Xωρίς μελέτη στατικής επάρκειας είναι μέχρι και σήμερα η γέφυρα του Ρυμνίου που “σηκώνει το βάρος”, πλέον, της κυκλοφορίας βαρέων και μη οχημάτων, μετά το κλείσιμο της γέφυρας Σερβίων!
Αυτό ανέφερε, ερωτηθείς σχετικά από δημοσιογράφο, στην αναλυτική συνέντευξη Τύπου που δόθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στη ΖΕΠ ο Διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών της Π.Ε Κοζάνης Παναγιώτης Τσιάμης, ο οποίος, ωστόσο, υπογράμμισε πως υπήρξε άμεσα επικοινωνία με τους μελετητές της εν λόγω γέφυρας, με βάση την οποία και τα στοιχεία που δόθηκαν (η γέφυρα ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1972, όπως είπε) όλα δείχνουν πως η γέφυρα Ρυμνίου είναι ασφαλής.
“Με βάση τα ιστορικά στοιχεία και το πλαίσιο μελετών εκείνης της εποχής 1972-76 ο μελετητής μας είπε πως τα επιτρεπόμενα φορτία, κατ’ αυτόν, είναι το 60-30, δηλαδή σημαίνει πως ένα φορτίο-όχημα 60 τόνων στη μια πλευρά και στην αντίθετη πλευρά 30 τόνων”. ανέφερε ο κ. Τσιάμης.
Ο ίδιος σημείωσε πως υπήρξε σχετική έγκριση, με βάση όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, και από την Αστυνομική Διεύθυνση Κοζάνης, ενώ απάντησε πως και για τη γέφυρα Ρυμνίου δεν έχουν βρεθεί και δεν υπάρχουν πουθενά τα σχέδια!
Δείτε το βίντεο μετά το 43ο λεπτό: