“Μπορούμε να πούμε οι διαδικασίες δεν έτρεξαν στη γέφυρα της Κοζάνης. Μπορεί οι προθέσεις να ήταν καλές. Δεν έγινε η επιλογή των πιο γρήγορων διαδικασιών, δεν έγινε χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών”, ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο Β.Μπαρδάκης, πρόεδρος του Συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών Ελλάδας, στο διαδικτυακό μέσο lexovitis.blogspot.com.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ: Τι έγινε στη γέφυρα στην Κοζάνη; Παλιά γέφυρα.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ* Πρόεδρος Συλλόγου Πολιτικών Μηχανικών Ελλάδας: «Στην Κοζάνη μπορούμε να πούμε οι διαδικασίες δεν έτρεξαν στη γέφυρα της Κοζάνης. Μπορεί οι προθέσεις να ήταν καλές. Δεν έγινε η επιλογή των πιο γρήγορων διαδικασιών, δεν έγινε χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών. Τώρα στις μέρες μας, το 2023, δεν έχουμε τέτοια δικαιολογία! Ας πούμε πάμε να δούμε μία γέφυρα, το ιστορικό της, δεν βρίσκουμε τίποτε, δεν υπάρχει κανένα στοιχείο, κανένα σχέδιο με το οποίο κατασκευάστηκε. Με την πρόοδο της τεχνολογίας, μπορούμε να δούμε, τι σίδερα έχει μέσα, τι αντοχή έχει το σκυρόδεμα, τι τένοντες έχει, αν είναι διαβρωμένοι, αν έχει ρωγμές στο εσωτερικό που δεν τις βλέπουμε, άρα δεν μας επιτρέπει η τεχνολογία, να έχουμε δικαιολογίες, να λέμε δεν βρήκαμε τα σχέδια και άρα δεν μπορώ να το αντιπετωπίσω. Δεν μπορώ. Πλέον πρέπει να γίνουν πάρα πολλά πράγματα.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ: Υπάρχουν αυτά τα τεχνικά μέσα διαθέσιμα σήμερα σε όλους τους πολιτικούς μηχανικούς στη χώρα μας
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ: Όσο ανεβάζουμε το επίπεδο της τεχνολογίας τόσο λιγότερα είναι αυτά τα όργανα, αλά δεν αφορούν και όλες τις περιπτώσεις. Τώρα για το συγκεκριμένο παράδειγμα που μιλάμε για τη δεύτερη σε μήκος, στο συνολικό μήκος γέφυρα και που βλέπουμε όλοι από την ειδησεογραφία τις κακές για να μην πω τρομακτικές επιπτώσεις –διότι ευτυχώς δεν είχαμε κάποιο θύμα ή κάποιο τραυματισμό, αλλά έχουμε το πρόβλημα του να διακόπτονται οι συγκοινωνίες, πρόβλημα στους συμπολίτες μας εκεί, κοινωνικό, πολιτικό, οικονομικό, που επιβεβαιώνει άλλο ένα συμπέρασμα της έρευνας που είχαμε κάνει, που έλεγε ότι είναι πολύ μικρότερο το κόστος, η δαπάνη είτε τη μετράμε σε ευρώ είτε σε πιο συνδυασμένα νούμερα, είναι πολύ μικρότερο το κόστος να μετρήσουμε κάτι από το να φτάσουμε στον αποκλεισμό του.
ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ: Στη συγκεκριμένη περίπτωση να πούμε μάλιστα ότι προλάβανε τη γέφυρα οι ειδικοί και δεν είχαμε συμβάν. Έκλεισε η γέφυρα, αλλά τουλάχιστον δεν είχαμε κάποιο αρνητικό συμβάν από αυτό που συμβαίνει δέκα και είκοσι φορές στην Ιταλία.
ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΛΙNK. ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΠΟ 11:05 ως 12:40