Με ανάρτηση στο προσωπικό του προφίλ, στο Facebook, ο Δημήτρης Καραθανάσης, πρόεδρος του Συλλόγου Υπαλλήλων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας και επί χρόνια ενεργό μέλος Πολιτιστικού Συλλόγου της πόλης, αναφέρει:
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ξεκίνησε το δεκαήμερο της αποκριάς στην πόλη μας.
Δύσκολες συνθήκες λόγω κρύου και βροχής σύλλογοι που συμμετέχουν στα δρώμενα στην Πλατεία Νίκης Κοζάνης κάθε μέρα 7 με 9 το απόγευμα προσπαθούν να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους.
ΕΡΩΤΗΜΑ:
“Πόσο δύσκολο θα ήταν ο Δήμος Κοζάνης να ζητήσει αυτές τις δύο ώρες ή όταν υπάρχει δρώμενο στην πλατεία να χαμήλωναν τη μουσική τα παρακείμενα μαγαζιά για να ακούγονται αυτοί που συμμετέχουν στα δρώμενα στην πλατεία? “
Στην εποχή της επικοινωνίας με ποιο τρόπο να προωθήσεις αυτό το πράγμα που ακούγεται στο απόσπασμα που παραθέτω?
Οι φανοί και οι σύλλογοι αφιλοκερδώς αγωνίζονται για να κάνουν
την Αποκριά της Κοζάνης ξακουστή σε όλη την Ελλάδα.
– Γίνονται ετοιμασίες.
– Γίνονται πρόβες.
– Ετοιμάζουν τις φορεσιές τους
– Ξοδεύουν απ’ την τσέπη τους και το χαίρονται.
– Έρχονται άνθρωποι από όλα τα μέρη να τους δουν.
– Προσπαθούμε να προσελκύσουμε επισκέπτες.
Και γενικά οι άνθρωποι των συλλόγων της πόλης και των γύρω χωριών προσπαθούν ότι καλύτερο για τη συνέχιση brand “Κοζανίτικη αποκριά”.
Απ’ όλα αυτά κινείται μια ολόκληρη οικονομία
Μαγαζιά διασκέδασης, εμπόριο, εστίαση, μετακινήσεις, ξενοδοχεία, κι ένα σωρό άλλοι κλάδοι
Ας “πουλήσουμε” σωστά επιτέλους αυτό που είναι μοναδικό στην Ελλάδα….
Το όφελος θα είναι για τους επαγγελματίες πρωτίστως.”
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:
Από μόνοι τους οι καταστηματάρχες θα έπρεπε να το σκέφτονται.Δηλαδη το δήμαρχο περιμένουμε να ασχοληθεί με αυτό?Λίγος νους δεν βλάπτει!