Με μία ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η διεύθυνση του “Πέρπιρα” επικοινώνησε το πρόστιμο που επιβλήθηκε το βράδυ της Παρασκευής στο κατάστημα για εξυπηρέτηση πελατών χωρίς τα απαραίτητα πιστοποιητικά. Χαρακτηριστικά ανέφερε:
“Στον Πέρπιρα επιβλήθηκε 15ήμερη αναστολή λειτουργίας και πρόστιμο 5.000 ευρώ “για εξυπηρέτηση πελατών χωρίς τα απαραίτητα πιστοποιητικά”.
Κι όμως! Οι 2 πελάτες στον έλεγχο που πραγματοποιήσαμε κατά την είσοδό τους στο κατάστημα, μας επέδειξαν και τις ταυτότητές τους και σκανάραμε τα πιστοποιητικά εμβολιασμού τους. Στον έλεγχο όμως της αστυνομίας, οι πελάτες έδειξαν rapid test για να αποφύγουν την πλαστοπροσωπία, προφανώς γιατί τα πιστοποιητικά που μας έδειξαν ανήκαν σε συνωνόματο πρόσωπο.
Τι είδους ελέγχους τελικά πρέπει να κάνουμε στην εστίαση; Η εφαρμογη δεν δίνει άλλα στοιχεία εκτός από το όνομα για να γίνει σωστή ταυτοπροσωπία. Υπάρχει κενό. Η επιχείρηση έκανε όλους τους δυνατούς ελέγχους.
Θεωρούμε λοιπόν ότι αδικούμαστε. Το κόστος, που πληρώνουμε εμείς και οι εργαζόμενοί μας, δεν μας αναλογεί. Είναι λυπηρό, η ανευθυνότητα που επιδεικνύει μια μειοψηφία συμπολιτών μας να μας φέρνει αντιμέτωπους με τόσο δύσκολες συνθήκες.”
τόσο έξυπνοι που δεν γνωρίζουν τους νόμους αλλά ξέρουν από ιατρική και ακόμη πιο πανέξυπνοι που πιστεύουν οτι κοροιδεύουν τους άλλους αλλά τρέμουν μπροστά στην στολή!
κανονικά όλο το πρόστιμο του καταστήματος πρέπει να το πληρώσουν οι ίδιοι,plus ποινή για πλαστοπροσωπία και μήνυση από το κατάστημα..
αι σιχτιρ με τους κουτοπόνηρους.
Μας έχει κουράσει ως πολίτες όλο αυτό με την εστίαση.Να κλείσουν όλοι να ησυχάσουμε.
ελα ρε υπομονη σε 35 μερες τελειωνει η πανδημια το πε η καφετζου συγνωμη ο λαδεμπορας συγνωμη και παλι ο γνωστος υπουργος αναπτυξης και η ομικρον ειναι μια απλη γριπη σιγα μην ακουσουμε τον ΠΟΥ και τους επιστημονες οτι θα ναι δυσκολοι οι επομενοι 2 μηνες περαστικα σας