκπαιδευτικοί των τάξεων και οι διευθυντές της Α/θμιας Εκπ/σης καλούμαστε   να υλοποιήσουμε την απόφαση για απεργία – αποχή, από μέντορες  και ενδοσχολικούς συντονιστές  που κήρυξε το συλλογικό μας όργανο, η ΔΟΕ.

Στο πλαίσιο αυτό, η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών Κοζάνης  (ΑΣΕ), σε αντίθεση με το σύνολο των άλλων παρατάξεων (ΔΑΚΕ, ΔΗΣΥ, Αυτόνομο  Δίκτυο) που καταψήφισαν την πρότασή μας να αναλάβει πρωτοβουλίες το σωματείο  (ο ΣΕΠΕ Κοζάνης) για την επιτυχία της απεργίας – αποχής, πήρε την πρωτοβουλία να κινητοποιήσει τους εκπαιδευτικούς με επισκέψεις – ενημερώσεις  στα σχολεία .

Στην προσπάθεια αυτή, κάποιοι διευθυντές εμπόδισαν την εκπρόσωπο της  ΑΣΕ να ενημερώσει και να ενθαρρύνει  τους συλλόγους διδασκόντων, για συλλογική απάντηση με τη συμμετοχή τους στην απεργία – αποχή.

Καλούμε το ΔΣ του  ΣΕΠΕ  και όλους τους εκπαιδευτικούς των σχολείων,  να καταδικάσουν  τέτοιες συμπεριφορές που περιορίζουν τη δημοκρατική λειτουργία των σχολείων και τη συνδικαλιστική δράση των παρατάξεων.  

Συμμετέχουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί στην απεργία -αποχή για   μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές! Οι εκφοβισμοί δε θα περάσουν !

Το πραγματικά καινοτόμο  είναι η αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία που θα στοχεύει στην ολόπλευρη μόρφωση των  μαθητών.

Δυναμώνουμε τον αγώνα μας, συσπειρωνόμαστε στο σωματεία μας, συλλογικά αντιστεκόμαστε στη υποβάθμιση του παιδαγωγικού μας έργου, την απαξίωση των συλλόγων διδασκόντων, την κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών.

Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ να         κηρύξουν  άμεσα απεργία – αποχή συνολικά για την αξιολόγηση.

Συμμετέχουμε στην πανεργατική απεργία στις 9 Νοεμβρίου!!

Κοζάνη, 26/9/2022

 

 

Κοινοποιήστε:

  • Facebook
  • X
Previous Post

Τεράστιο το 3.10 για τα δεδομένα!

Next Post

Ευρεία σύσκεψη μέσω τηλεδιάσκεψης με τον Γενικό Διευθυντή Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας Θωμά Νέστορα πραγματοποίησε ο περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης

Next Post

Ευρεία σύσκεψη μέσω τηλεδιάσκεψης με τον Γενικό Διευθυντή Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Δυτικής Μακεδονίας Θωμά Νέστορα πραγματοποίησε ο περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

https://www.youtube.com/watch?v=wZ0fbu2fzwY
Kozani Media

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

  • Περιφερειακές και δημοτικές εκλογές 2023
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Επικοινωνία

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική απορρήτου και cookie.