ΔΕΣΦΑ και Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του καινοτόμου Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ενεργειακά Συστήματα και Αειφορία»
Ο ΔΕΣΦΑ και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ) υπέγραψαν την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου συμφωνία συνεργασίας για την ίδρυση, οργάνωση και χρηματοδότηση του...
Read moreDetails










