Σοβαρό πρόβλημα ασφαλείας στη γέφυρα των Σερβίων φαίνεται πως ανέκυψε μετά τα ευρήματα που διαπιστώνονται από την έναρξη των εργασιών συντήρησης,οι οποίες ξεκίνησαν την περασμένη Δευτέρα.Αυτό ανέφεραν,πλέον,και οι δυο ειδικοί,καθηγητής του Α.Π.Θ. και εκπρόσωπος της Εγνατίας Α.Ε.
Νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής πραγματοποιήθηκε έκτακτη σύσκεψη στη ΖΕΠ,υπό την προεδρία του περιφερειάρχη Γιώργου Κασαπίδη,ενώ φαίνεται πως άμεσα θα απαγορευτεί μερικώς η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων, με τις επίσημες ανακοινώσεις να είναι ζήτημα ωρών.
Σύμφωνα με το Kozanimedia, που έφερε στη δημοσιότητα ένα ακόμη σοβαρό θέμα, οι καθηγητές Κωνσταντίνος Κατάκαλος και Παναγιώτης Πανέτσος,με βάση τα πρώτα ευρήματα των εργασιών, εκτιμούν ότι υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα σε δύο από τους τέσσερις τένοντες της γέφυρας.
Να σημειωθεί πως επί τάπητος τέθηκε το μείζον θέμα κυκλοφορίας λεωφορείων των ΚΤΕΛ και τουριστικών πρακτορείων, καθώς και, φυσικά, και η μεταφορά μαθητών, η οποία προτάθηκε να γίνεται με ταξί.
Στη σημαντική αυτή σύσκεψη συμμετείχαν οι δήμαρχοι Σερβίων και Βελβεντού,ο γενικός αστυνομικός διευθυντής Δυτικής Μακεδονίας Σπύρος Διόγκαρης,ο διοικητής της Τροχαίας Κοζάνης,αντιπεριφερειάρχες και υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας,
Άλλα έλεγε ο άρχοντας της περιφερειας εκεί κοντά στις γιορτες. Με 152 χιλ ευρώ διορθώνει τη βλάβη και βγάζει τα φανάρια.
Ανεκδιήγητος και παντελώς άσχετος ο Περιφερειάρχης. Κουκουλοπουλε ακους; Όρμα μπας και σώσουμε τη γέφυρα όπως έσωσες κάποτε το πανεπιστημιο όταν το 2013 ήθελαν να το καταργήσουν. Ο Κασαπίδης τότε το έπαιζε σιωπηλός βουλευτής ανεξάρτητος.
Η απόλυτη αλλοίωση της πραγματικότητας!
Τα χώνεις στον μόνο “άρχοντα της περιφέρειας”, όπως τον αποκαλείς που ασχολειθηκκε με τη γέφυρα και καλείς έναν άλλο “άρχοντα”, τον μακροβιότερα στην τοπική αυτοδιοίκηση που έχει το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης που δεν υπάρχουν σήμερα υποδομές που θα έπρεπε να ήταν έτοιμες “για την επόμενη μέρα!
τελικά, δεν υπάρχει σωτηρία!
Από που θα πάνε τα βαρέα οχήματα;
Καλό ερώτημα.Έπεσε μια πρόταση να περνούν 2-3 με μόνιμη παρουσία τροχαίας και ΜΟΝΟ εντός Π.Ε. Κοζάνης,δλδ με “μπλόκο” στα βαρεα απο Λάρισα…Ίσως απο Ελασσόνα Ξερω γω στοπ…
Οι τένοντες αν κοπούν οδηγούν τον φορέα σε κατάρρευση , πιθανά κάτι άλλο ισχύει
Ισχύει αυτό ακριβώς, σε σημείο της γέφυρας.
στο έλεος του Θεού όλα έχει 4 χρόνια κοντά και έβαλαν μόνο φανάρια οι επιστήμονες της περιφέρειας που μαζεύουν όλα τα οχήματα και περνάνε από πάνω όλα μαζί ….πρέπει να γίνουν πάλι θυσίες με αθώες ζωές για να ξεκινήσουν τα έργα ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ….ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΤΕ ΑΜΕΣΑ
” Και ξαφνικά σοβαρό θέμα…” για την γέφυρα.
Από τον σεισμό του ’95 που έγινε στην περιοχή, έχει να γίνει κάτι εκεί. Τόσα χρόνια τίποτα.
Και αφού έγινε, ότι έγινε, στα Τέμπη, τώρα ξύπνησαν.
Όταν έδιναν την κυκλοφορία από την περιοχή εδώ, για γίνει ο καινούργιος δρόμος των Τεμπών, κάνεις αρμόδιος δεν προνόησε, για το αν αντέχει η γέφυρα το βάρος που περνούσε από εκεί, με τις νταλίκες να κάνουν ουρά από τη μια μεριά της γέφυρας ως την άλλη και από τις δύο λωρίδες. Κάθε μέρα περνάει τόσος κόσμος, αυτοκίνητα, φορτηγά, τα παιδιά μας για το σχολείο και τις δραστηριότητες.
Το πρόβλημα φαινόταν και με γυμνό μάτι, ότι έκατσε πολύ, στο σημείο που έχουν βάλει σκαλωσιές.
Τα φανάρια που μπήκαν για να μοιράζετε το βάρος, τελικά ήταν ή δεν ήταν σωστό;
Λυπάμαι που έπρεπε
“ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ” να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, για να γίνει κάτι έγκαιρα και να μην έχουμε δεύτερα Τέμπη στην περιοχή.
Στο μεταξυ δήμαρχος της περιοχής ζηταγε να βγουν τα φανάρια….φανταστείτε να τον έπαιρναν στα σοβαρά και να τα έβγαζαν …
Τα φανάρια είναι ότι χειρότερο. Σταματάνε όλα τα οχήματα και όταν μαζευτούν μπόλικα τα αμολάει όλα μαζεμένα το ένα κολλημένο πίσω από το άλλο να κινούνται μόνο από το ένα ρεύμα, και μετά επανάληψη το ίδιο πράγμα από το άλλο ρεύμα. Μαζεμένο συμπυκνωμένο βάρος και μεγιστοποιημένο στρες στην γέφυρα.
έτσι πέστα βρε “?” τι ξέρουν τώρα τόσοι μηχανικοί; 10 φορές τα εξήγησαν αλλά τι ξέρουν; έπρεπε να σε καλέσουν εσένα να τους ανοίξεις τα μάτια. τσακαλάκι και εσύ ή αρχιτσάκαλος;;
Τώρα θυμήθηκε ο Περιφερειάρχης ότι υπάρχει πρόβλημα στη γέφυρα, που χρήζει αντιμετώπισης. Εγκλωβισμένος στην παλαιοκομματική αντίληψη περί σωρείας έργων λίγους μήνες πριν τις αυτοδιοικητικές εκλογές, στοχεύοντας καθαρά στην “κοντή” μνήμη των ψηφοφόρων!
“Το φανάρι, στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Κι ΑΝ η Γέφυρα κινδύνευε, τώρα κινδυνεύει περισσότερο, γιατί πολύ απλά βάζουμε βάρος συσσωρευμένο”, ανέφερε μιλώντας στο σημερινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων του West Channel, o Δήμαρχος Σερβίων Χ. Ελευθερίου
50 φορές εξήγησαν οι μηχανικοι γιατί είναι απαραίτητα τα φανάρια. Ευτυχώς που σε αυτά τα θέματα δεν κάνουν κουμάντο οι καφενοβειοι και οι πολυξεροι
Τώρα το διαπίστωσαν οι μεγάλοι επιστήμονες ???? άλλα μας λέγανε στην αρχή !!! Έως ότου πάρουν ανάθεση την μελέτη !!!!
Και τι σόι μελέτη κάνανε ??? Αν την κάνανε αυτοί και όχι κάποια παιδάκια στο μεταπτυχιακό τους … Και πληρώθηκαν για αυτό οι μεγάλοι !!!!!!!!
Και τώρα θέλω να δω τους αξιότιμους άρχοντες της περιοχής μας από που θα στείλουν τα φορτηγά Και τα λεωφορεία στη Λάρισα και στην Αθήνα γέφυρα του ρυμνίου περνάει κανονικά αλλά πιο πάνω στα 2 χιλιόμετρα Ο δρόμος είναι κλειστός λόγω κατολίσθησης στο τριγωνικό Εδώ σε θέλω Κάβουρα που περπατάς στα κάρβουνα
ασχολήθηκε ποτέ ο δήμαρχος Σερβίων με αυτό το κομμάτι του δρόμου; όχι βέβαια. γιατί τον ενδιαφέρει όλοι να πηγαίνουν μέσα από τα Σέρβια.
Το πόσο ασφαλής και αποτελεσματική επιδιόρθωση θα γίνει με την προσθήκη εξωτερικού συρματόσκοινου, τη στιγμή που έχουν πρόβλημα οι τένοντες, το τσιμέντο έχει περισσότερες ρωγμές και από το ρήγμα της Ανατολίας και οι βέργες είναι πλέον εκτεθειμένες στην ατμόσφαιρα να σκουριάζουν, μπορεί κανείς εύκολα να το μάθει διαβάζοντας την ιστορία της γέφυρας Morandi στην Ιταλία. Δεν ξανά περνάω ποτέ πάνω από αυτή τη γέφυρα.