Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
Kozani Media
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Kozani Media
No Result
View All Result
Home Γράφουν…

Kozanimedia: Ο Χάρης Γκοβεδάρος (υποψήφιος με Αμανατίδη) για τη γέφυρα Σερβίων – “Οι εργασίες ενίσχυσης που έλαβαν χώρα το τελευταίο διάστημα έπρεπε να ξεκινήσουν τουλάχιστον δυόμιση-τρία χρόνια πριν”

02/09/23 20:41
in Γράφουν…, Προτεινόμενα
0
0
SHARES
151
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter
Για το θέμα της γέφυρας Σερβίων έχω αναφερθεί στο παρελθόν έξι-επτά φορές…
Όμως για να μην αιωρούνται ανακρίβειες (θέλω να πιστεύω καλόπιστα και μόνο λόγω φυσικής άγνοιας με το επιστημονικό αντικείμενο) θα επαναλάβω για μία ακόμη φορά ότι οι εργασίες ενίσχυσης που έλαβαν χώρα το τελευταίο διάστημα έπρεπε να ξεκινήσουν τουλάχιστον δυόμιση-τρία χρόνια πριν, χωρίς να είναι απαραίτητη η ύπαρξη των αρχικών σχεδίων….
Το τοπικό πρόβλημα των βυθίσεων των άκρων των προβόλων ήταν εμφανές ακόμη και με γυμνό μάτι.
Οι τένοντες των προβόλων μιας γέφυρας βρίσκονται εντός στενού εύρους και σε συγκεκριμένες θέσεις, η δε αποκάλυψή της κατάστασής τους ήταν εφικτή να γίνει ΕΞΑΡΧΗΣ μέσω εγκάρσιων “καταστροφικών” τομών, ΧΩΡΙΣ να είναι απαραίτητη η ύπαρξη των σχεδίων.
Με τις μικρές τεχνικές γνώσεις μου, αυτό έπρεπε να είχε δρομολογηθεί πολλά χρόνια νωρίτερα από το 2020 όταν οι βυθίσεις ήταν εμφανείς μέσω του οδοστρώματος και των κιγκλιδωμάτων της γέφυρας και κυρίως αμέσως μετά το πόρισμα του καθηγητή κ.Μητούλη, ο οποίος εξαρχής είχε αναφερθεί στο τεράστιο θέμα ασφάλειας της γέφυρας και στον υπαρκτό κίνδυνο ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗΣ τμημάτων της μεταξύ των προβόλων. Δε γνωρίζω γιατί παραπέμφθηκε στις καλένδες το συγκεκριμένο ορθό πόρισμα, όμως κάπου εκεί άρχισε να χάνεται ο πολύτιμος χρόνος…ευτυχώς χωρίς κάποιο δυστύχημα με δεδομένο ότι επιτρεπόταν η διέλευση βαρέων οχημάτων έστω και στη μία κατεύθυνση έως το Μάρτιο του 2023…
Τα γεγονότα του Μαρτίου 2023 και η απαγόρευση διέλευσης αρχικά όλων των οχημάτων και κατόπιν εργασιών ενίσχυσης, μόνο των βαρέων οχημάτων και έως σήμερα, δικαίωσαν πλήρως τον αξιότιμο καθηγητή κ. Μητούλη και τα λεγόμενά του για τον υπαρκτό κίνδυνο κατάρρευσης τμημάτων της γέφυρας.
Όμως ο χρόνος είχε ήδη χαθεί…
ΥΓ. Δεν έχει καμία σημασία, όμως υπήρχαμε ορισμένοι, μεταξύ αυτών και ο γράφων-όπως φαίνεται παρακάτω- που πολύ νωρίς τολμούσαμε να μιλήσουμε για μέτρα ασφαλείας και για την εξέταση του ενδεχομένου απαγόρευσης βαρέων οχημάτων μέχρι να επιβεβαιωθεί το μέγεθος του προβλήματος. Όμως εκείνη την εποχή κατηγορηθήκαμε ως κινδυνολόγοι…

Κοινοποιήστε:

  • Facebook
  • X
Tags: Δυτική ΜακεδονίαΣέρβια
Previous Post

Debate Top Channel: Φοβερή κόντρα Κασαπίδη-Αμανατίδη-Ζεμπιλιάδου για τη γέφυρα των Σερβίων- Αμανατίδης: “Θα μπορούσε να είχε κάνει νωρίτερα ενέργειες”-Η σφοδρή κριτική Ζεμπιλιάδου – Κασαπίδης: “Δεν πληρώσαμε το τίμημα με ζωές…να ευχαριστούμε το Θεό που μας βοήθησε”-Βίντεο

Next Post

Η Ελένη Τσιφτσή για την υποψηφιότητά της με τον Γιάννη Κοκκαλιάρη

Next Post

Η Ελένη Τσιφτσή για την υποψηφιότητά της με τον Γιάννη Κοκκαλιάρη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

https://www.youtube.com/watch?v=wZ0fbu2fzwY
Kozani Media

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

  • Περιφερειακές και δημοτικές εκλογές 2023
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Επικοινωνία

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική απορρήτου και cookie.