Παραμένει κανονικά διευθύντρια στο Γυμνάσιο Γαλατινής η Ζουμπουλιά-Παρασκευή Βαρδιάμπαση,,, καθώς, σύμφωνα με τις πληροφορίες του Kozanimedia, στο αρχείο τέθηκαν οι αναφορές/καταγγελίες γονέων μαθητών μετά και τη διενέργεια της ΕΔΕ που παρήγγειλε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης και διενήργησε με ιδιαίτερη προσοχή και όλους τους σχετικούς κανόνες γνωστός και καταξιωμένος εκπαιδευτικός.
Nα θυμίσουμε ότι, όπως είχε αποκαλύψει το Kozanimedia, τον περασμένο Ιούνιο υπήρχε επιστολή των γονέων, με αποδέκτες την ηγεσία της εκπαίδευσης στην περιοχή, κατά της διευθύντριας του Γυμνασίου, με την οποία, μεταξύ άλλων, αναφερόταν πως “Ζητάμε την συμμόρφωσή της ή την απομάκρυνσή της από το Γυμνάσιο. Διαφορετικά πριν την νέα σχολική χρονιά θα ξεκινήσουμε δυναμικότερο αγώνα”.
Πλέον, το ζήτημα στο σχολείο της Γαλατινής έχει να κάνει με τα κενά που εντοπίζονται σε αρκετές ειδικότητες καθηγητών, τα οποία και αναμένονται να πληρωθούν σταδιακά τις επόμενες ημέρες.
Αποκλείεται να διενέργησαν με ιδιαίτερη προσοχή τις γραπτές μαρτυρίες των γονέων. Τι μας λέει δηλαδή η δευτεροβάθμια;;; Ότι όλοι οι καθηγητές, μαθητές, γονείς…είναι τρελοί;;τα έβγαλαν από το μυαλό τους;; είχαν προηγούμενα μαζί της;;; Μπράβο στην δευτεροβάθμια που υποβίβασε ένα ολόκληρο σχολείο, χωρίς να εμφανιστεί ποτέ κάποιος υπεύθυνος της δευτεροβάθμιας να ακούσει τα πράγματα πως έχουν, αδιαφορία ή συμφέροντα;; Φυσικά από συμφέροντα τα οποία εξυπηρετούν από πίσω άλλα μεγάλα κεφάλια, τα οποία κεφάλια θα μας θυμηθούν, τα γνωρίζουμε. Θύματα όλων αυτών φυσικά τα παιδιά….. Μπράβο και πάλι στην δευτεροβάθμια… τι θα πιούν να τους κεράσουμε
Κατανοώ πλήρως την απογοήτευση και τον θυμό που εκφράζεται στο μήνυμα σχετικά με την απόφαση της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής. Είναι λογικό να νιώθετε ότι η διαδικασία δεν ήταν δίκαιη και ότι η φωνή σας δεν ακούστηκε. Ωστόσο, είναι σημαντικό να δούμε την κατάσταση και από την πλευρά της Επιτροπής.
Η Δευτεροβάθμια Επιτροπή, ως επίσημο όργανο, οφείλει να ενεργεί με βάση συγκεκριμένα πρωτόκολλα και διαδικασίες. Η βασική της αποστολή είναι να εξετάσει τα τεκμήρια και τις μαρτυρίες με αντικειμενικότητα, χωρίς να επηρεάζεται από συναισθηματισμούς ή πιέσεις. Η απόφαση που λαμβάνει δεν είναι απλώς μια γνώμη, αλλά το αποτέλεσμα μιας επίσημης αξιολόγησης.
Όταν η Επιτροπή εξετάζει τις γραπτές μαρτυρίες, δεν τις απορρίπτει ως «τρελές» ή «ψεύτικες». Αντίθετα, τις αξιολογεί σε σχέση με το σύνολο των διαθέσιμων στοιχείων, όπως καταθέσεις, έγγραφα και επίσημες αναφορές. Μπορεί να διαπιστώσει ότι οι μαρτυρίες, αν και ειλικρινείς, δεν είναι αρκετές ή δεν συνάδουν με τα υπόλοιπα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της για να οδηγήσουν σε μια διαφορετική απόφαση. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι γονείς, οι καθηγητές και οι μαθητές δεν λένε την αλήθεια, αλλά ότι η αλήθεια πρέπει να τεκμηριώνεται με συγκεκριμένα και ισχυρά στοιχεία.
Η κατηγορία περί «συμφερόντων» είναι σοβαρή και συχνά χρησιμοποιείται όταν μια απόφαση δεν είναι αρεστή. Ωστόσο, η λειτουργία της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής διέπεται από τον νόμο. Αν υπάρχουν αποδείξεις για μεροληψία ή παράβαση καθήκοντος, τότε υπάρχουν και οι νόμιμες οδοί για να προσβληθεί η απόφαση και να αποδοθούν ευθύνες. Η Επιτροπή δεν μπορεί να λάβει αποφάσεις με βάση εικασίες, αλλά μόνο με βάση τα γεγονότα όπως αυτά αποτυπώνονται στους φακέλους και τα επίσημα έγγραφα.
Η απόφαση της Επιτροπής δεν υποβιβάζει το σχολείο. Αντίθετα, επιδιώκει να διασφαλίσει τη νομιμότητα και την ορθή λειτουργία του συστήματος. Μερικές φορές, μια απόφαση, όσο σκληρή κι αν φαίνεται, είναι απαραίτητη για να προστατευθεί η συνολική διαδικασία.