Πέμπτη, 15 Μαΐου, 2025
Kozani Media
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway
Kozani Media
No Result
View All Result
Home Γράφουν…

Kozanimedia: Ο Στέλιος Μηλιός (Μέλος Κίνησης “Κοζάνη:Τόπος να ζεις”) για τη δημοτική αρχή Κοκκαλιάρη και το άναμμα του δέντρου – “Στην Κοζάνη παρατηρούμε κάθε χρόνο την ίδια μονοτονία και έλλειψη οράματος, γεγονός που υπονομεύει την δυναμική της πόλης μας-Αν εσείς θεωρείτε καινοτομία την αναγραφή των παρουσιαστών στην αφίσα, να σηκώσουμε τα χέρια για άλλη μία φορά”

02/12/24 18:23
in Γράφουν…, Προτεινόμενα
1
0
SHARES
183
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ας ξεκινήσουμε από κάτι ίσως ασήμαντο, αλλά με ιδιαίτερη σημασία.

Αν δεν γνωρίζετε την παρακάτω διαφορά όσοι ασκείτε διοίκηση σας παραθέτω το εξής από το chat gpt:

«Η φωταγώγηση και το άναμμα είναι δύο όροι που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν την ενεργοποίηση φωτισμού, αλλά διαφέρουν κυρίως ως προς το πλαίσιο και τη χρήση τους:

1. Άναμμα:

• Αναφέρεται γενικά στην πράξη ενεργοποίησης φωτός, είτε πρόκειται για ένα φως, μια λάμπα, ή ακόμα και για φωτιά.

• Παράδειγμα: «Άναψε το φως στην κουζίνα» ή «Άναψαν μια φωτιά για να ζεσταθούν».

2. Φωταγώγηση:

• Έχει περισσότερο επίσημο και καλλιτεχνικό χαρακτήρα.

• Παράδειγμα: «Η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στην πλατεία έγινε με μουσική και πυροτεχνήματα».

Συμπέρασμα: Το «άναμμα» είναι καθημερινός όρος για τη χρήση φωτός, ενώ η «φωταγώγηση» συνδέεται με πιο επίσημες, καλλιτεχνικές ή εορταστικές περιστάσεις.»

Οι χριστουγεννιάτικες γιορτές αποτελούν μια μοναδική ευκαιρία για κάθε πόλη να αναδείξει τη δημιουργικότητα, τη συλλογικότητα και τον πολιτιστικό της πλούτο. Ωστόσο, στην Κοζάνη παρατηρούμε κάθε χρόνο την ίδια μονοτονία και έλλειψη οράματος, γεγονός που υπονομεύει την δυναμική της πόλης μας.

Η τοπική αυτοδιοίκηση φέρει την ευθύνη για τον ανύπαρκτο σχεδιασμό, την έλλειψη φαντασίας και τη διαρκή αδιαφορία για τη γνώμη των πολιτών.

Αντί να προσαρμοζόμαστε στις απαιτήσεις της εποχής, μένουμε καθηλωμένοι σε πρακτικές του παρελθόντος που δεν εμπνέουν κανέναν.

Ο σχεδιασμός πρέπει να στηρίζεται σε 4 άξονες:

Συμμετοχή

Καινοτομία

Βιωσιμότητα

Ενίσχυση τοπικής οικονομίας.

Οι γιορτές είναι μια ευκαιρία να δώσουμε ζωή στην πόλη μας, να αναδείξουμε την πολιτιστική μας ταυτότητα και να ενώσουμε την κοινότητα.

ΥΓ: Αν εσείς θεωρείτε καινοτομία την αναγραφή των παρουσιαστών στην αφίσα, να σηκώσουμε τα χέρια για άλλη μία φορά.

Κοινοποιήστε:

  • Facebook
  • X
Tags: Δυτική ΜακεδονίαΚοζάνηΠ.Ε. Κοζάνης
Previous Post

Kozanimedia-Ώρα 18:00: Έκλεισαν οι κάλπες στο ΕΒΕ Κοζάνης-Εντυπωσιακή η συμμετοχή-Οι πρώτες εκτιμήσεις για το αποτέλεσμα

Next Post

Κοzanimedia: Το πρώτο αποτέλεσμα των εκλογών του ΕΒΕ στα Σέρβια

Next Post

Κοzanimedia: Το πρώτο αποτέλεσμα των εκλογών του ΕΒΕ στα Σέρβια

Comments 1

  1. Πατρονας ελευθεριος says:
    5 μήνες ago

    Πολύ θεωρία ρε φίλε…. Χωρίς ουσία . Συμφωνώ στο ότι δε χρειάζεται να αναγράφονται οι παρουσιαστές, αλλά αφού και την αφίσα οι ίδιοι την κάνουν , να μην διαφημίζουν ΤΖΑΜΠΑ τον εαυτό τους ;

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

https://www.youtube.com/watch?v=wZ0fbu2fzwY
Kozani Media

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

  • Περιφερειακές και δημοτικές εκλογές 2023
  • Προσωπικά Δεδομένα
  • Επικοινωνία

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Ειδήσεις
  • Επi των τυπων…
  • Nightlife
  • “La Femme…”
  • Ο κοσμος των MEDIA
  • Γράφουν…
  • Εκδηλώσεις
  • Κοινωνικά
  • “Carpe diem”
  • Αθλητικά
  • Αγγελίες
  • #giveaway

Copyright © 2021 Kozanimedia.gr |
Design by AK&PARTNERS

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, δίνετε τη συγκατάθεσή σας για χρήση cookies. Επισκεφθείτε την Πολιτική απορρήτου και cookie.