Είναι αρκετά τα ερωτήματα τα οποία οφείλουν να απαντηθούν για το ζήτημα του προβλήματος της γέφυρας των Σερβίων.
Όπως η διάρκεια ζωής της γέφυρας, η συντήρηση, η αυξημένη κίνηση ετών, κατασκευαστικά λάθη ακόμη και ο ίδιος ο σχεδιασμός της.
Ερωτήματα που τέθηκαν σε αντίστοιχες περιπτώσεις όπως για την κατάρρευση τμήματος της γέφυρας στη Γένοβα.
Οι γέφυρες έχουν σχεδιαστεί στο παρελθόν με διάρκεια ζωής 50 ετών, δήλωσε ο Neil Hawkins για τη γέφυρα της Γένοβας, ομότιμος καθηγητής μηχανικής στο Πανεπιστήμιο του Illinois, ο οποίος ειδικεύεται στον σχεδιασμό ενισχυμένου και προεντεταμένου σκυροδέματος.
Το περιβάλλον στο οποίο υπάρχει η γέφυρα μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στο πόσο μπορεί να διαρκέσει πέρα από την διάρκεια ζωής του σχεδιασμού.
Η καθυστέρηση και η αλλαγή του σχεδιασμού για τον κάθετο άξονα Κοζάνη – Λάρισα μέσω Ρυμνίου ως τμήμα του Διευρωπαϊκού Άξονα Νίκη – Φλώρινα – Πτολεμαϊδα – Κοζάνη – Λάρισα, σχεδιασμός που προέβλεπε την αυξημένη κίνηση των οχημάτων αλλά και ως μια ασφαλή και σύντομη διαδρομή που θα συνέδεε την περιοχή με άλλα δύο μεγάλα αστικά κέντρα (Λάρισα και Βόλο) μειώνοντας την κίνηση των οχημάτων από τη συγκεκριμένη γέφυρα αυξάνωντας τη διάρκεια ζωής της, δίνοντας επιπλέον και άλλες προοπτικές ανάπτυξης για την περιοχή.
H χωροταξική και κυκλοφοριακή οργάνωση της περιοχής είναι σημαντικό να γίνεται προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.