Αρχικά Λευτέρη να σε ευχαριστήσω για το σχόλιό σου. Θα μου επιτρέψεις όμως με όλο τον σεβασμό που (γνωρίζεις ότι) τρέφω προς εσένα, να διορθώσω επισημαίνοντας τις έννοιες των λέξεων «υπερκείμενος» και «υποκείμενος». Ως «υποκείμενος» ορίζεται αυτός που υπόκειται σε κάτι, που βρίσκεται πιο «κάτω», σε βάθος. Ο Περιφερειακός Χωροταξικός Σχεδιασμός, είναι το γενικότερο πλαίσιο, δλδ αυτό που βρίσκεται «πάνω», «υψηλότερα» από κάτι, δηλαδή ο υπερκείμενος σχεδιασμός.
Το ζητούμενο όμως που θα έπρεπε να μας απασχολεί, δεν είναι η ετυμηγορία των λέξεων αλλά το μέλλον του τόπου μας.
Είμαι σίγουρη πως τα προηγούμενα χρόνια έχουν γίνει προσπάθειες προβολής του Δήμου Κοζάνης μέσω των σπουδαίων εθίμων μας με τους πολύτιμους Πολιτιστικούς μας Συλλόγους. Όπως εγκρίθηκε το 2017 ο Στρατηγικός σχεδιασμός για τον Τουρισμό, έτσι έγινε και το 2022 με το Σχέδιο Τουριστικής προβολής. Προφανώς και είμαι ενήμερη για αυτά.
Για να φτάσουμε όμως στη δημιουργία Τουριστικής Κουλτούρας και Τουριστικού Προϊόντος, για να μπει δηλαδή ο Δήμος Κοζάνης στον Τουριστικό Χάρτη και να αποτελέσει (για εντός και εκτός Ελλάδας) επιλογή για τις διάφορες μορφές θεματικού τουρισμού, πρέπει να γίνουν και έργα. Προς αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε και φυσικά θα τα συζητήσουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο.
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΔΩ:
Να ήξερε και ο δημαρχεσας τόσο καλά ελληνικά…..
Ρε δεν είστε μορφωτικός σύλλογος, σοβαρευτείτε επιτέλους
Δηλαδή όποιος μιλάει Ελληνικά και παίζει με τις λέξεις,έχει το δικαίωμα να κόβει γυρες με αμάξι τζαμπανταν και να τσεπωνει 1300€;;;
Τουρισμό η Κοζάνη έχει μόνο τον Μάρτιο στην αποκριά, όλο τον υπόλοιπο χρόνο τζάμπα καίει η λάμπα.
Για ποια “ετυμηγορία” των λέξεων μιλάτε; Τι ακριβώς εννοείτε;
Πάντως κι εφόσον το ζήτημα είναι για κάποιους γλωσσολογικό,άλλο ευμηγορία κι άλλο ετοιμολογία.
Κι άλλο ετυμολογία