Σε τροχιά υλοποίησης βρίσκεται, πλέον, το μεγάλο και…πολυσυζητημένο έργο με την επωνυμία “Cut and Cover” στο χώρο του πρώην ΟΣΕ Κοζάνης, το οποίο έχει συνολικό προϋπολογισμό 6,15 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Kozanimedia χθες, Τρίτη, άνοιξαν οι τρεις, συνολικά, φάκελοι των προσφορών του σχετικού διαγωνισμού και αναδείχθηκε η ανάδοχη εταιρία κατασκευής, με έκπτωση 6%.
Eάν και εφόσον δεν υπάρξουν ενστάσεις από τις δυο άλλες εταιρίες που κατέθεσαν προφορά (κάτι που συμβαίνει συχνά πάντως), τότε ακόμη και εντός του καλοκαιριού αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης με την ανάδοχο εταιρία.
Το σημαντικό αυτό έργο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και προβλέπει μια σιδηροδρομική σήραγγα μήκους 327 μέτρων που θα κατασκευαστεί με τη μέθοδο εκκσαφής και επανεπίχωσης, από την οποία έλαβε και τον τίτλο “Cut and cover”.
Σύμφωνα με τις αρχικές μελέτες του 2019 πρόκειται για κατασκευή του τεχνικού έργου Cut & Cover (tunnel) σε μήκος περίπου 270 μέτρων, που χωροθετείται ανατολικά της οδού Ιωνίας στη γέφυρα προς Κρόκο. Το έργο, σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, ως τμήμα του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Κοζάνης και θα ενοποιήσει δύο μεγάλα τμήματα της πόλης.
Το έργο, που θα καλύψει το υφιστάμενο όρυγμα, αφενός θα διασφαλίζει την απρόσκοπτη λειτουργία του σιδηροδρόμου και αφετέρου με τη νέα επιφάνεια που δημιουργείται, σε δεύτερο επίπεδο, ενοποιείται η πόλη επιτρέποντας παράλληλα την ανάπτυξη πρασίνου, χώρων άθλησης και κοινοχρήστων χώρων. Ο χρόνος εκπόνησης των απαραίτητων μελετών είναι πέντε μήνες. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Δήμου, στην έξοδο του Σιδηροδρομικού Σταθμού Κοζάνης προβλέπεται η κάλυψη του υφιστάμενου ορύγματος σε κατάλληλο μήκος, στο οποίο σήμερα βρίσκεται η σιδηροδρομική γραμμή, και η κατασκευή τεχνικού έργου υπογειοποίησης της γραμμής.
Με το έργο αυτό θα εξυπηρετείται η λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου στην περιοχή, η πρόσβαση στον επιβατικό σταθμό και παράλληλα θα δίνεται η δυνατότητα αξιοποίησης της με χωροθέτηση αθλητικών εγκαταστάσεων και λοιπών δραστηριοτήτων από τον Δήμο Κοζάνης. Συγκεκριμένα, θα μελετηθεί η κατασκευή τεχνικού έργου υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής σε προεκτιμώμενο μήκος περίπου 270 μέτρων και σε έκταση συνολικής επιφάνειας 14.287 τ.μ..
Νακανω μι ερωτηση!!ο εργολαβος που το εχει αναλαβει θα ειναι συνεπεις στην παραδοση του εργου ή θα κανει 500 χρονια να τελειωσει οπως το κολυμβητηριο που ακομη να τελειωσει!!
…..
Ο εργολάβος δεν κάνει το έργο μόνος του.
Υπάρχουν και υπηρεσίες.
Έχετε μάθει όλοι, ότι για όλα φταίει ο εργολάβος.
Δεν άκουσα καμιά φορά να λέτε, ο μελετητής έκανε εντάξει τη μελέτη;
Οι υπηρεσίες τακτοποίησαν τυχόν απαλλοτριώσεις;
Ο εργολάβος πληρώθηκε στην ώρα του;
Έγινε ο Ανακεφαλαιωτικός πίνακας στην ώρα του;