Άμεση, στοχευμένη και αποτελεσματική. Μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί η εκδήλωση “Meet the buyers”, η οποία άφησε ευχαριστημένους αγοραστές και πωλητές.Μόλις τέσσερα άτομα και, ασφαλώς, το ΕΒΕ Κοζάνης, εκπροσωπούμενο από τον πρόεδρο του Γιάννη Μητλιάγκα, καθώς και τρεις μήνες προετοιμασίας αρκούσαν για να γίνει πράξη μια αρχικά φιλόδοξη ιδέα. Γιατί, πραγματικά, ανάλογες δράσεις και πρωτοβουλίες πρέπει να αποτελέσουν πυξίδα για τη συνέχεια, ειδικά στην κρίσιμη περίοδο της απολιγνιτοποίησης.
Και μάλλον πρέπει όλοι να αναλογιστούμε τι γινόταν…λάθος τόσα χρόνια, ώστε να μην επαναληφθούν αστοχίες και αποτυχίες. Γιατί, εν προκειμένω, χωρίς τυπικότητες, χωρίς ξύλινες εκφράσεις και βαρύγδουπα τσιτάτα δημιουργήθηκε μια άριστη ατμόσφαιρα ανάμεσα στους εμπλεκόμενους αγοραστές και πωλητές.
Το πρώτο “κερδισμένο” εδώ είναι τα brand “Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης και Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ως περιοχές με τις δικές τους ομορφιές, αλλά και με προϊόντα ποιοτικά και με γαστρονομική κουλτούρα. Και, σύμφωνα με όσα μαθαίνουμε, η επιλογή των εταιριών και ο τρόπος που στήθηκε το “Meet the buyers” ήταν τέτοια, ώστε να υπάρξουν και άμεσα εμπορικά αποτελέσματα.
Για την…ιστορία, η ιδέα και επιλογή των ενδιαφερόμενων επιχειρηματιών-αγοραστών ήταν των Αλέξη Κωτούλα και Δημήτρη Τσιμπέρη, οι οποίοι ανέλαβαν και την υλοποίηση του όλου προγράμματος, υπό την αιγίδα του ΕΒΕ Κοζάνης.
Η υλοποίηση και εκτέλεση του “Meet the buyers” ανήκε στους Αλέξη Κωτούλα, Δημήτρη Τσιμπέρη και στο “Joysters” (Νίκος Ραχωβίτης και Κώστας Καραδήμος), με τους τελευταίους να αναλαμβάνουν και το σχεδιασμό και την υλοποίηση του “τουριστικού τμήματος” της σημαντικής αυτής δράσης,καθώς και την οργάνωση των “B2B” συναντήσεων στο ξενοδοχείο “Παντελίδης”.
ΠΑΝ.