Tσικνοπέμπτη στο “The Restobar”-“Aποκριά…στουν κατ’ τουν μαχαλά” και μετά την υπέροχη ανακαίνιση στο αγαπημένο bar-restaurant!
Μερικοί θεωρούν και ρωτάνε:«Θα κάνετε Αποκριές φέτος;Μετά από τέτοια ανακαίνιση;Τι θα γίνει την Τσικνοπέμπτη;»Η απάντηση είναι μία:Λύκους να σας φάει...
Read moreDetails










